1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Lurker ????

    Is dat iets uit TES V Skyrim? Hmmm vast iets speciaals ! Leg uit, wat betekend "Lurker" ? :)
    :p
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Je vergeet de woorden Koffie en Fiscus. :+

    Lurker word wel eens als woord gebruikt voor wezens in games als deze.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    ???



    Kunnen we het nu gewoon over Skyrim hebben aub?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja baas. :cool:
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Deze game gaat zo vet worden!!_O__O_
    Misschien gaat mijn xbox dan toch weer aan, want mijn pc gaat dit nooit aankunnen.
     
  7. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gesproken !! :)

    Sorry, nog even Offtopic: en ik laat me niet zomaar een "Lurker" (Een lurker is een persoon die op internetfora, chatrooms, BBS-en, Usenet of wiki's alleen meeleest, maar zelf (bijna) niets bijdraagt....)
    noemen! Met veel lezen op dit forum bedoel ik vooral dit: DIE topics die ik volg, die wil ik graag kunnen volgen, dus lees ik eerst datgene wat vooraf ging (vorige pagina's van pag 1 te beginnen). Ik wil best wel een bijdrage leveren en dat doe ik ook van tijd tot tijd. Maar zomaar wat onzin posten om te posten lijkt me ook overbodig ?
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    "Ik hou sinds kort van het spelen van RPG's op "Hardcore mode" : niet cheaten e.d. ! Als ik sterf = Game Over! Dit maakt de spelbeleving intenser vind ik ! Ik speel nu de Dragon Knight Saga en ben nu aan level 12 warrior die ook veel een boog gebruik en magic."

    haha, goed man
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Het is gewoon hier een gezellig forum waar soms onbewust offtopic wordt gegaan.
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nou gezellig hier zeg. :9

    In Nederland is het best normaal dat men elkaar uitscheld. :) Lurker is geeneens een scheldwoord. Niet zo zielig doen.

    Er moeten ff wat nieuwtjes komen, want die trailer was natuurlijk erg leuk, maar er was weinig te discussiëren. Ik zou wel wat meer over het levellen willen weten. Want ik had nou wel gelezen "No level cap", maar bedoelen ze dat ie nog niet vastgesteld is? Of dat je gewoon oneindig lvls omhoog kan gaan tot de perks en zo op zijn. 8)
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een slachtoffer van skooma, zoekt een vijand achter elke boom.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lurkers...ik herinner me die naam van een beest uit een bepaalde game. Volgens mij was het een RPG, ik denk dat het Gothic was :D
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Flamelurker misschien :cool:?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zit meer te wachten op info en een flinke trailer van het character customizing scherm. Niet te vergeten iets meer over de intro van de game. Ik wil graag een basis hebben als de game uitkomt. Een klein beetje weten wat je kunt verwachten kan geen kwaad.
     
  15. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    er is net een trailer en iedereen zit alweer te wachten op de volgende (inc. ik) xD
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hehe, logisch toch. :+
     
  17. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Je bedoelt Gameplay footage, trailers zijn korte stukjes om je te hypen. En niet om je info te geven. Er bestaan geen trailers met character creation schermen :F:.
     
  18. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    De muziek in de Trailer is machtig, vooral hoe de song eindigd, echt machtig !!

    Ik wil me even verontschuldigen voor mijn vorige posts... ik kan best tegen een grapje (Lurker enz) ... geen probleem mee hoor ;) En het was zéker niet mijn bedoeling "zielig" over te komen. Soms heb ik gewoon m'n dagje niet zo en dan ben ik té serieus en neem ik wat anderen zeggen/schrijven ook té serieus op ... :lol:

    ;)
     
  19. Forty

    Forty Guest

    uhm ik typte ook lol, jk (Laughing out Loud, Just kidding)

    Je moet een cursus e-afkortingen doen xD
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    I know, maar dan maar iemand die op minder conventionele wijze aan dergelijke content kan komen. Misschien lekt er wel iets, net als destijds de hele intromissie van Halo ODST. Een Amerikaan had die al in Full HD op YouTube gezet, alleen was dat helaas een paar dagen voor de release.

    Komt er op neer dat we denk ik geen van allen meer kunnen wachten en we naar de E3 willen uitkijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina