1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    zelfde heb ik ..... !
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop een paard, het liefst ook een dure. Er zal meteen een draak aan komen vliegen die hem om zeep helpt.
     
  3. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar de sleutel ligt ( of wie hem heeft ) van de bibliotheek van de mages?

    die oude orc die daar zit heeft hem niet..
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    :lol:
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    exact heb ik gehad dus geen paard meer voor mij!
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Vandaag de main en civil war questlines uitgespeeld. Teller staat nu op 3 voltooide questlines met de thieves guild erbij :D Ben lvl 43. Ik denk dat ik nu tdb ga doen ofzo :)
     
  7. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Het is dat ik niet aan smIthing doe maar anders kan ik dat denk ik binnen een paar minuten helemaal levelen :eek:... Heb een hele chest vol met honderden iron steel en dat soort zooi ook 200+ verschillende hides. 45uur op de klok en level 27. Archery word alleen wel een beetje makkelijk nu. Bijna alles in 1/2 pijlen neer. Ook maar eens verder met de mainquest :) ik vind hem zeer vermakelijk tot nu toe!
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Yea m'n 2de draak gekilled (de draak waarvan ik wist waar hij was , helaas nog steeds geen random draak tegengekomen).
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net mijn allereerste draak verslagen...gaat om de main quest dit en volgens mij is het geen spoiler maar ik zet het toch maar voor de zekerheid in tags.

    Toen Dovahkiin de draak de genadeklap toediende, zei de draak nog 'Dovahkiin, no!!!!!!' klonk bijna alsof ik een vriend afmaakte zeg maar, ik ben dan wel Dragonborn en moest de draak afmaken. Maar hoe zit dit...het klonk bijna als van 'Waarom moest jij me nou afmaken, you of all people' zoiets zeg maar. Zit er iets achter....of helemaal niks?
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Speel de main quest zou ik zeggen en kom er achter. :)
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    @Kabuto: Dat komt doordat
    [​IMG]
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Maar dat is nou net iets wat ik niet heel erg veel zal gaan doen de komende tijd, ik ga echt lekker bezig met exploren en sidequests, ah well...ik zie het dan van zelf wel :D

    Wat cool zeg, nu een sidequest erbij in Whiterun waar ik echt multiple choices krijg, kijk dat vind ik vet.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2011
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ffffuuuuuuuu. Ik zat echt 10 minuten zovan... Zal ik wel klikken... Of niet 8)
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Vandaag in 1 speelsessie 2 verschillende draken tegengekomen en beide souls gestolen. 1 frostdragon (?) kwam iig ijs uit zen bek en de ander met vuur. Kan nu 3 verschillende shouts gebruiken :D

    Ik schrok me wel de tering toen de ijsdraak ineens naast me neer ploftte. Hoorde hem niet door de sneeuwstorm en volgens mij was deze ook wat groter en veel sterker. Heb em uiteindelijk naar de giants geleid en die hebben em echt binnen 4 klappen helemaal vernietigd.

    Moet zeggen dat dit wel een heel vet spel is. Ik ben niet zo van de RPG's maar deze heeft me echt verrast. Ook is het focking verslavend. :9

    Edit:

    Die chick die je als beloning krijgt van die Jarl is fucking handig. Kan echt niet meer zonder haar. Kun je trouwens meer companen krijgen?
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2011
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  16. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan ze ook huren in de inns, mercenaries voor 500 gold :)
     
  17. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat ik wel weet wat het is, gaat over de mainquest, dus eigen keus om het te lezen.
    Als je die draak hebt gekillt roepen de greybeards Dovakhiinnn, en daar moet je dan naartoe voor de mainquest.
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ligt ook aan je speelstijl, ik speel vooral sneaky, en vind die companen alleen maar lastig
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Fuck, nu ben ik opeens super extra benieuwd. 8)

    Overigens heb ik niet gehoord dat de eerste draak dat roept.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik ook niet, is het niet gewoon dat openingstheme 'Dohvakiin' die je hoort als je tegen een draak vecht?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina