[PC] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dranx, 4 apr 2014.

1. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Aloha!

Zijn er nog mensen die deze op de PC spelen? Ik ben er gister mee begonnen en moet zeggen dat het me prima bevalt :)

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Bèta gespeeld en het was wel leuk maar niet zo leuk om er maandelijks voor te moeten betalen.

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb het spel hier liggen en moet het nog instaleren. Diablo vergt momenteel té veel tijd :)

De bèta's waren iig echt bruut om te spelen (vooral de closed beta in januari), maar de laatste beta was een drama, steeds meer bugs etc in het spel.

4. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Heb de beta gespeeld maar vind het de maandelijkse lasten niet waard. Het is echt overhyped.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is de game zelf wel tof? Leek me wel maar montly payment is toch oud.

6. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170

Nee vond het niet echt boeiend imo.
    Elders Scrolls SP is gewoon beter.

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik zat ook v ast met bugs in de beta van 2-3 weken geleden.. Ik had graag 40-50 betaald om te spelen, maar 30 nu en 15 elke maand vind ik teveel.. Diablo is ook 30 en die heeft geen maandelijkse kosten, en dark souls 2 over paar weekjes.. Ik wacht nog ff af..

8. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja ik heb het spel digitaal gekocht voor 36 eurootjes, waar 30 dagen spelen bij zit. Was zelf ook nog niet echt overtuigd, maar nu ik het zo een paar dagen speel word het steeds vetter. Kzit nu in een Nederlandse guild en hoorde gister hoe dat pvp was, dat schijnt fantastisch te zijn! Ik kan niet wachten tot ik zelf level 10 ben :D

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik koop geen mmo's meer met maandelijkse kosten. Ik speel graag verschillende games en af en toe speel ik ook graag een mmo, maar ik vind het met maandelijkse kosten een te duur grapje gezien de tijd die ik erin steek. Guild Wars 2 speel ik ook maar één keer in de maand, maar met dat spel kán ik tenminste spelen. A Realm Reborn vond ik ook wel aardig, maar speel ik ook niet meer vanwege de maandelijkse kosten.

heuft vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina