1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    I know :+ maar het is weer zo'n tijdsinvestering
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dus?

    Of wil je een game die pick up and play is?

    Zoals Destiny? Als je eenmaal begint, dan voordat je het weet ben je een bepaalde level.

    En, heel belangrijk.... Het is wat nieuws.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Sorry!! ik had het even in de groep moeten gooien, maar ik denk echt serieus dat je ESO tof gaat vinden.
    Ik ging er zonder verwachtingen in, maar het hele wereld van ESO spreekt me al aan, vind het ook echt tof dat je overal spelers ziet lopen (ESO duhh).

    Een minpunt alles is uiteraard al gejat voordat ik bij een plek aankom :+

    Voordeel ook, hier hoef ik me niet druk te maken om een Gjallarhorn die ik niet nooit zal krijgen. :p
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Weet iemand of je je skill points ook kan resetten? Ik ben het weer aan het verkloten. Ik dacht als ik de undaunted skills neem wordt ik een vampier..


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    ESO Bevalt mij echt meer dan goed nog steeds. Zeker aan te raden voor de gemiddelde RPG-ert inderdaad.
    Nee je moet gebeten worden door een andere speler vampier of ingame een kleine kans als je met bepaalde vampieren vecht.

    Skill points kun je resetten bij de shrines in de grote steden, Shrine of Stendarr heet ie volgens mij, de attribute reset shrine staat ernaast
     
    heuft vindt dit leuk.
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ben eergister ook begonnen, valt me 100% mee qua graphics en gameplay, het is toch wel echt een TES game

    vind alleen de PvP wel verwarrend, heb in mn eentje een beetje rond lopen dwalen maar snap niet zo goed hoe ik nu aan een grote battle mee kan doen

    kan ik ook ergens in game een guild zoeken?
     
    Dr0kz vindt dit leuk.
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
  8. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Zo. Tot level 25 gekomen in een ruime week. Morgen ga ik een 2 maanden naar het buitenland. Ik ben benieuwd hoe de game er dan voor staat.

    Ik las dat Imperial City er bij komt in de volgende update. En meer veteran ranks, maar daar heb ik voorlopig toch niet echt iets aan. :+
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Net de Frost Mare gekocht :emo: nooit gedacht dat ik zoveel geld uit ging geven aan een ingame item maar de vakantie was gigantisch meegevallen en had echt zo'n fuck it moment :+

    Mijn idee precies, het is geen Skyrim maar genoeg tES om zich te onderscheiden van de andere MMOs. Speelt heerlijk om console maar kan mij goed voorstellen dat het niet geweldig op PC is.

    In Cyrodill kun je naar je factie's Keeps teleporten die niet aangevallen worden en daar dan naar de battle-icons rennen, vaak zijn daar de grote groepen of "zergs".
    Het is oneindig veel leuker met andere erbij, heb een paar uur met AssaultPr0 in Cyrodill gequest en gePvPed, later nog met een groep van 5 Nederlanders wat keeps en kampjes overgenomen en dikke veldslagen gehad, heel tof allemaal en dat allemaal met acceptable stabiele FPS.
    Alleen rondhobbelen daar word toch snel saai denk ik omdat je de meeste situaties PvP of PvE gewoon niet aankan..
     
  10. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Vond hem eerlijk gezegd wel zwaar overpriced man, 30 euro voor zo'n cosmetic. Maar kan niet teveel zeggen, heb zelf die rode Guar gekocht (al was die wel iets goedkoper). Vraag me met zulke prijzen wel af hoeveel die DLC gaat kosten, ben zelf niet van plan om 60 euro neer te leggen voor een extra zone.

    In welke alliance en op welke console spelen jullie trouwens? Lijkt me wel tof om ook eens een x met wat andere Nederlanders te spelen. Speel zelf op de Xbone, heb tot nu toe twee characters: een Dark Elf Sorcerer rond level 23 in de Ebonheart Pact en een Khajiit Dragonknight op level 8 in de Aldmeri Dominion.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik speel op de PS4 in Ebonheart pact

    @Dr0kz , welke alliance zitten jullie?

    mijn friendslist is nog steeds 90% Destiny, zat al te zoeken of ik niet ergens een PS4 guild kan joinen maar in game kan dat niet?
     
  12. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Je kunt wel gewoon joinen, maar het is best wel lastig om er 1 te vinden doordat er alleen via voicechat gecommuniceerd kan worden. Als je er echt 1tje zoekt raad ik je aan ff naar de officiële forums te gaan, daar heb je aparte guild secties voor ieder platform.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wat het lastig maakt inderdaad , er is voor zover ik kon zien geen in game 'guild browser' waar je kan kijken welke guilds er zijn per faction en kan filteren op taal of omschrijving ofzo

    beetje beperkt
     
  14. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Wat is je gamertag?
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ps4. Daggerfall Covenant. Magicka dps sorcerer. Lvl 47.

    Jammer dat je steeds zo lang in een queue moet zitten om dungeons te doen. Zeker nu met de daily undaunted pledge wil ik snel de dungeon doen. Soms gewoon een uur wachten ofzo joh. Hoop dat dit verbeterd. Als je veteran ranks wil gaan halen zal het toch vooral pvp, dailys en de dungeons zijn lijkt me
     
  16. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ik stuur je wel ff een berichtje. :D
     
  17. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Is deze game ook in 3rd person te spelen eigenlijk?
     
  18. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Zeker, is oorspronkelijk ook ontwikkelt als een 3rd person game. Pas na klachten van TES spelers is 1st person toegevoegd, veel mensen vonden het niet kunnen dat een Elder Scrolls game niet in 1st person te spelen is.
     
  19. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Haha, dan wordt de twijfel steeds kleiner om deze game te halen. Misschien van het weekend toch maar even naar de Bart Smit lopen dan! :p
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gelukkig maar want third person is ook niet om aan te zien :+
     

Deel Deze Pagina