1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Had ik ook ja, nu (helaas, lol) weer weg :+
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ging het zomaar weg? Ik vind het echt relaxt (oke wel beetje overpowered maar toch :+)
     
  3. Wilco360

    Wilco360 Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik in mijn conjuration spells 'bound' attributen heb staan, hoe kom ik er dan achter hoeveel damage ze doen? Ik ben blij met mijn 'bound sword'
    maar er voegt het toe tov. een normally equipped sword?
     
  4. MisterShakerNL

    MisterShakerNL Bazaarhouder

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    combinatie van je level, perks & je gear bepaald de sterkte van de betreffende skill.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    En dat was 24/50 achievements, verslaafde die ik ben. :+

    En het verhaal klaar, maar ik geloof dat al duidelijk was. :cool:
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Vandaag maar anderhalf uurtje gespeeld, nog aan het bijkomen van de marathon sessie dit weekend :)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben echt nog geen één draak tegengekomen he, maar ik heb een vraagje over ze. Zijn ze moeilijk te verslaan of eerder aan de makkelijke kant? Laatst iemand in een XBL party en die hoorde ik steeds zeggen 'Oh hey weer een draak....en...hij is alweer dood' dus ik had echt zoiets van wtf?
     
  8. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze ook easy, komt ook omdat je vaak hulp krijg van Guards en omstanders bij het killen. Niet echt een uitdaging, maar vind het nog steeds wel vet, is wel iedere keer nice om te zien hoe uit het niets zo'n dorpje of community wordt aangevallen.
     
  9. MisterShakerNL

    MisterShakerNL Bazaarhouder

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel op master en op de eerste draak na heb je het zeeeerrrr moeilijk. speel op expert en ze zijn al goed te doen. Vanaf adept en lager zijn ze makkelijk over het algemeen (al heb je ook lvl 50+ draken die zijn natuurlijk een stuk lastiger)
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Same here. Ben nu level 12 en heb drie shouts geleerd, maar kan ze dus nog niet gebruiken :+ Heb alleen maar in de buurt van de stad waar je begint rondgerend en dungeons gedaan. Ben dus al uren en uren lang op een klein stukje van de map bezig. Amper een quest gedaan (behalve die claw quest uit de demo en nog twee korte uit een van die stadjes) en i'm having the time of my life! Wat een heerlijke game :)
     
  11. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een enkele RPG aangeraakt (behalve in battlefield hehe leuke grap!)
    Is dit een toegankelijke game of kan ik dan beter wachten op mass effect 3 en nu 1&2 spelen?

    Vind de setting bij beide games erg vet maar ben bang dat het te moeilijk is
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Mass Effect 1 en 2 spelen en ook Skyrim halen. :)
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    En je vriendin dumpen, ontslag nemen en je sociale contacten wissen om tijd vrij te maken om die games te spelen ;)
     
  14. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja je hebt ook eigenlijk gelijk zou gek zijn als ik zulke games links laat liggen
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Probeer het gewoon ;) de game heeft verschillende moeilijkheidsgraden dus te moeilijk kan echt niet
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Mass Effect 2 is zooo geen echte RPG, deel 1 quasi.

    Skyrim is 1000% RPG.

    Voor de moeilijkheid hoef je het niet te laten. Je hebt 4 of 5 moeilijkheid niveaus waar je uit kan kiezen, dus je kunt hem zo laag zetten als je wilt. Het is alleen wennen aan hoe je een RPG speelt.
     
  17. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Van alle The Elder Scrolls vind ik Skyrim de meest toegankelijke (ook door het compas en de mogelijkheid om te zien waar je voor een quest heen moet.

    Als het je tof lijkt zou ik het gewoon doen, online al voor rond de 40 euro te vinden!

    /edit: nou ja iets meer dan 40, rond de 45 :p
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  18. Seh

    Seh Guest

    Ja, want ''RPG'' heeft maar 1 definitie. Zeg dan niks. :emo:
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat is zo RPG aan Mass Effect 2 dan wijsneus?
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Vertel eens, wat betekend role playing game in het Nederlands? :) Daar je antwoord.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina