1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Absoluut!

En aangezien ze voor low-fantasy gaan ongetwijfeld ook wolven, beren, bergleeuwen , zwijnen etc.

Ik hoop ook op wat water creatures zoals de dreugh. Misschien loch ness achtige beesten ofzo :)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Low fantasy, en toch van die gekke onzichtbare vlieg-creatures toch? Naam even vergeten...en een soort weerwolf of wat was het nou? Zolang het maar geen TWII praktijken worden met gewoon bavianen,neushoorns,struisvogels? Sloeg gewoon fucking nergens op vond ik.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Low fantasy?

Wat dacht je van draken? :+

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Jaaaa precies...hoe kunnen ze dit low-fantasy noemen dan? TWII is dan echt eerder low-fantasy met die beesten in de Savannah enzo.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.757
    Meer leven in het water mag inderdaad wel.

I want to fight mudcrabs more fearsome then you. :+

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.594
    Zucht, voor de zoveelste keer, Skyrim is low fantasy (landschappen), maar de invulling is de fantasy van TES.
    En naast die draken heb je nog beren, zwijnen, wolven etc, dus het is redelijk low fantasy.

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel fijn, vond die omgeving van bijvoorbeeld Shivering Isles maar een beetje paddo-achtig. Ik struin liever rond in dennenbossen en bergen :9

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.757
    Ja, maar een flink open veld mag ook wel. Beetje zoiets als tussen Anvil en Chorrol in. Groot stuk waarbij je elk moment aangevallen kon worden door een bandit, dat vond ik zelf ook wel erg gaaf in Oblivion.

Bijna alleen maar bergen, en in potentie minder goed kunnen bewegen, zit mij nog niet helemaal lekker.

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Weinig schokkends. Meest schokkend was nog wel de PS3 ad die ik eerst te zien kreeg :D

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.757
    Las er helemaal overheen, maar level scaling komt dus terug. Houden ze toch mijn lieve gameplaybalk erin als ik het zo bekijk. :9
    Kan het alleen maar toejuichen. _O_

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Level scaling zoals in Fallout. ;) En een dungeon blijft het level waarop je hem betreed.

13. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Steven vertelt heel veel wat ook al in de PU stond, maar er was 1 ding wat hij vertelde over die drakenspreuken. Je kan dmv die shouts de tijd stil zetten en daar ben ik wel benieuwd naar hoe dat uitgewerkt is. Hoop namelijk niet dat het dan te makkelijk wordt

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.757
    Hebben we beide wat of niet? ;):9

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zolang er ook monsters in zitten die net zo heftig/scary/sterk zijn als de Deathclaws in FNV, zelfs als je al flink gelevelled bent, dan vind ik het goed.
    Ik wil af en toe flink in mijn broek kunnen schijten. Als je alles makkelijk aan kan en je weet dat, dan is alle spanning eruit ...

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, goed gezegd. Op een gegeven moment had ik de Deathclaws wel door, maar dan was het echt héél strategisch te werk gaan. Voor de rest: broekschijten.

17. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Dat had ik aan het einde van Fallout 3. Samen met Fawkes een beetje rondwalen in de wastelands... Dat was echt te easy.:9

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.757
    Ja, maar je moet natuurlijk ook voldoende kunnen ontspannen. Het moet idd niet te makkelijk, niet te moeilijk ook.

Zelf geef ik de voorkeur aan een systeem als in Fallout 3 en Oblivion.

Het is ook niet zo dat je 956 keer een poging moet doen om een Deathclaw achtig iets te doden om een quest te kunnen voltooien. Op zo'n manier hoeft het van mij ook niet.

Ik vond het systeem in Borderlands anders prima, of Two Worlds I. Gewoon zelf een beetje kunnen kiezen hoe moeilijk je het wilt, maar niet tever weglopen anders word je goed gepakt.

Zelf heb ik liever een paar bange momenten in de game, maar wel tegen een vijand die ik ook kan verslaan. Persoonlijk zou ik qua leveling een systeem als in Oblivion helemaal niet erg vinden, maar dat ben ik maar. We moeten eerst maar eens zien hoe het hele systeem in elkaar gaat steken.

Dit is een van de redenen waarom ik dit jaar graag op de E3 aanwezig zou willen zijn, liefst 3 dagen overnachten op de Bethesda stand. Die van BioWare trouwens ook wel. :9

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Stomme Skyrim... Elsweyr is 10x vetter. :9

[yt]Uyefuwq67B4[/yt]

Het lijkt me wel een toffe setting voor assassins. Ik hoop dan maar dat de Skyrim steden ook ervoor geschikt zullen zijn.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.757
    WoW, dat ziet er best vet uit voor een oude game. :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina