1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Je kan alleen het quickmenu open met omhoog op de D-pad toch? Rechts/Links/Onder kan je volgens mij niet toewijzen.
     
  2. Wilco360

    Wilco360 Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me wel afvroeg is of de eerste puzzel in Bleakfall ook makkelijk op te lossen was. Ik heb daar namenlijk moeten gokken.
    de eerste deur waar je aan de linkerkant een patroon moest draaien, nog voor je de klauwdief gevonden had
     
  3. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Nee kan volgens mij met iedere knop op de d-pad maar alles staat gewoon in 1 menu dus.
     
  4. Wilco360

    Wilco360 Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft ook niet toch? Je moet ook niet teveel in het quickmenu stoppen, dan gaat de hele functie weer weg ;)
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Si, maar je kan dus niet, bijvoorbeeld, healingpotions toewijzen en het pijltje naar rechts.Ook geen probleem ofcourse.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het inventory eigenlijk geweldig werken, ongelooflijk simplistisch eigenlijk maar het werkt gewoon uitstekend eigenlijk.

    Ik checkte trouwens in mijn game-opties even op welke difficulty ie stond, master staat ie hier. Is dit default bij iedereen?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je kan prima met Skyrim beginnen. Alle delen staan redelijk op zichzelf. Ze spelen zich in dezelfde wereld af en sommige bekende personages zitten in meerdere delen maar het verhaal staat helemaal op zichzelf
     
  8. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat is volgens mij wel heel erg hoog....
     
  9. Wilco360

    Wilco360 Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Je opmerking, Vigil, brengt me wel op het punt dat er zoveel verscheidene potions zijn.. Dachten we dat Oblivion vrijheid van speelstijl bood.. Hier verdrink je er bijna in.

    Had me voorgenomen Battlemage te worden, dit is de eerste keer in een Elder Scrolls game dat ik dat vanaf de eerste minuut overboord heb gegooid. Ik doe gewoon lekker wat ik wil doen en hoe ik het wil doen zonder ergens rekening mee te houden en merk nu al dat ik als favoriete wapen een boog heb en veel minder met magic bezig ben als verwacht.. And I really don't care!!
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Toppie! :thumbs:
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Het klonk ook heel hoog vond ik,maar dit is default dus ik laat hem er mooi op staan. Er waren in previews verhalen over hoe makkelijk vijanden te verslaan waren, maar die dingen wil ik helemaal niet. I want a challenge!
     
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Oke toppie, Dan weet ik het. Nu nog alleen de keuze maken of ik kan wachten en hem bestel op internet morgen

    Of ik hem morgen bij de FRS haal haha (:
     
  13. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Daar kom je nog wel van terug dan denk ik XD.
     
  14. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had net een hele aparte bug. Ik zie een mammoth, save, ga erheen om hem t bekijken en er valt uit het niets een giant uit de lucht. Geen probleem hij liep gewoon rond en deed niks tegen mij. Twee tellen later dondert een tweede mammoth recht op de slachttanden van de eerste en valt dood neer 8)
    Nu heb ik een mammoth slurf (nee, niet ieuw) en tusks xD
     
  15. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ja dat heb ik ook al een paar keer gezien. Mammoths flying from the sky :lol:
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoe / waar kun je zien welke diseases je hebt?
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Vraag over weerwolfschap:
    Ben nu in de Unferforge, sta op het punt een weerwolf te worden. Zitten hier nog pro's en con's aan? Niet zo irritant als een vampier zijn in Oblivion? Kortom, kan je het veilig kiezen?
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja:

    Als je dit stuk bedoeld: trek aan een hendel om een poort open te krijgen. Is de 'code' aan je linkkant dmv 3 draaiende stenen niet goed, dan wordt je bekogeld door iets.

    Zo te fixen: Boven die poort zie je 2 van diezelfde stenen (de linkse en rechts) als die er links van je staan. De middelste van deze stenen is naar beneden gedonderd. Nu weet je op welke wijze de drie stenen links van je gedraait moeten zijn.

    Lastig zo uit te leggen maar feitelijk heel simpel
     
  19. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Mai'q

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb nog geen con's kunnen ontdekken, maar ik weet wel dat je heel sterk ben als je in een weerwolf verander. =)
    Der is ook een cure voor heb ik al gehoord, dus als je het niks vind kan je dat altijd nog doen. Waar je de cure quest kan krijgen weet ik helaas niet.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina