1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Evil Within (Project Zwei)

Discussie in 'Games' gestart door ExquisiteSteez, 19 apr 2013.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Man het is toch wel een vet spel hoor. In het begin vond ik het echt niks omdat ik die camera kut vond en de clunky besturing. Nu ik er gewend mee ben vind ik het heerlijk spelen en geniet ik echt van dit spel:) Ben toch wel blij dat ik dit spel een goede 2e kans heb gegeven:)

    Binnenkort maar eens de DLC kopen of heel misschien wacht ik nog even tot dat er een complete game inclusief dlc (soort goty) verschijnt. Tenminste als die ooit komt:+
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Yep The Evil Within had imo de potentie om de Resi 4 van deze gen te worden.

    Het was voor mij iig dé verrassing van 2014, maar een échte Resi 4 killer is het helaas net niet geworden. Toch blijf ik het een geweldige spel vinden.

    Hoop dat Shinji Mikami de kans krijgt om aan The Evil Within 2 te beginnen. Aan de sales zal het iig niet liggen. Las een tijdje terug dat ze in week 1 bijna 1 miljoen retail copies hebben verkocht.

    Dat zijn toch best wel goede cijfers voor een nieuwe IP (en een horror game).
     
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ga jij platinum nog halen ? Je was op de goede weg zag ik :)
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik zat op 71% van alle trophies. Maar door die DLC trophies is mijn trophy progress van dit spel gedaald naar 60%.

    Die platinum heeft een difficulty rating van 8.5 op playstationtrophies.

    Dus het gaat pittig worden. Maar ik ga mn best doen. :)

    Binnenkort maar aan beginnen..
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ik zag dat je alle collectables etc al had. Alleen zijn die openstaande trophies wel bizar moeilijk. Zit zelf na het uitspelen op 16% haha.
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Volgende maand alweer de 2e dlc:confused:
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Alleen maar goed toch. Haat het als je maanden op DLC moet wachten. Daarnaast was de eerste DLC erg goed (als ik de berichten en recensies moet geloven). Dus ben hier wel blij mee.

    The Evil Within - The Consequence DLC release bekend



    The Evil Within heeft een tijdje geleden zijn eerste DLC gekregen, maar binnenkort komt The Evil Within met haar tweede DLC naar je toe. The Evil Within - The Consequence wordt de naam van de tweede DLC.

    Je kunt The Evil Within - The Consequence vanaf 22 april downloaden voor je PC, Xbox 360, Xbox One, Playstation 3 en Playstation 4. De tweede DLC zal deel uitmaken van de Juli Kidman DLC voor The Evil Within. Bethesda heeft nog niks bekendgemaakt omtrent het verhaal of wat je kan verwachten. Het enige wat openbaar is gemaakt, is een teaser.

    Het blijft niet bij The Evil Within - The Consequence DLC
    Bethesda heeft al weten dat Juli Kidman drie DLC's krijgt. De eerste was The Assignment, nu is de tweede (The Consequence) aangekondigd en de derde komt binnenkort onder de naam: The Executioner.
     
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Hmm zie dat The Evil Within Season Pass maar 9,99 euro is :eek: Ga hem wel even kopen zo, want normaal kost die 19,99 en dan heb je meteen toegang (als ze uit zijn natuurlijk) tot 3 dlc pakketten. Als je die los koopt dan ben je nog eens 30 euro kwijt.
     
  9. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt voor het melden! Zo direct even aanschaffen :)
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    :cool:

    Ja ik was ook blij toen ik het zag aangezien ik bijna nooit in de store kijk. Of er moet op internet iets staan waardoor ik ga kijken.

    9,99 euro is een mooie prijs voor een season pass:)
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb de eerste DLC op de release gekocht. Ben er alleen nog niet aan toe gekomen. Kon ik net zo goed even wachten. Maar ja, weet je ook niet van te voren.

    Misschien dat ik hem toch nog koop die season pass. Er komen nog 2 DLC packs uit. Scheelt me dan toch €10.
     
  12. TheSurvivalistNL

    TheSurvivalistNL New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook net uitgespeeld:) Het verhaal was nou niet heel boeiend ofzo, maar heb toch echt wel genoten van dit spel. Ook al kreeg dit spel best veel kritiek over zich heen.

    Scheelt trouwens echt 2 seconden anders had ik er precies 16 uur over gedaan:+
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ik deed er 15 uur en 58 min over. Gemiddelde op howlongtobeat was 16u gem :)
     
  14. TheSurvivalistNL

    TheSurvivalistNL New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zag het inderdaad. Ik vond het echt wel een leuk spel:) Straks eens beginnen met de eerste dlc. Zal ik wel 2 avondjes mee bezig zijn en dan maar helaas iets langer wachten op Dying Light=(
     
  15. TheSurvivalistNL

    TheSurvivalistNL New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow best een toffe dlc tot nu toe. Net chapter 1 klaar.

    Maar dit is veel toffer spelen vind ik. Gewoon sneaky zonder wapen voorzichtig langs die vijanden lopen. Best een creepy sfeer als je eigenlijk niks kan doen als je opgemerkt wordt. En zeker dat figuur met die koplamp brrrr:confused:

    Morgen eens chapter 2 doen:)
     
  16. TheSurvivalistNL

    TheSurvivalistNL New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo 1e DLC uitgespeeld. Heb er 3:58 uur over gedaan. Toch best netjes voor een DLC pakketje en dan heb ik ook nog maar 9,99 euro betaald voor de season pass. Er moeten nog 2 DLC pakketten aankomen:cool:

    Ik vond deze DLC echt wel super hoor. Vond deze DLC eigenlijk ook wel sterker dan de main game zelf. Ik hou sowieso wel meer van dat rustige en sneaky doen, in plaats van alleen maar actie en schieten wat de main game toch wel meer heeft. Ook wel leuke puzzeltjes en leuk dat je wat muziek kan vinden. Alhoewel ik er maar 2 heb gevonden van de 5=(
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Die The Assignment DLC is erg goed zeg.

    Ga hem deze week ook nog op KURAYAMI spelen(alles is dan donker) . Dit is pas échte survival horror.

    De volgende DLC komt volgende week woensdag uit. Ben benieuwd of die ook zo goed is.

    Voor de mensen die twijfelen:

    Tot en met morgen kan je de season pass voor €10 kopen (is een aanbieding).
     
  18. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb hem ook gekocht in de aanbieding maar ivm bloodborne nog geen tijd voor gehad. Heb wel erg veel zin om te beginnen nu ik deze goede verhalen hoor! Volgende week maar even tijd vrij maken
     
  19. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb je een linkje? Op xbox.com kan 'm alleen voor €19.99 vinden
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

Deel Deze Pagina