1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het is weliswaar geen Skyrim, maar wel TES, dus ik plant hem hier ook even:

    [yt]0jNT5cMwxw0[/yt]

    Zie het Elder Scrolls Online topic.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Ik wil een tweede playthrough gaan doen, met alle DLC erbij. Ben alleen denk ik net te laat, de dlc is wel weer aan de dure kant nu volgens mij. Ik kan toch gewoon gaan spelen en ze later binnen halen? Neem aan dat oudere savegames gewoon ook de dlc speelbaar krijgen.
     
  3. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan gewoon!
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Heb gisteren nog de gehele DB in Oblivion gedaan. Moet zeggen dat ik bijna alle quests in Oblivion beter vind dan in Skyrim. Aan de andere kant zou je het ook zo kunnen bekijken: Skyrim heeft zijn eigen ding weer, wat Oblivion ook heeft op zijn eigen manier.

    Ik wacht de komende DLC wel even af, want voorlopig zie ik me nog niet zo snel weer Skyrim opstarten.
     
  5. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben pas net aan Skyrim begonnen, en ik vind de game toch wel erg vet.

    Maakt het voor de missies nog uit welke kant je kiest omdat je gelijk in het begin al kan kiezen voor de stormcloaks (mee ontsnappen of met die andere kerel)
     
  6. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Nee dat maakt niet uit. Zodra jij uit de begin grot bent gekomen, kan je zelf bepalen wat je gaat doen en bij welke factie je wilt aansluiten. Dus als jij in het begin met die stormcloack gast mee gaat, kan je als je uit de grot bent overgaan naar de empire factie. De keuze is aan jou.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dawnguard uitgespeeld. Ik moet zeggen dat ik me er goed mee vermaakt heb, ondanks dus al die negatieve kritieken. Boeiende, duistere questline (had voor de vampier-kant gekozen) met ook een vrij epische lading. Daarnaast weer een tiental aan prachtige nieuwe omgevingen, waarbij the Soul Cairn en The Forgotten Vale nog eens vrij groot zijn ook. In die laatste nog flink verdwaald maar dat lag meer aan mij.

    Vampire Lord-form viel me wat tegen. Opzich is het wel vet om een beetje rond te zweven en mensen te rellen maar het voelt allemaal wat beperkt. Ook de transformatie telkens is verre van soepel. Uiteindelijk te weinig gebruikt. Verder vond ik hem wat kort voor een DLC die normaal 1600 pts kost.
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Fuuu, net weer opnieuw geinstalleerd alleen ben ik m'n savegame kwijt.
    Dan maar overnieuw beginnen.
    Waarom moet ik ook nu aan deze game beginnen, heb volgende week een SE week :+.
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Gisteren opnieuw begonnen, ben nu lvl 7 en ik heb al Elven Light Armour, een ebony bow en een Wraith Scythe (47 damage) :D.
    Ik ga trainen op two handed combat, light armor en archery.
    Wraith Scycte en Ebony bow heb ik van een Death Draugr uit een cave, Elven Armour van een groepje van 3 Thalmor dat rondliep en ik aanviel, geen bounty omdat er geen getuigen meer waren :+.
    Heb er ook al aardig wat mods in staan, maar wil d'r nog meer.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013
  10. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie dubbel volgens mij.
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Oeps xD
     
  12. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, het klinkt vreemd, maar skyrim is TE groot...

    Afgelopen zomer heb ik er honderden uren ingestoken. Elke grot, elk huis, elke kist moest ik van mezelf onderzoeken. Daarna maanden lang niet meer gespeeld door het uitkomen van andere games.

    Nu wil ik toch een keer die mainquest gaan uitspelen maar ik kan me er gewoon niet toe verzetten. Net de game opgestart maar na zolang niet gespeeld te hebben voel je je zo verloren. Al die items in m'n inventory waarvan ik geen idee meer heb waarom ik ze heb, maar wel dat ze heel belangrijk zijn. Een stuk of 30 quest waarmee ik mee bezig ben, maar waarvan ik alle verhalen er achter nog maar half kan herinneren.

    Overnieuw beginnen wil ik niet want ik heb eigenlijk niet zoveel tijd om te gamen meer. Dat terwijl ik een soort 'virtuele hoarder' wordt als ik het spel speel. Elk boek moet netjes op de plank staan. Ik moet van elke edelsteen 10 exemplaren in een kistje hebben. Ik KAN een duur item niet laten liggen. Het is vermoeiend bijna. Die ene ton in de hoek van een bandit hideout? Ik MOET hem openen. Ookal weet ik dat er 99% zeker een domme appel of een krop sla in zit.

    Plus dat de game eigenlijk wat.... ik durf het bijna niet te zeggen....saai wordt nadat je voor de 263e keer een grot/berg/kasteel/dungeon hebt uitgemoord.

    Resultaat is dat de game na 5 minuten spelen eigenlijk weer in de kast gaat. Ik voel me een mainstream gamer worden :'-(
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013
  13. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Binnenkort krijgt ik weer wat vrije tijd. Ik heb ook echt weer zin om Skyrim op te pakken. Mijn save op de xbox kan ik voorlopig niet meer mee verder, aangezien ineens de xbox en tv ruzie hebben...
    Geeft niks, in die save had ik al te veel gedaan, waardoor er bijna alleen maar 'the guards left this note' en soortgelijke terugkerende quests overbleven.



    Bovenstaand verhaal van Unrealist herken ik wel een beetje. Ik had dat gevoel eerst ook, omdat ik er gewoon zo veel tijd in had gestoken. Nu heb ik een hele tijd niet gespeeld en heb ik er weer veel zin in. Ook de mods dragen daar aan bij, want dat zorgt voor een hele andere ervaring.

    Heb 'm van de week op de pc geïnstalleerd en al een heleboel mods erbij. Heb zin om weer helemaal opnieuw te beginnen en lekker te gaan exploren met een nieuw figuurtje in een wereld waar door alle mods ineens een heleboel nieuwe dingen te beleven zijn.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Man ik herken mji hier 100% in. Vooral van die boekjes. _O_
    Dure items kan ik inmiddels enkel laten liggen als ze unenchanted zijn, maar het gaat met moeite :p.

    Tonnen open ik inmiddels ook niet meer :p.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Alchemy is masochisme. Altijd weer die kut planten plukken want wie weet maak je er nog potions van. :emo:
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik ram op A als ik over een plant heenloop. Alleen als ik toevallig net goed druk heb ik dan wat, ik blijf altijd doorlopen :+
     
  18. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Logisch.
     
  20. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Eindelijk Dragonborn op PC, straks maar eens spelen :)
     

Deel Deze Pagina