1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    En toen... dik 400 uur later had ik eindelijk Skyrim, plus alle uitbreidingen uitgespeeld. Bijna 1,5 jaar over gedaan (wel tussendoor ook andere games gespeeld). Fully modded natuurlijk en wat een avontuur mensen. Durf ik überhaupt aan Fallout 4 te beginnen?




    EDIT: Oorstrelende muziek toegevoegd om van dit moment te genieten. Misschien wel de mooiste track in het hele spel.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2017
    den3004, donfatos, Tyrant en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    De gfx zullen wel wat tegenvallen maar Skyrim is echt wel heel erg vet hoor.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Vond er geen reet aan.

    Game is inmiddels al hoe oud ook? 6 jaar? Time fucking flies.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Pff, beter dan Fallout 4 in elk geval en Remastered heeft dikke vette MOD support. Laadtijden zijn gigantisch verbeterd t.o.v. de last gen. O en ook de Vanilla game heeft goede tweaks gekregen. Remastered versie kost bijna niets meer en kan je met de MODS erbij nog wel een paar honderd uur extra lol geven. Ik durf zelfs wel te zeggen dat ik de remastered versie ongeveer net zo goed vind als ik jaren heb gehad met Oblivion. Ik speel nu zelfs liever even Remastered dan Oblivion. Veel te veel vette shit te doen en dat is in mijn geval nog zonder MODS.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heerlijk deze remastered. Ik ben The Legion gejoined. Kom ik terug van een missie, bij het kamp waar ik me weer moet melden, vraagt een soldaat nadat ik nieuwe order heb gekregen of die mijn armor mocht hebben nadat ik het een half uur eerder daar op de grond had gegooid. Dit soort shit had ik niet op de 360 versie.

    Ben al heel veel van dit soort vette dingetjes tegengekomen. Zo'n enorme verbetering deze remastered console versie. Laadtijden vergelijkbaar met PC en MOD support hetzelfde.

    Hier steek je onbedoeld toch weer meer dan 100 uur in volgens de teller. _O_
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ook maar gekocht. Gaat leuk worden, omdat ik Fallout 4 met alle dlc ook nog wil spelen en op dit moment ook nog druk bezig ben met The Witcher 38)

    Volgens mij heb ik dat met die armor bij de normale versie ook eens gehad. Volgens mij is het spel gewoon hetzelde maar is het puur de graphics die ietsje beter zijn in de remasters versie.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heel veel bugs en glitches zijn ook gerepareerd en als je MODS kiest (Je kan dan geen achievements halen) is er een patch die zo goed als alles wat er nog over is repareert. Die patch is overgekomen van de PC en goedgekeurd door Bethesda.

    De reden dat je geen achievements kan halen met ook maar een enkele MOD actief is simpel: Je kunt heel veel cheaten en manipuleren namelijk. Is ook niet erg, want zelfs zonder MODS is deze remastered een lust, serieus waar te vergelijken met de PC versie.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ben nog lekker bezig met die game, inmiddels rond de 80 uur en level 36. Nooit de game uitgespeeld maar nu lekker m'n gangetje op de PS4 incl uitbreidingen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, al is Dawnguard wel een beetje lastig wat betreft keuzes en reizen in de game. Maar goed, die moet je eerst maar een keer spelen.

    Zit zelf op 105 uur inmiddels, maar mijn grootste haat is vooral gericht tegen die teller. Hij registreert niet het werkelijke aantal gespeelde uren namelijk. Als ik hem tot vanavond 23.00 uur aan laat staan, op pauze, en dan de game op sla, rekent die er gewoon 5,5 uur bij. Bij die gare game Two Worlds I o.a. deden ze het wel goed. Zijn wel meer titels, volgens mij ook de originele Mass Effect trilogie. Blijft een beetje zonde.

    In World of Warcraft overigens mijn main char op bijna een jaar gespeeld denk ik. :+
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Watjes, ik heb deze game 400+ uur gespeeld.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ook op de 360 en deze editie bij elkaar, meer nog hoogstwaarschijnlijk. :D
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
     
    Yerewn, Rienbu, Tyrant en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hahahaha
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Pure nostalgie @Reckuuza , pure nostalgie. :+
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Nou Skyrim heeft me ook weer te pakken hoor:oops:

    Ik blijf het toch zeggen dat ik Bethesda open werelden het beste blijf vinden. 1 van de grootste reden is dat die games 1st person view hebben. Ik heb zoveel meer het idee dat je dan echt in die werelden rondloopt. Ik ben bijvoorbeeld ook bezig met The Witcher 3, en ook al is dat een steengoede game toch mis ik die 1st person view nog altijd in zulke games (net als de Mass Effect games bijvoorbeeld).

    Daarbij kan je ook vele huisjes kopen zodat je ook echt verschillende dingen kan opslaan en zelfs je companions (en heel het spel samen kan spelen) daarin kan laten. Zulke dingen maken voor mij Bethesda open werelden nog steeds de leukste om in te spelen. Gewon echt het gevoel hebben dat je in een andere wereld bent en leeft hoe raar dat misschien ook klinkt.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik laat mijn eerste compagnion altijd achter bij mijn huis in Whiterun, waar ik haar ook opgepikt heb. Kan ze mooi passen op mijn adoptiedochter, terwijl die de huishouding voor me doet. :+

    Huisjes kopen vind ik in deze game niet zo heel boeiend. Heb alleen die in Whiterun, omdat ik dat ook de mooiste plaats van het spel vind.

    Enige irritatie die ik nu heb is dat ik geregeld Dawnguard moet afschudden, maar soms word ik geholpen door guards. Die out of the blue straatgevechten zijn in deze game wel beter dan in Oblivion. Daar kan ik het me alleen herinneren van de main quest en ook alleen in de Imperial City.

    Het grootste minpunt aan deze game vind ik nog altijd dat je sommige dungeons niet als cleared op je scherm kan krijgen. Heb er wel eens wat over opgezocht, maar kon nooit echt een duidelijk antwoord vinden. Het schijnt geloof ik met verschillende soorten quests te maken te hebben. Eén dungeon die je volgens mij niet kan clearen op je map is Labyrintian.

    Vind het wel jammer, had ik eindelijk een alternatief voor die Oblivion poorten uit de vorige game, krijg je dit. :+ Ach, niet zeiken, door gamen. :D
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zo, eerste huis in Hearthfire ook helemaal af. Heeft me verdomme wel 25K gekost, maar goed, dan staat die wel. Weet niet wanneer ik de andere twee ga doen. :+

    Eerst maar eens wat dungeons clearen en zien of die te clearen zijn. =(

    En natuurlijk meer plekken ontdekken. Hele stuk tussen Whiterun en Markath is nog zo goed als blanco. Daar moet wat aan gedaan worden. :+:rolleyes:
     

Deel Deze Pagina