1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Damn wat is Diplomatic Immunity een geniale quest, beste tot nu toe van de game imo. _O_

    Was van plan om sneaky rond te lopen, binnen wel sneaky een aantal Thalmor vermoord maar toen ik buiten kwam vond ik het wel genoeg geweest. Thunderstorm shout gebruikt en al die kut elven vermoord. Sterf elven! _O_
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben geen vampier meer :D

    Wil je geen vampier meer zijn?
    Als je in fase 4 van het vampierisme zit valt iedereen je aan, het is bijna onmogelijk om missies te doen, overdag vullen je health, stamina en magika balk zichzelf niet meer. Volg deze stappen als je geen vampier meer wilt zijn.

    - Zuig bloed uit slapende mensen.
    Deze stap is voor vampieren in 'stage 4' in elke andere stage wordt je niet meer aangevallen door mensen. Wanneer je niet wordt aangevallen kan je deze stap overslaan.
    Ten oosten van Helgen ligt het Falkreath Stormcloack kamp, bij dit kamp kan je als vampier langskomen zonder dat ze je zullen aanvallen. Er liggen hier diverse hutten met wat gewonde en slapende nomaden erin. Ga naar een slapende nomaad, klik op a en kies voor 'suck', ga er nu snel vandoor (je zal nu wel aangevallen worden), zodra de rode balk weg is ga je terug en herhaal je het proces.

    De zwarte pijl wijst naar het kamp, de rode pijl wijst naar Helgen.
    [​IMG]

    Na het bloedzuigen kan je weer dorpen betreden maar ben je nog steeds vampier, dit is wat je moet doen.

    - Ga naar Falkreath en ga naar 'The Deathmans Drink', praat tegen het meisje achter de bar en vraag naar geruchten. Nu start 'Rising at Dawn'.

    - Ga naar Morthal en zoek naar Falion.
    Falion zit overdag in zijn huisje (Falion's huis) en s'nachts loopt hij rond de stad, wanneer zijn huis op slot is hoef je deze niet te lockpicken want dan is hij niet thuis.
    Om Falion s'nachts te vinden kan je het beste om het dorp heen lopen, hij loopt meestal ergens aan de rand (je kan het dorp wel zien maar loopt niet tussen de echte grenzen), wanneer je hem vind vraag je hem naar vampierisme.

    -Verkrijg de 'Black Soul Gem'.
    Heel eenvoudig, Falion verkoopt hem aan je voor (in mijn geval) 230 gold.

    -Vul de 'Black Soul Gem'.
    Wanneer je een soul trap spell hebt (kan je bij elke magiƫr kopen) vermoord je een persoon en krijg je deze ziel.

    -Breng de gevulde 'Black Soul Gem' naar Falion.

    Nu ben je geen vampier meer :)
     
  3. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie onderhand na drie weken Skyrim nog steeds dat je drie/vier uur non-stop kan spelen? Ik heb dat niet meer... Ik heb Skyrim nu precies drie weken en ik heb er 70 uur op zitten. Ik speel het nog wel elke dag, daar niet van, maar ik heb zondag, maandag en vandaag hooguit anderhalf uur gespeeld. Ik kan het i.i.g. niet meer opbrengen om een hele avond te spelen ofzo! Dat zal wel weer terug komen, dat had ik ook met Oblivion! :9
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, ik raak er nog steeds helemaal door bevangen! Zoveel te doen :D

    Kreeg net een assassin op mijn dak, gestuurd door the dark brotherhood? Kan ik ze nog wel joinen dan? Volgens stats heb ik 1 quest voor ze gedaan, maar dat s ws omdat ik iemand heb gekilled die op hun lijst staat...
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Jup, je kan ze nog gewoon joinen. Die quest die je gedaan hebt is iets anders dan wat jij denkt. Zal je van zelf wel achter komen wat dat inhoud zodra je bezig bent met de DB quest line. :)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    In Markarth bij ene Margret....


    Zodra je haar benadert probeert een andere burger haar van kant te maken. Ik viel hem gelijk aan, en heb haar kunnen redden. Dit is dan wel gewoon een scripted event,maar dat boeit niet...ik stond er wel even van te kijken. Zag ineens die mafkees op haar afsneaken met zijn mes.

    Cool dat het dus twee kanten op kon.

    Weer zo'n voorbeeld van dingetjes die Oblivion gewoon niet had, prachtig hoe de game op veel manieren duidelijk verbeterd is tov Oblivion.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Cool!! Ik was helaas te laat. Die quest is wel dope!
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik ook de eerste keer,maar ik had net toevallig daarvoor een save gemaakt. Dus ik reloadde het gelijk, wilde echt zien of het mogelijk was haar te redden.

    :)
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Heb je die quest van dat weeskindje gedaan Gakkie?
     
  10. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook in Markarth

    Had ook in Markarth dat ik een statue moest stelen van dibella oid. Ik dus gestolen maar op de terugweg werd ik gepakt door 1 van de vrouwen in die tempel die me vroegen wtf ik daar te zoeken had. Ik kon zeggen dat ik 1. nieuwsgierig was naar de tempel of 2. dat ik gewoon de standbeeld kwam "lenen" en me afvroeg hoeveel het waard was ofzo lol. Ik koos voor de 2e (dacht doe keertje eerlijk) en ploep heb nu een heel ander quest met een leukere beloning mocht ik teh internetz geloven). (statue stelen quest is wel gefailed)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Markarth is zo awesome.
    Kan niet geloven dat hier iemand zei dat hij de steden vond tegenvallen.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha dat is echt heel erg cool, echt diepgang in die quests gewoon. Maar geloofden ze je echt gewoon toen je optie 2 koos? 8)



    Yup dat was ik, en misschien iemand anders ook nog, dat weet ik niet. Maar dat neem ik terug, Markarth is inderdaad echt cool. Ik had toen de Underkeep ook nog niet gezien. Maar naar mijn weten heb ik niet gezegd dat ik de steden vonden tegenvallen, alleen dat ik ze kleiner vond lijken dan Oblivion.

    Even iets anders....de Imperial City was echt de hoofdstad in Oblivion, die was ook echt verdomd groot met echt heel veel te zien, zoals we allemaal weten. Wat is de hoofdstad in Skyrim? :)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Steden van Skyrim (Markarth, Riften, Solitude, Whiterun en Windhelm. Andere vind ik meer dorpjes) zijn misschien niet zo groot als die uit Cyrodill, toch zijn ze zoveel beter. Verscheidenheid is zoveel groter waar in Cyrodiil alles op elkaar leek, en dat is met Skyrim zelf ook. Volgens mij kleiner dan Cyrodill maar zoveel meer diversiteit. Heerlijk, zoals wel vaker hoeft groter ook niet beter te zijn. Whiterun blijft mijn favoriet in ieder geval. :cool:
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik dacht ook dat Cyrodiil groter was dan Skyrim eerst, maar toen realiseerde ik me ineens dat de map in Oblivion behoorlijk ingezoomd was. En je moest altijd een heel stuk naar boven/onder/links/rechts om al die steden te bekijken op de map, terwijl dat in Skyrim veel sneller gaat omdat de map veel meer uitgezoomd is. Denk dat ze gelijk opgaan qua grootte...maaaar not sure.
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Forsworn Conspiracy quest is ook zo geniaal.
     
  16. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    De hoofstad van Skyrim is Solitude. Haventje erbij, en redelijk grote stad, ik vind dat wel een stad die te vergelijken is met Oblivion, alleen weer net wat diverser en een veel mooier uitzicht! Dat vind ik grafisch toch wel 1 van de vettere verbeteringen t.o.v. Oblivion, dat je zo ver kunt kijken. Gewoon de bergen in de verte zien.
    Alhoewel ik net in die sneeuwstorm de draak die door de lucht vloog niet eens kon zien...
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    +1 for whiterun, al lijken de jarls soms veel op elkaar. Die in Winterhold is bijna identiek aan die van Whiterun. :cool:
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    uhmz, nee, denk het niet, why en waar? :confused:
     
  19. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je anders ooit iemand geholpen met het maken van zijn wagen?
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik wel! Leek wel op een nar ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina