1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Heeft iemand de quest, blood on the ice in windhelm al kunnen doen?
    Bij mij start deze quest niet eens, en je hebt hem nodig om het huis te kopen.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mensen die zeggen dat dual wielden zwak is, moeten echt STFU doen! Met de Dual Flurry (35% sneller) plus Dual Savagery (50% sterker), is dual wilden echt zó sterk! _O_ Ik neem aan dat elke one-handend warrior ook Armsman kiest. Als je die Perk maxt, wauw. Ik klop de meeste vijanden in no-time.

    Al helemaal in combinatie met de shout

    Elemental Fury, waarmee je véél sneller aanvalt. Blood Dragon? Als het dier de grond raakt, is het dood. :cool:
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Al afgerond ja :).

    Schijnt geglitcht té zijn in cominatie met tdb.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dual Wielden verdedigt gewoon heel slecht. Ik word iig keihard afgemaakt als ik niet kan blokken met schild.


    Anyway, van het weekend lekker zitten spelen. Ouders waren weg dus ff lekker beneden weer op 42" LED + 5.1 setje zitten spelen, echt grandioos :D.
    Inmiddels level 26, maar nog steeds geen flikker gedaan :+. Heb wel mijn 3e stad bezocht, Markath, en gelijk weer wat quests erbij (hele toffe ook geloof ik). Ik heb nu eindelijk al wat meer quests gedaan, denk nu 10 ofzo :p.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet ook niet blocken, want je bent veel te snel daarvoor. 8) Als een gek beuken, berserken en ragen. En dan als laatste overeind staan terwijl de wereld om je heen instort. :cool:
     
  6. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    op een gegeven moment tijdens de main quest zit je in die dwemer embassy he, ik vraag mij af of
    die draak daar een random event is..? want ik snapte niet hoe ik naar het huisje van die vrouw moest sneaken zonder dat ik gepakt zou worden, kwam er ineens een draak aanvliegen en begon met de dwemers te vechten. Toen kon ik zo naar binnen sneaken8) is dat scripted of random? :p
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Wanneer kan je het beste aan de mainquest beginnen eigenlijk, ben nu volgens mij bijna level 40 en full legendary dragon armor met enchantments. Wil niet te overpowered aan de main story beginnen, moet nog naar de greybeards. Al zet ik de moeilijkheidsgraad maar wat naar boven denk ik, speel op normal maar is eigenlijk behoorlijk easy geworden. Nergens eigenlijk last meer van.
     
  8. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ja dat weet ik, maar ik zit nog maar in het begin van tdb dus lijkt me sterk dat hij dan al geglichtst is.
    die vrouw die daar dood moet liggen bij die begraafplaats, leeft bij mij
    gewoon nog.
     
  9. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    uh nu eraan beginnen :thumbs: dan ben je level 50 als ie is afgelopen denk ik, hoewel ik pas bij de 4e missie ben van de mainquest..
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Main quest is makkelijker dan sommige cavse :p
    Heb niet veel meer gedaan hoor (greybeards en nog 1 of 2 missies erna) en die deed ik rond level 30 en dat was ook te gemakkelijk.

    Mja jammer dan er zijn genoeg andere leuke quests.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is er eigenlijk zoiets als een Main Quest? Ik heb het idee dat er twee Major Storylines zijn, namelijk de terugkeer van Alduin en de strijd tussen Stormcloacks en de Empire. Daarnaast zijn er een aantal Minor Storylines, zoals Companions en College of Winterhold.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dragonborn gedoe is de Main Quest.
     
  13. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Hoe kan ik het beste een start maken met smithing? Ik snap het allemaal niet zo goed.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Gewoon gaan exploren en jagen. Dan kom je vanzelf een mine tegen voor ores en wild voor leather.
    Als je gewoon naar de smid loopt in Whiterun of Riverwood krijg je nog een gratis tutorial ook.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Over een Shout:

    Throw Voice is te komisch. :lol: Heb nu woord 2 geactiveerd. "Hey, melon face!" Nice.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja die is echt mooi. Jammer dat het niet werkt bij de gewone mensen. Dus geen enemies, maar in steden. Hoe meer woorden des te sneller je weer kan shouten btw :p het is niet zo dat er meer woorden bijkomen.
     
  17. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt dan een eitje voor jou! Dus ja je bent superrr overpowered.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wie zei trouwens dat die Favorites goed werken? Vond het systeem in Oblivion echt 10x beter, zit met te ergeren dat ik maar 2 dingen kan hotlinken.

    Oja beetje lachen nog:"
    [yt]yBqKG8HF3zQ[/yt]

    _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    FYP :+
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Heb hem gefixt ja :+

    Welke stone gebruiken jullie btw? Ik had eerst Thief Stone vanaf het begin, maar aangezien m'n Sneak etc al zo hoog zijn ben ik nu geswitched naar The Lover Stone (alle skills levelen iets sneller maar weer niet zo snel als bij Thief). Eerst wilde ik The Shadow Stone, maar die zit helemaal
    bij Riften
    plus ik kan nu zelf Invisibiliy potions maken :cool:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina