The final stage

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door finalStage, 20 apr 2008.

1. finalStage

finalStage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Lezers,

Team EnVy en ik organiseren 17 mei een LAN toernooi voor Call of duty 4 en Gears of war.

In Nederland zijn er veel gamers, dit kan niemand ontkennen. Sommige gamers spelen voor tijdsverdoening en sommige spelers maken wat meer werk van hun talenten. Ik speel zelf ook een lange tijd gears of war en ik vind dat de game niveau erg veel omhoog gegaan is.

Jammer genoeg vind ik dat de Organisatoren van de toernooien wat minder goed zijn geregeld en vaak ook niet meer leuk zijn, dit omdat het meestal een heel eind reizen is voor sommige gamers of de tijdschema word niet gevolgd en loopt het uit tot in de nacht.

Wij zijn vast beraden dat we het op een hoger niveau gaan zetten, dit wil zeggen:
    - Meer gametijd
    - Hogere prijzen
    - Sponser scouts voor uitstekende teams ( toekomstige mogelijke sponsers voor teams Free record Shop, Dixons )
    - Leuke sfeer en spannend Toernooi
    - Geen uitlooptijden
    - Goede organisatie

Dit word gehouden in het centraalste plek van nederland Utrecht. We zijn druk in overleg met een geschikte plaats waar we ons toernooi het beste kunnen houden.

Deze post Betreft Gears of war, call of duty 4 gamers hebben namelijk een andere organisator en andere regels.

Het toernooi begint om 1 uur, (inspelen is mogelijk vanaf 10 uur)
    Er geldt ook een max tijd voor inspelen dit omdat alle clans graag willen inspelen en nu ook hiervoor de mogelijkheid krijgen.

Regels:
    Execution 10 sec Bleed out duration

4 vs 4

- Teamleider CoG kiest Kolonel Hoffman
    - Teamleider LOCUST kiest Generaal Raam

Best of 5 First to 3

Team damage: ON

Weapon swaps: Hammer of Dawn - Boomer

Geen bugs , Glitching , uit de game kicken ( gedurende clanwar )

Als een team word gesnapt door een van de begeleiders is dit automatisch een loss voor de team!

MLG Maps

Draws worden geaccepteerd en mag worden toegepast echter moeten wij wel een marge houden van een half uur per clanmatch dus bij een 2de draw word er gerekend op het aantal spelers die nog meespelen en niet zijn uitgeschakeled, de team met de meeste spelers wint de round.

Elke clanwar worden er 2 mappen gespeeld, dit korten wij absoluut niet in ! Dit omdat er op LAN een hostvoordeel is en wij willen dit voordeel aan beide kanten bieden.

Als het dreigt uit de hand te lopen zijn we genoodzaakt de rounds per map te verminderen, dus van 5 rounds naar 4.

Entree kosten bedraagt 20 euro + drankje. Dit dient overgemaakt te worden via het internet. Ben je hier niet tot in staat dan kan er ook aan de deur worden betaald, minimaal 1 speler uit de clan moet betalen via internet bankieren betalen, dit omdat de poules van te voren worden gemaakt en als een team opeens niet komt opdagen moet de poule weer worden verandert dit kost veel tijd en verandert onze tijdschema.

Prijzen:
    Dit zijn de minimale bedragen die mede mogelijk werd gemaakt door onze sponsoren, hoe hoger het aantal spelers hoe hoger de prijzen.

1st
    500 € per team ( max. 600 € )
    2de
    250 € per team ( max 350 € )
    3de
    135 € per team + goodie (max 235 € )

Ik hoop jullie allemaal te zien en ik wens jullie alvast veel succes.
    De entree prijs van 20 € kan 15-05-2008 worden betaalt, dit omdat onze site nog niet gereed is vanwege een stoornis mijn excuses, voor meer informatie kan je gaan naar www.teamenvy.eu of voeg toe: ( gamertags)
    The 1st B U U /
    EnVy X Cell

2. FuSionZ

FuSionZ Guest

Hou www.gamerstyle.nl in de gaten voor updates.

en registreer je meteen want de cod4 en gears en halo3 scene zit daar.
    Onder andere: qG, vVv, EnVy, HLH, iD, Apple, KwH enzzzzz

3. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Jordiiii en vergeet Gw niet. Onze halo 3

4. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Een LAN met goede prijzen, daar zaten we op te wachten! :) Helaas moet ik een wedstrijd spelen die dag, maar we zien wel of ons team komt
    Volgens mij hebben veel mensen trouwens tentamens die dag dus ik vraag me af hoe veel teams kunnen komen.

Laatst bewerkt: 22 apr 2008

Deel Deze Pagina