1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dragonborn betekent niet dat je matties bent met draken, maar dat je een meester bent in het afslachten van draken. En je kunt met ze praten (maar dat betekent niet dat je vrienden bent).
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Die chick heb ik ook. Voordeel is dat ze volgens mij ook niet dood kan. Ze wordt wel gedownd, zat door haar knieën. Maar als je de rest af hebt gemaakt staat ze weer op.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.431
    Leuk Bevonden:
    4.955
    + Je kunt hun Dragon Soul absorberen, en volgens mij zijn de NPC's beter in het verslaan van draken :+
     
  4. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat de guards het altijd voor mij opknappen. Ik geef de genadeklap en absorbeer de soul :+ Schijtbeesten, dikwijls sprint ik ook weg voor die draken. Het zijn net oblivion gates.

    Ik heb nu zoveel sneak damage dat ik zelfs een boss in 1 keer neerhaal. 2 x epic ebony dagger met 27 damage X 30 sneak damage 8)
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb nu ongeveer 30 uur gespeeld en ben lvl. 27. Giants doden is echt een eitje. Ik speel als een Nord Warrior, heb veel Stamina en gebruik veel dual-wield. Met de Shout Elemental Fury (inmiddels lvl. 2) kan je héél snel aanvallen. Ik sprint op een Giant af, doe twee dual-wield power attacks in combinatie met Elemental Fury en een Giant is in een paar seconden dood. Gebruik twee Ebony War Axes. Helaas geldt dat dus ook voor draken, waardoor die echt té makkelijk zijn. :p
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Draken de nieuwe oblivion gates noemen :lol:
     
  7. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Er kwam na Thanksgiving ook een nieuwe patch zeker? weet iemand wat daar allemaal mee verholpen word?
     
  8. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Fuuuuuu!!!! Ik moet misschien opnieuw beginnen :'-( krijg uit het niets vollop last vabde lag bug... Lvl 28... Komt ook echt zonder waarschuwing, ene moment was het perfect en volgende moment vollop lag. Maat van me heeft hem op de xbox en moest al 3x opnieuw beginnen. Maar nuheeft hij een lagvrije game. Hoop toch dat daar snel een patch voor gaat komen want vind het toch zonde van alle tijd.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2011
  9. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu 17 uur opzitten, ben ondertussen lvl 16 en ben nog enkel maar in Whiterun en omgeving geweest. Er is zoveel te doen, en zo'n prachtige omgeving! Deze game is op alle vlakken beter dan zijn voorganger!! Wel spijtig dat je dungeons niet opnieuw kunt clearen maarja, er zijn er zovéél zodat je die optie niet direct zal missen.

    Ondertussen ben ik bezig met de quest "the blessings of nature" bezig. Heb net dat lelijk beest bij dat kamp vermoord om dat wapen te pakken. Ik moet nu naar een grot ten oosten van Whiterun en ten zuiden van Windhelm. Onderweg ben ik daar nog een frostdragon tegengekomen die ik gemolt heb. Ik heb tot nu toe al 2 draken tegen gekomen. De groenrijke omgeving met veel kleine zijriviertjes is gewoonweg prachtig!! Mijn vrees dat er veel te veel sneeuwgebieden in Skyrim zouden voorkomen was gelukkig onterecht.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2011
  10. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet zo heel gek hoor, heb nu al een stuk of 20 draken gedaan en denk nu vaak, weer zo'n kutbeest *hak hak dood*
     
  11. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Oblivian gates duurde wel wat langer om ze dicht te krijgen, dan een draak te verslaan :)
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn al 20 draken?! Ik pas 3 geloof ik. Zit op 18 uur ofzo.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.431
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik ook iets van 20 draken, dan heb je een moment niks, en dan heb je binnen 20 minuten 4 draken tegen je 8)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als de draken moeilijk zouden zijn, zou ik het super vinden. Ook moeten ze minder vaak op dezelfde plaats verschijnen. Heb er nou al twee in Falkreath vermoord, zo irritant. Loop je daar lekker rond, komt er weer een draak... *zucht.
     
  15. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren zo'n soort ijswezen tegen gekomen. Het leek gek genoeg op een bevroren dame, en ze gooide ijsballen naar me. Ik probeerde haar te verslaan maar hield het algauw voor bekeken, toen ik achter me keek zag ik opeens 4 van die wezems achter mij lopen.. Kunden ze zich soms vermenigvuldigen??8)
     
  16. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 5 draken verslagen .... moet wel zeggen dat ik iets aan mijn archery moet gaan doen want mijn pijlen zijn met een poisening wel sterk maar niet zonder ..... iemand die een handige perk weet (inzoomen heb ik al)!
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    slow time :thumbs:
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    De eerste perk is het beste.
    En Slow Time idd.
     
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    moet je trouwens op elke pijl opnieuw poison doen, of zit het dan op al je pijlen?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Elke pijl apart natuurlijk... 8)
    Je hebt wel een perk waarbij het voor 2 pijlen werkt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina