1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Evil Within (Project Zwei)

Discussie in 'Games' gestart door ExquisiteSteez, 19 apr 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    "In settings, you can now toggle between a 30 FPS and 60 FPS cap."

    Waarom überhaupt een cap? Als iemand 60 plus wilt draaien waarom mag dat dan niet?
     
  2. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan iemand mij aub helpen met kluisjesman. Ik kom steeds niet verder.

    Ps4
    Gt: upinfire

    Via Shareplay
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Als het je nog niet is gelukt, kan ik je morgenavond wel helpen.
     
    oneshot1tkil vindt dit leuk.
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo game op survival uitgespeeld. En erg vermakelijke en goede game. ik heb werkelijk genoten. Overal lekker de tijd genomen om alles te onderzoeken en te looten. nooit echt problemen gehad met ammo of health. Totaal iets van 16 uur over gedaan. Over een tijdje maar eens de andere moeilijkheidsgraden doen.
     
  5. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ferm gespeeld moet ik zeggen, nu zit ik vast op level 10 op survival mode bij die 2 met die haken ( zonder te spoilen) ik raak er niet voorbij om de deur te openen, ik heb er een heel arsenaal bolts op afgeschoten, maar krijg ze niet dood, zit nu op 17 u en aan level 10, dus dit word min voor mij een game met 20+ gameplay.
    ik vind het vooral een goede game, maar natuurlijk als je vastzit is het frustrerend het probleem is dat nu andere games er tussen speel en dat had ik beter niet gedaan! mijn concentratie is weg en het word alleen maar moeilijker
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Bedoel je dat stuk waar waar ook een kerel staat die van achter stabbed? Ik heb daar freeze bold neergegooid en toen 4 frag nades neergegooid. toen was de eerste dood. Daarna op de ander bolds geschoten.
     
  7. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    het is dat stuk in chapter 10 , je moet naar beneden via die lange trap en je kan niet meer terug ( ook de checkpoint zit daar)
    eerst staat er een manneke die je met je mes kan doden, daarna moet je naar die deur om deze te openen met A maar er lopen daar 2 van die grote rond met die messen en ze zijn razend snel, voor je aan die deur bent ben je er al geweest.
    idd die freeze bold zou mss kunnen helpen, maar heb er geen......... heb 4 explosieve bolds en nog wat andere munitie maar daarmee krijg ik ze niet dood, om deze chapter te herbeginnen zie ik vooral niet zitten ( want had er al wat moeilijkheden mee) denk dat ik eens puur geluk zal moeten hebben
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Heb de demo op Steam gespeeld en die heeft mij overtuigd dat ik deze game zeker een keer wil spelen. Ontzettend sfeervolle belichting!
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Waarom is er geen demo op de Xbox? C'mon!
     
  10. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Game inmiddels ook uitgespeeld. Heb er bijna 23 uur over gedaan maar dan ook zeer uitgebreid gespeeld en alle hoekjes uitgekamd. Game verdiend zeker een re-run maar denk dat ik dit pas doe na alle DLC gespeeld te hebben.

    Op enkele kleine bugs na zelf gelukkig nergens last van gehad. Lees hier toch tamelijk veel reacties over.

    Lees wel weinig terug over de eindbaas (die soort enorme mutatie) in die parkeergarage (ik geloof dat dit chapter 9 of 10 was). want man wat was die irritant. Iemand hier ook negatieve ervaringen mee? Het eerste gedeelte ging wel, maar als hij op een gegeven moment gaat vervormen en je steeds opslokt als je te dichtbij komt betekende dit voortdurend mijn einde. Tot ik een dankbare bug kreeg toen ik een keer wegrende en dat ding bleef steken achter een auto. Rustig op mijn gemakje af kunnen knallen..meest dankbare bug ooit!
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap het helemaal. Je leest denk ik niet veel terug over die eindbaas, omdat de meeste hier dan spoilertags gebruiken. Dat is wel fijn voor de mensen die het spel nog niet hebben uitgespeeld. Je weet toch.
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Gewoon steeds in zijn oog schieten, vervolgens achter een muur of onder een auto gaan schuilen. Als hij weer omdraait, 3x hetzelfde herhalen. En dan veranderd hij van kleur en wordt hij zwakker. Na 3 á 4 keer schieten is hij dood.

    Baas lijkt pittig..maar is eigenlijk best easy. Je moet er gewoon voor zorgen dat hij je niet ziet (want dan kan je vrij weinig doen, zeker als hij nog niet zwakker is geworden en van kleur is veranderd).

    Ik vond eigenlijk alleen de baas van chapter 14 moeilijk, maar dat kwam omdat ik nauwelijks ammo had. Toen ik die baas van chapter 14 had gekilled, had ik letterlijk 1 handgun kogel over.

    Op mijn 2e playthrough heb ik dezelfde baas met 4 magnum kogels binnen 30 sec gekillt.

    The Keeper vind ik een erg vette baas. Maar ook die is vrij makkelijk.

    Afgezien van 2-3 chapters vind ik The Evil Within niet HEEEL moeilijk. Sommige reviews gaven aan dat het spel 'frustrerend' moeilijk is. Op mijn eerste playthrough was hij best pittig. Maar nergens frustrerend moeilijk.
     
  13. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vond de game ook niet frustrerend moeilijk, maar van hoeveel games kan je tegenwoordig nog zeggen dat je minstens 150x dood bent gegaan voordat je het einde hebt behaald?

    Zit gewoon een heel groot verschil tussen wat gamers leuk vinden qua moeilijkheid. Ik zelf vind het juist uitdagend, maar genoeg die hier anders over denken.

    Kan me zelf nog goed ninja gaiden herinneren, die game was pas onmogelijk.
     
  14. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Nu volgt een van de domste opmerkingen ooit: maar hoe kan ik deze spoiler tags plaatsen? lijkt mij dat hier een button voor zit (zo zie ik het vaak op andere fora) maar is hier niet te vinden. Of ik kijk er overheen, dat kan natuurlijk ook ;) En viel mee! ik las ook veel over andere bosses wat niet tussen tags stond
     
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in Ch.7, maar ik vraag mij af waarvoor die onderdelen zijn die je krijgt als je bijvoorbeeld een "val" onschadelijk maakt. Dan krijg je een soort gereedschap punt.
     
  16. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je op R3 klikt kan je in je menu naar je pijl en boog gaan. Hier kan je dan doormiddel van die punten pijlen maken.
     
  17. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    net die dikke in de garage kunnen killen...na 3uur :confused: en het was zeer frustrerend ( xbox geeft wel goede controllers, want deze geeft een paar keer de grond gekust)
    en jullie vinden deze game makkelijk?? ik vind dit 1 van de moeilijkste games in jaren, zit nu op chapter 11 en heb al 21 uur op mijn meter staan:+
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de game niet echt pitteg, af en toe even uitzoeken hoe het werkt. Ch. 1tm4 waren redelijk kort, maar ch.5 en 6 waren daarin tegen een stuk langer.
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Chapter 10 is één van de moeilijkste chapters uit de game (misschien wel dé moeilijkste chapter).

    Die baas van chapter 10 kan pittig zijn. Maar als je éénmaal weet hoe je hem moet verslaan dan is hij best easy. Op mijn 2e playthrough had ik hem zo dood.
     
  20. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb hem na 3uur eindelijk kunnen doden ( survival) maar vraag me niet om het nog eens te doen....want ik begin er niet meer aan.
    alle ik hoop dat het nu wat beter gaat, ik heb nog 2 dagen om de laatste 5 chapters te spelen om dan met een nieuwe game te beginnen;)
     

Deel Deze Pagina