Ik ga niet eens in discussie omdat ik weet dat ik je toch niet kan overtuigen.
EDIT: Ik ga het toch doen. Het is dat ik niets beters te doen heb.
Ik zeg niet dat de TES wereld origineel is, maar dat maakt de wereld van WoW zeker niet origineler. Sowieso is WoW dus eerder een kloon van TES dan andersom, vanwege de release datum. En afgezien van dat zijn het beide min of meer clones van de setting van The Lord of the Rings.
Over de combat kan ik niet veel zeggen, aangezien ik het spel niet gespeeld heb. Ik kan alleen maar hopen dat het niet is wat jij zegt. In dat artikel wat ik hierboven postte beweren de makers ook dat ze hun best doen om de combat beter te maken dan dat.
Over de quests kan ik ook niet veel zeggen. Er zullen vast wel een boel van die quests in zitten inderdaad, aangezien dat in de andere TES games ook is. Maar in dat artikel beweren ze ook dat ze de quests weldegelijk interessanter willen maken dan dat. Ze hameren er steeds op dat ze anders willen zijn dan andere MMORPG's, dus hopelijk lukt dat.
Over de Skyrim hype: ik weet niet of die er is of was? Ik vond Oblivion ook al super tof. Maar voor zover die er was hebben ze daar misschien wel gebruik van gemaakt, door tijdens "de hype" de aankondiging te doen. Maar dat is alleen maar slimme marketing. Eigenlijk dat niet eens. Het is gewoon logische marketing. En in dat laatste zit een kern van waarheid, maar dat is toch alleen maar mooi voor ze als dat lukt? Als dat zo is is het een beetje wat Oblivion heeft gedaan voor RPG's.
Laatst bewerkt: 7 jan 2013