1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Denk dat 99% geen last heeft van bugs of bugs die er echt toe doen. Er zijn kleine dingetjes die soms niet kloppen maar verder niets uitmaken.

    Er is misschien 1% waarbij de bugs zodanig zijn dan verder spelen nauwelijks mogelijk is.

    Het lijken er misschien meer maarja, de mensen die er last van hebben hoor je ook alleen.


    Kan me nog herinneren dat het bij Two World II heel veel erger was qua bugs en vastlopers.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Dit. :)
    De meeste foutjes horen een beetje bij zo'n game als dit.
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Flauwe kul. Het moet gewoon veel beter getest worden.
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Dat kan toch niet man, als het merendeel dat speelt er geen last van heeft. Je kunt wel 1000 testers inhuren die voor 100 uur de game gaan spelen. Maar dan nog blijven er bugs inzitten, daar waar lang niet alle mensen last van dezelfde bugs hebben. De bugs die ze zijn tegen gekomen hebben ze vast eruit gehaald. Al die bugs die op het net staan, ik heb er nog geen één gezien. Behalve 1 vast loper.
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Tuurlijk horen er bugs in te zitten, veel bugs zijn ook gewoon grappig. Maar bugs zoals dat je een bepaalde quest niet kan uitspelen, dat die er nog inzitten vind ik toch best wel jammer. Ik heb ook 2 quests die ik niet af kan maken. Dat soort bugs horen er gewoon niet in te zitten.
     
  6. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de patch gedownload en net mijn firespell op een flame atronarch geprobeerd, en ja hoor, dat beest is dood. Resistance is fucked up, draak deed het wel goed behalve dat ie me zo dood had vanwege geen resistance. Ik had hiervoor nooit last van echte bugs gehad behalve de texture die niet overal erg mooi was. En hier en daar een item dat opeens verdween, maar op 70 uur heb ik dat laatste maar 3-4 keer mee gemaakt, dus dat maakt niet zoveel uit. Ik vindt het wel jammer dat Bethesda 1.2 er zomaar op heeft gegooid terwijl de bugs die er nu in zitten toch wel erg duidelijk zijn. De eerste release was wat mij betreft beter ondanks de bugs die er toen in zaten.
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ga dus mooi niet die patch downloaden.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind de bugs voor een game van deze magnitude erg meevallen. Bij mij 1vasltoper in 80+u, af en toe een texture glitch en de bekende zwevende objecten. Voor de rest niet echt bijzondere dingen ...

    Same here ...

    Heb de 1.2 er al wel opzitten, maar nog niks van resistances gemerkt, maar speel ook met een boog. Heb wel de moeilijkheidsgraad sinds een tijdje opgekrikt. Dragons nog niet op gelet, zal ik vanavond wel eens kijken. Wel kut als je geen dragons meer zou kunnen bevechten, dat zou idd een MAJOR fuckup zijn, omdat dat wel tot de core van de game behoort...
     
  9. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik had al gedownload. Nu raak ik de game ook niet meer aan totdat het gefixt is.
    Overigens kwam ik 2 draken tegen die niet raar vlogen na de patch.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dan snap ik toch niet hoe ze dit nou over het hoofd konden zien bij het uitbrengen van de patch. Die shit test je toch eerst? 8)
     
  11. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk zo'n arrogante programmeur die denkt, oh die bug fix ik wel even en dan de helft vergeten terug te zetten zoals het hoort...
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb net ff getest met twee dragons, maar ze vielen en mij aan (en omgekeerd) en vlogen niet achteruit :)
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Lol hectiek alom , ik word aangevallen door 2 spriggans en 2 cave bears (ik dus rennen) , land er opeens uit het niets een blood dragon voor me neus. Fuck.

    En toen was ik dood.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2011
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet helemaal, ik dacht dat title updates altijd door een lang proces van testing en certificatie moest gaan, en dat het de ontwikkelaars aardig wat geld kost om te distribueren. Als dat waar is lijkt het mij dat je zorgt dat het gewoon bug-vrij is en er niet direct een nieuwe patch achteraan moet om de voorgaande patch te patchen?

    Na 50+uur ook nog geen bugs tegengekomen die echt hinderend waren. Of het waren kleine dingetjes, of ze waren simpel opgelost door te herladen of te fast-travelen ofzo.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Voor mensen die de Main Quest hebben uitgespeeld:

    Vinden jullie hem ook zo kort? Ik heb eerst heel veel andere missies gedaan. Toen ik lvl. 30 was aan de MQ begonnen en vloog er echt door heen. Alduin was ook best een makkelijk gevecht.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Beter dat ik nog niet thuis ben en dit eerst lees. Anders had ik die patch er meteen op gepleurd...
     
  18. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja helemaal mee eens... Was zo voorbij en erg makkelijk. Jammer eigelijk... Had meer ingezeten...
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het overigens wel een mooi verhaal. Maar er zit absoluut meer in. Een heleboel quests hadden van mij uitgebreider gemogen. Maar helaas.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmz ga zometeen eerst me cache dan maar eens clearen (heb hem wel al. En voor de rest maar offline spelen.

    Vraag aan de mensen die dit soort dingen snel doorhebben. Klopt het dat de Spell resitance 10% die je via alteration kan krijgen (een zij tak) niet werkt? Want krijgt in me active spells alles te staan (wat ik van me kleding krijg, racial ability etc) maar die 10% komt er nergens te staan!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina