1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is/was een gerucht. Misschien dat het wel zo zal zijn met kleine dorpjes en gehuchten, zoals je dat ook in Oblivion ziet.

    Acrobatics is uit het spel gehaald. :+ Les uit Oblivion hebben de makers wel geleerd.
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Was ik dan de enige die het leuk vond al jumpend & herb verzamelend van stad naar stad te springen? Is voor mij juist een pluspunt van Oblivion!
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Planten verzamelen, check. Al springend? No thanks. :+ Ik loop liever rond, alleen dat Athletics gaat dan weer zo episch langzaam.
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Met vaste jumps en ren snelheid wordt een ritje al snel saai, ik vond het leuk om op rotsen te jumpen en grote sprongen naar beneden te maken enzo :)
     
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha heb jij dat ook met New Vegas? Ik vind het eigenlijk zo'n vage Fallout... Dat was een van de redenen waarom ik 'm heb verkocht. Ik heb nu Fallout 3 GOTY editie weer terug en ik wacht wel tot de GOTY editie van Fallout: New Vegas komt. Altijd goedkoper omdat ie later uitkomt en het scheelt je tonnen aan Microsoft Points als je de DLC los wil kopen. :thumbs:
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik sluit me hier helaas bij aan. Een tijdje terug toen ik NV kocht begon ik er met volle enthausiasme mee, en ik kon er gewoon niet echt inkomen. Echt genieten kon ik er niet van. Ik ben nu een stukje verder gekomen en het begin iets interessanter te worden maar Fallout 3 was nu allang fantastisch, ik heb me ongelooflijk goed vermaakt met die game en het rondlopen in die wereld was inderdaad ook gewoon leuker dan in NV.

    Weet niet eens echt waar het aan ligt, het is dezelfde engine, grafisch volgens mij net zo mooi maar het zullen de gebieden wel zijn. Fallout 3 is tot nu toe veel en veel beter, en betwijfel of dat nog gaat veranderen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Athletics altijd als een Major gehad in Oblivion. *roept de hoorn van Willem over zich heen.* Toch met de andere skills 46 mee gehaald. :9
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En met hoorn bedoel je zeker toorn? 8)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja zoiets, typfout. :+

    Werkte voor mij prima en ik sprong drie daken ver toen die en acrobatics op 100 stonden. In de PC mod kun je er 500 van maken, op de 360 ook wel, maar middels een illegale hack. Man, dat was vet. :thumbs:
     
  10. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het er ook niet gewoon aan dat Fallout 3 nieuw was. Nieuwe insteek in het 3d rpg genre. Zo'n gebied en verhaal was nog niet eerder zo vertoont en alles was verrassend. NV is eerder een herhaling dan een nieuwe oefening.


    Weet iemand of er weer zoiets inzit als the great Houses (morrowind)? Dat je ook echt een factie moet kiezen en dat dan consequenties heeft? Dat de andere groeperingen je dan niet meer mogen. Elke house met zijn eigen voor en nadelen uiteraard.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Alleen vreemd dat ik na het 3x uitspelen van Fallout 3 de game nog steeds toffer vind dan New Vegas.

    Ja, je hebt nu verschillende Nord guilds, dit zouden de Houses van Skyrim moeten worden. Zo heb je ook een Nordguild dat een hekel aan Elves heeft en een guild dat juist voor de Elves is. Dus ik denk dat we eindelijk weer een soort van Houses zullen krijgen. Ben benieuwd of ze ook eigen steden zullen krijgen.
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel vet zijn. Verhoogd de replay waarde ook als je maar per poppetje een house/guild kan kiezen.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    About the dungeons:
    - "We stock them still in kit form, and it's something we've done since Terminator: Future Shock. The difference is that we have become better at it. We have been better to make the environment more organic and uses several building blocks. For example, many types of caves in the game. Overgrown moss caves and ice caves are a few of them. We also have a cave inside a glacier and an imperial fort. Altogether there are probably five or six general construction sets, but within them there is much variation."

    Can you compare items in the inventory?

    - "Right now there is support for it, but it is about halfway complete. You will see green and red arrows indicating whether items are up-or downgrades, but you have to compare objects individually. We want to organize it in a list where you see all the objects that are better than your current one."

    What about loot? Is it randomized or not?
    - "We vary it. Sometimes we want to give you a special item that fits with the area you are in. Sometimes you get random objects that match the level of the area you are in, like in Fallout 3. The enemies will drop a corresponding amount of different items as in our other games."

    Is there any hidden content in the game, like Oblivion's unicorn?
    - "I will not reveal everything here, this is a treat in the game! But yes, we have a hidden content, and it's not a unicorn."

    In your previous games, performance started to decline the longer you played. Have you fixed this?
    - "This is actually something we sorted out with a patch for Oblivion. I feel that we have much better grip on the platforms we are developing now. This is still a game people can come to play over 500 hours, and it is a challenge for us. We are much better, but cannot guarantee that you can play so long without problems."

    How is swordfighting? Can you choose the direction of your swings?
    - "Yes, you choose the direction with the control stick. It is also possible to perform different combo attacks, jump back and stuff."

    Do you unlock perks by leveling skills or level your character?

    - "It's by increasing skills. You invest points in them, and given the opportunity to select various special attacks and such things. It is basically like a regular perk tree, just that there are certain requirements before you can unlock various perks. What they typically do, so you can see if there is a special attack you like, before deciding whether to use the sword more often to unlock it."

    Can you cripple enemy limbs?
    - "How should I answer this? Yes, there is a kind of system, but not like in Fallout 3"

    Will the gender you choose affect the game in any way?
    - "There will be some differences, but they are small. Some characters behave differently, but it will pretty much be the same game."

    How has the sneaking system evolved?
    - "You have such as how the accused works when you sneak. Previously you only the extent to which you are discovered, now you see what mode the enemies are in, among other things, whether they are suspicious or aggressive. This is affected by your sneak skill."

    Can children be killed or knocked unconcious?
    - "No, they can not be unconscious. This system is like in Fallout 3 "
     
  14. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik weet niet of dit stuk al gepost is, maar dit heb ik vandaag op Gamer.nl gelezen.


    Zou wel vet zijn als je een draak kunt berijden :9
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hoezo hebben ze dat eruit gehaald. WTF doet die Howard met zoiets vets! 8)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja serieus, wtf man. Juist supertof als je je echt angstig voelt door draken...verdomme zeg.
     
  17. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste x misschien ja, maar wanneer dit meerdere x gebeurt lijkt t me wel schijt irritant worden, soms wil je ook van de omgeving genieten, en je character customize door in steden rond te lopen en wapens en kleding te kopen /stelen, als je iedere x wordt opgejaagd door meerdere draken wordt dit wel frustrerend.

    Zelfde met die Gates bij Oblivion, als ik 15 minuten in de landschappen reed met me paard kwam ik wel 3 of 4 van die gates tegen met de bijbehorende vijanden, was ook niks..
     
  18. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat was wel irritant. Sommige gebieden hadden na een tijdje gewoon vier of vijf Oblivion gates in een afstand van 200 meter tussen elkaar... :eek:
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja die Oblivion gates waren zwaaaaar fucked up, het is voor mij ook absoluut het grootste minpunt aan de game, verder fantastisch gewoon. Dus opzich heb je daar wel een punt, als die draken je constant opjagen, dan word je er wel krankjorum van na een tijdje idd.
     
  20. hein007

    hein007 The Master

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gewoon weer zin in deze game, Morrowind is voor mij nog steeds het hoogte punt uit de serie: gevoel van ergens deel van te maken/wateranimatie/diepte/ontdekkingsreiziger zijn is niet geëvenaard in Oblivion. Tevens muziek Morrowind onverslaanbaar Skirim lijkt er ook op. Heb nu mijn gemodde/geliefde Morrowind weer opgestart.

    Zie link:

    http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_759420&feature=iv&v=SZ-sR7m7zbY

    Zie link voor Morrowinds Skyrim (Solstheim/Bloodmoon)

    http://www.youtube.com/watch?v=gtW5xuRg2bU&feature=related
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina