1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.772
    Vind hem nog zo duur in de Playstation Store. Als deze nog een keer een goede discount krijgt ga ik hem nog wel eens spelen.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  2. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Er zit zo veel content in deze game. Vroeger op de 360 helemaal kapot gespeeld. Nu op de ps4 bijna die platinum trophy (deadric quests allemaal afgerond inmiddels) en nog zijn er zoveel plaatsen waar ik niet geweest ben. Soms ''ontdek'' je ook een hele nieuwe grote plaats dan denk je hoe kan het dat hier geen quests zijn? Die zullen er dan vast zijn alleen heb ik nog niet getriggered.
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Is deze ook voor de X geüpgrade
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb liever dat jij voor mij googled...
     
    Makkabeer en Reckuuza vinden dit leuk.
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heb deze game ook nog. Was aardig op weg met 78 uur geloof ik maar toen andere games gaan spelen. Nu ligt 'ie stof te happen samen met untouched Witcher 3.
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik heb er destijds volgens mij iets van 150 uur ingestoken.. die thief guild quests gingen maar door totdat je eindelijk de baas was. Game is echt bizar groot.
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    2 weken geleden was hij deal of the week, €19,99 was die toen.
     
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.772
    Aargh. Gaat dus weer even duren
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik ben eigenlijk wel stiekem benieuwd of dit goed werkt?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Als je deze screenshot ook verkeerd leest. :+
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja is het toch weer leuk? Ik las dat het schieten met de boog niet erg handig en zuiver gaat..
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat is het nog nooit geweest. In Oblivion gebruikte ik ook nooit een boog en in Skyrim zonder VR werkt de boog ook niet echt lekker. Combat is sowieso ruk in de TES games.
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ow ik vond de boog redelijk werken..
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Geel loopt gewoon weer onzin te lullen.
     
    Reckuuza, Servantes, LuckyLuciano en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dit zegt wat meer dan je eerste reactie. Je moet begrijpen dat de meeste gamers hier geen VR bezitten. Ik ben niet op zoek naar een algemene beleving, maar wil vooral weten of de VR mechanics in dit spel soepel werken.
     
  17. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Maar weer eens aangeschaft voor de Xbox One X. 20 euro nu en voor mij echt een 'herfst/winter' game.
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    De algemene teneur is dat Bethesda een prima control schema heeft gemaakt op basis van de MOVEs. Er zijn nog wat wensen. Zijn genoteerd voor een komende patch. Blijft staan dat je even moet wennen. Zelfs ik, als psvr veteran, moet toch weer een tijdje, een paar sessies wennen, aan game en controls. Je merkt dat devs nog zoekende zijn, en dat wij/zij allemaal wat last hebben van de gelimiteerde mogelijkheden van de oude MOVEs. Het wachten is op MOVE2.0

    Ik begrijp prima dat de meeste gamers geen VR bezitten. Het probleem is echter dat VR nauwelijks uit te leggen is. Aan mijn antwoord dat 'de controls wel ok werken', daar heb je niet zoveel aan. Dan ga je niet zeggen, 'Oh, nu ga ik dat spul kopen'. Het begint bij VR. Wil je VR. En als je dat wel zou willen proberen/proeven, dan is het nu mooi dat er steeds meer games zijn waaronder een full port van Skyrim.

    Maar wees gewaarschuwd. Als je ook maar enigzins voor gfx gaat zal je toch moeten terugschroeven. De resolutie gaat flink naar beneden, weer naar vroeg-PS3 niveau in dit geval, maar je krijgt er VR voor terug. Dit is iets waar sommige gamers wel voor gaan maar waar de meesten moeite mee schijnen te hebben.

    Dat is het grote issue nog met VR. Het gfx aspect, en daarbij het logisch geringere aanbod van games.

    Zelf heb ik al een jaar geen 2D game meer aangraakt. Ik heb wel 20 VR games gespeeld. Deze week al 4 verschillende. En nu dus Skyrim VR:)

    Dan nog even terug naar het handboog schieten. Sommige gaat het kennelijk prima af met de Moves

    https://www.reddit.com/r/PSVR/comments/7dlfd4/skyrim_has_never_been_more_badass/

     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2017
    Zifnap, Mallakai en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    En het leuke is dat je de locatie op ware grootte ervaart. Of he nu krappe dungons zijn of de wijdse kastelen..
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Ik wil jou wel eens op ware grootte ervaren
     

Deel Deze Pagina