1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Evil Within (Project Zwei)

Discussie in 'Games' gestart door ExquisiteSteez, 19 apr 2013.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb wel weer zin een dikke horror game, hopelijk gaat dit wat worden. Ziet er positief uit. Hopelijk krijgen we nog een demotje voorgeschoteld.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Horrorgame van maker Resident Evil-serie komt eind oktober uit
    The Evil Within, de nieuwe horrorgame van de geestelijk vader van de Resident Evil-serie, komt op 24 oktober uit. Dat heeft uitgever Bethesda bekendgemaakt. De release was eigenlijk gepland voor augustus, maar die deadline halen de ontwikkelaars niet.

    De ontwikkelaars gebruiken de extra tijd om The Evil Within verder te polijsten voordat het uitkomt, zo laat Bethesda weten. De game komt dan tegelijk uit voor de PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One en pc. De release in de Verenigde Staten is een paar dagen eerder, op 21 oktober.

    Tango Gameworks, een ontwikkelstudio in de Japanse hoofdstad Tokio, ontwikkelt de game. De ontwikkeling staat onder leiding van Shinji Mikami, de geestelijk vader van de Resident Evil-serie horrorgames. Met The Evil Within maakt hij zijn rentree in het genre.

    Bethesda kondigde de game een jaar geleden aan en maakte enkele maanden geleden bekend te mikken op een release in augustus.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [yt]rfvzN62hyJk[/yt]
     
  4. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Hahahaha, die gast bij 0:54 XD

    Ik houuu van horrorgames!
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb 2 previews gelezen en die waren alles behalve positief.

    En ik had nog zoveel vertrouwen in Shinji Mikami. =(

    Ach ja, het kan nog alle kanten op.

    Wacht het rustig af.

    Heb wel weer zin in een echte survival horror.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja preview die ik ergens las was ook niet al te positief.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De filmpjes die ik gezien heb, waren juist wel weer positief 8)
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Staat op ign ook nieuwe preview zie ik net die is ook wel positief.

    Mijn speelsessie met The Evil Within heeft mij gerust gesteld in de gedachte dat deze game aanvoelt als wat ik van een horror/survival-game verwacht. Het ziet er prachtig uit, houdt je op je tenen en ademt bakken sfeer. Om uit te vinden hoe de meer actiegerichte secties van de game gaan uitpakken, moeten we nog wachten tot oktober. Er is dus nog een lange weg te gaan, maar de voorboden zijn in ieder geval veelbelovend.
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Als ie net zo goed is als Resident Evil 4 ben ik tevreden.

    Kortom... houterige gameplay (zodat je niet als usain bolt een sprintje kan trekken als er een paar zombies op je afrennen) weinig ammo, beklemmende gevoel, mooie graphics, niet te actie-gericht. En ik ben dik tevreden.

    Veel mensen zullen wel zeggen dat die houterige gameplay van Resident Evil niet meer kan anno 2014.

    Maar juist door die houterige gameplay stijgt de spanning. Anders zou het wel heel easy gaan worden.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ben ik het niet mee eens Dead Space heeft wel laten zien dat met normale gameplay het ook leuk kan zijn.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mee eens, al was deel 3 iets teveel actie en te weinig suspense maar de gameplay paste ook prima bij de suspense delen
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja die heb ik express niet meer gehaald die leek me iets teveel actie worden.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Was wel een vette game verder hoor, qua scope de grootste van de 3 met een paar hele vette levels in de ruimte
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Naja gaat er nu toch niet meer van komen of ze moeten ooit nog als HD remake komen :+
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [yt]NZpIxiWPjtk[/yt]
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Eens kijken, wat heeft die dude belachelijk veel subs 8)
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Pewdiepie is baas :cool: Dat aantal wordt mede ook verklaard door zijn vriendin :+
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [Spoilers] The Evil Within is gruwelijk

    The Evil Within is een horrorgame van Bethesda Softworks, dus dat het eng wordt spreekt voor zich. Recent heeft echter de ESRB, de Amerikaanse leeftijdsclassificatie, een stuk tekst gepubliceerd bij haar indeling waaruit blijkt hoe gruwelijk de game wel niet moet gaan worden.

    Let op! Het stuk kan lichte spoilers bevatten. Wie dus nog niets van de game wil weten, kan voor de zekerheid maar beter wegklikken.

    "This is a survival-horror action game in which players assume the role of a police detective investigating murders at an insane asylum. As players investigate and explore the mysterious environments, they use knives, pistols, shotguns, and explosives to kill human-like creatures and monsters. The frenetic combat is accompanied by screams of pain and realistic gunfire. Some attacks result in impalement and dismemberment/decapitation, with large blood-splatter effects; some environments also depict blood-splattered floors and mutilated bodies with exposed organs/viscera. Cutscenes also depict intense acts of violence: a flashback of children being burned alive; a character decapitated by a guillotine; a man set ablaze while bound to a chair. The words “f**k” and “sh*t” can be heard in the dialogue."

    De van toepassing zijnde onderdelen zijn volgens de ESRB blood and gore, intense violence en strong language.

    The Evil Within komt 14 oktober uit op PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One en pc.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Een season pass voor The Evil Within

    De game is nog niet uit, maar er liggen al drie dlc-pakketten voor The Evil Within klaar. Uitgever Bethesda heeft dan ook een season pass aangekondigd.

    Voor 19,99 euro krijg je de drie dlc-pakketten. Eén van de uitbreidingen laat je missies spelen met The Keeper, het iconische monster uit de game. De andere twee pakketten vormen samen één verhaal en draaien om Juli Kidman, die de partner is van de hoofdpersoon uit de hoofdgame.

    The Evil Within kun je vanaf 17 oktober kopen.

    The Evil Within is zo'n 15 tot 20 uur lang

    The Evil Within uitspelen duurt zo'n 15 tot 20 uur, aldus Bethesda's Europese pr-manager Alistair hatch op Twitter.

    "We verwachten dat mensen ongeveer 15 tot 20 uur bezig zijn met de campagne, afhankelijk van hun speelstijl en de moeilijkheidsgraad." Daarnaast werd eerder vandaag aangekondigd dat er ook drie uitbreidingen voor de game komen, die tevens zijn aan te schaffen via een seasno pass.

    The Evil Within is vanaf 17 oktober verkrijgbaar voor Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4, PlayStation 3 en pc.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2014

Deel Deze Pagina