The fight is on...

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kane, 19 nov 2003.

1. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Het is duidelijk.. de fight tussen Nintendo en Mircosoft is in de heets van de strijd.. (mmm.. volgens mij klopt deze zin niet..) wat valt me op? Nintendo verkoopt een stuk meer GameCubes dan Mircosoft.. en verkoopt ook nog eens meer games. dus.. hypothese: Nintendo heeft de 2de plaats in de US

bron: N-philes

2. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er niet goed uit. Maar dat komt met name denk ik dat de gamecube in 1 keer heel erg in prijs is gedaalt. en daarom mensen denken van owh die is zo goedkoop haal ik ook maar even. Wel erg jammer.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat lijkt me vrij logisch....... Mircosoft verkoopt namelijk helemaal geen Gamecubes! :+

4. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Lol DarkwingDuck, coole ava :p.

Ontopic: Tja, van hoe lang is dit geleden ?, want xbox heeft natuurlijk nu ook weer nieuwe bundels ect.

5. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    van oktober... dus vorige maand...

6. Lord_Snake

Lord_Snake teh pwn

Leuk Bevonden:
    0
    De NGC verkopen waren toch vertienvoudigd meende ik gelezen te hebben (na de prijsverlaging)?

Lijkt me logisch dat er dan meer NGC's dan Xboxjes verkocht worden :)

7. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    maar kijk ook eens naar de hoeveelheid verkochte software.. dat is echt niet alleen omdat de verkoopjes 1 maandje vertienvoudigd zijn hoor..

8. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: The fight is on...

LOL :D mijn complimenten... erg leuke opmerking _O_

Nee, Nintendo loopt nog steeds 1 miljoen consoles achter in de US.

Vanaf het moment dat beide op de markt zijn heeft de Xbox beter verkocht dan de Gamecube... de enige keren dat het andersom was kwam doordat er een goede Gamecube titel uit kwam in combinatie met een bundel of door een enorme prijsdaling zoals vrij recent.

Over het algemeen zijn die verkoop pieken van de Gamecube maar van korte duur. :)

9. Sebas 444

Sebas 444 SeaS

Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen zijn vertrouwt met De ps2 omdat de ps 1 nr was van de oudere consoles en cube is van Nintendo die gaat ook al een poosje mee. De xbox is nieuw en niemand kent het zowel gaan ze liever voor de ps2 of de cube omda die al een reputatie hebben. Ik denk ook nog is dat al die mensen die wat ouderzij en die volwassen spellen kopen (en het zelf ook zijn) liever met de muis spelen (al die shooters BV) dus die hebben een een Comp Tjah ik denk dat er heel wat meer xboxen, en spellen ervoor verkocht gaan worden, als ze een muis en keyboard ervoor gaan uitbrengen.

10. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Maar dat vind ik echt een slecht idee. Dan wordt de console gewoon langzamerhand een computer, net zo eentje waar ik nu mee werk. En dat mag natuurlijk niet gebeuren. Het is net als de ciltuur van Nederland behouden door een of ander museum te openen. Ik merk al dat de verschillen tussen console en pc veel kleiner worden. En een muis en keyboard op de console? Moet ikd an soms een tafel voor mn tv gaan zetten, een bureau is dan eigenlijk wel verplichte kost. Of moet ik op de grond gaan liggen?

11. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    als je goed oplet zie je dat de gamecube helemaal niet meer games verkoopt....

als je de top 10 van games bij elkaar optelt staat Microsoft nog steeds op meer games verkocht....alleen de eerste 4 games verkopen meer dan die van Microsoft....

12. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    En console moet een console blijven dus toetsen bord en muis is egg nix. Ik heb zelf nooit echt op de pc gegamed en zal dat ook niet doen gebruik de pc voor andere dingen games horen op consoles vindt ik.

En ja ik weet niet waar iedereen zich zo druk om maakt over de verkoopcijfers. wat maakt mij dat nou uit dat sony of nintendo meer verkopen?? 9 van de 10 ps2 spellen zijn slecht en tja als ik nintendo games wil neem ik wel de 8bit alle spellen komen toch weer uit alleen maar upgedate. Dus zie het zo waarschijnlijk zijn wij xbox bezitters de enige die echt weten wat goed is en gaan we allemaal naar de hemel.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kuch.... 'fanboy'

Maar als jij dat denkt, lekker blijven geloven dan8)

Maar de gamecube is gewoon gigantisch aan het inlopen. Dat komt door de prijsverlaging en het goede aanbod van spellen.
    Binnen niet al te lange tijd denk ik dat ie de xbox in zowel de VS en in Europa voorbij gaat. Voordat de xbox eindelijk eens een keer mee kan gaan doen in Japan, zal hij eerst een de al 8 jaar oude psx moeten verslaan.

Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  14. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het anders best wel strak, een speciaal aangepast keyboard + Muis voor FPS spellen :cool:

15. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Stiekem vind ik dat ook wel een fet idee :cool: . Maar och, daar hebben ze de pc voor uitgevonden. Of straks zitten we zo: Achter een computertafel met muis en toetsenbord en dan staat op het bureau een 25 inch breedbeeld tv en daarnaast, verticaal natuurlijk, de Xbox. Opzich wel komisch:9

16. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    met een muis kan je niet achter-uitleunend-halfliggend-op-de-bank zitten en spelen. daar heb je een hard oppervlak voor nodig en de controller is gewoon perfect voor zoiets. maar om on-topic te gaan: De xbox krijgt ook een heleboel bundels met de kerst en dan zal de verkoop ook wel stijgen. en The Outblast heeft gelijk, de 1e 4 games verkopen meer maar totaal opgeteld winnen de xbox games. veel mensen kopen nu een gamecube(ik ook met de kerst) maar die zal (net zoals bij mij) grotendeels tellen als een ''erbij'' console.

Deel Deze Pagina