1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Al zo vaak meegemaakt, als de vijand je doodt met een power attack gebeurt dat altijd. Vaak genoeg meegemaakt. :+
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou ze niet alledrie halen, dat is gekkenwerk. Ik spreek uit ervaring :). Niet dat het allemaal om RPGs ging toen, maar het leek me tof om eind 2008 alle toppers te kopen. En dat deed ik, met als gevolg dat ik niet meer wist wat ik moest spelen. En een jaar later waren een aantal van die games nog amper aangeraakt.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Volgorde: Mass Effect 1, 2 en daarna Skyrim kan toch prima?
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Fuuuuu :mad: mijn glitch is opgehouden :'-(
    Nja goed wel lekker geleveld ermee :+
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik tikte het even snel ik wou in zo min mogelijk woorden aangeven waar ik was. Wat ik mij afvroeg is waar er huizen te koop waren voor hoeveel. inmiddels heb ik er eentje gekocht en helemaal ingericht, morgen ga ik een strategy guide kopen want er is nog veel onduidelijk.

    Wat ik met mijn spoiler bedoelde was dat ik in die stad waar ik aan kwam na gezopen te hebben met5 missie geconfronteerd werd.

    'dein heb ik zo kort mogelijk beschreven ... ik zit alleen met 1 missie in mijn maag dat os van dat huis dat abandoned is en vervloekt wordtje daar geen vampier van want dat wil ik niet!
     
  6. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de quest gedaan en werd geen vampier :)
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wij spelen precies hetzelfde! :thumbs:
     
  8. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Haha hier nog 1. Level 14 en alleen maar rond die eerste stad bezig met quests en dungeons clearen ^^. full elven armor en dwarven bow, gaat me lekker af daar. Alleen nog geen nieuwe shouts gevonden. Beter zoekeb dan maar denk ik. Blijf denk ik nog wel ff een tijdje bezig met skyrim zo te zien!
     
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    atm lvl 12. wel al wat quests gedaan. Maar nog geen draak beslecht geweldig!

    \o/
     
  10. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Die finishing moves op die draken zien er zooo vet uit!!_O_

    ff een vraagje over dat enchanten, want ik snap er de ballen van.
    Ik heb wel van die soul gems die je overal kan vinden, maar moet je die nou opladen ofzo? En hoe doe je dat?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je wordt sowieso niet gelijk een vampier, je krijgt eerst een disease en als je daar niks aan doet word je na 3 dagen wel een vampier.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net in Dragontooth Crater nog een draak verslagen. DIe was echt té makkelijk! :eek: Het was een ijsdraak, en ben zelf Nord. Ik heb hem kort met mijn boog aangevallen, maar zo gauw de draak op de grond was, direct gaan dual wielden en echt gehakt van hem gemaakt. Met de Perk voor extra dual wield snelheid, ga je echt RAZEND.

    Heb nu deze shouts:

    Disarm, Force, Firebreath, Elemental Fury, Ethereal. Waarvan ik Disarm wel het coolst vind, maar Elemental Fury is ook echt awesome! _O_ Helaas geen Dragon Souls om Firebreath uit te proberen, wil weten of die veel schade doet.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Rol speel spel! :eek:

    Overigens ben ik het wel een beetje met hem eens Seh.

    Dude koekenbakker. Je gaat toch niet vanaf lvl 6 al een dwemer dungeon doen? Je moet het beste voor het laatste bewaren 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik realiseer me nu dat ik gisteravond geen enkele quest heb gespeeld :D. In welke game kan dat nog.
    Wilde de Eldergleam dinges gaan doen maar was al snel afgeleid.

    Ben het wel eens dat de draken een beetje underpowered zijn. Ik versla ze soms in m'n eentje op Expert? The fuck?

    Al liep ik laatst in Rorikstead en daar had ik het echt moeilijk. Ik ging snel de Four Shields Tavern in en liet de guards het vuile werk opknappen (gingen alledrie dood) en maakte het toen zelf af. Ik merkte dat hij echt sterker was als de rest, en dat bleek wel aan z'n shout die ik kreeg! Ik kan een storm oproepen waarbij alles en iedereen excluis ik door donder en bliksem wordt getroffen _O_. Charge tijd is wel 200, maar veruit de beste shout die ik ken nu (heb er ook maar 3 :p).
    Is ook ideaal voor jagen btw :p.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je krijgt van die draak toch geen Shout? Je vond een Word Wall met daarbij een draak in de buurt, right? :9
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik heb een shout die mensen uitscheld. 8)



    Te vinden at Shearpoint, in een keer meteen de drie woorden voor de shout.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ugh, je hebt gelijk 8)

    Nu heb ik dus alleen geen idee waar ik die shout heb gevonden :p
    Oja gisteren ook nog langs dat Forsworn fort geweest. Best tof dat veel forten een extra geheime ingang hebben! Ik ga tegenwoordig op zoek naar de rioolingang ofzo :D
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Draken zijn idd niet de sterkste wezens. Ik zei toch al dat ik een draak gepwned zag worden door een troll. :+
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja trolls zijn idd 10x zo moeilijk. Heb al een paar keer gehad dat ik in een troll invested dungeon kwam, daar keer ik direct om :+

    Gisteren ook een vampire cave gevonden. Komt er eerst een hunter naar me rennen die een Cure Disease wil. Gevraagd waar die cave is en gezegd dat ze kan oprotten. :+
    Alleen zaten er Master Vampires dus dat was ook geen geslaagd plan.

    Inmiddels begin ik al lekker te levelen in Alchemy. Heb een paar toffe Fortify Health + Raise Health gevonden, en daarnaast een heerlijke Slow + Damage Health potion gemaakt. :cool:
    Alleen hoe ontdek je 2e effect? Door nog een keer te eten? Of lukt dat alleen met de Experimenter perk?

    Heb de CE guide nog kunnen vinden. Je betaalt er nu wel voor maar hij is limited: kan hem nog wel voor 150 euro verkopen later :p
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Door te experimenteren dacht ik. Tot nu toe vind ik alchemy echt vet moeilijk om te trainen, legit dan. Je kan natuurlijk ook:

    Trainer zoeken, trainingen kopen, geld terug pickpocketen, repeat
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina