The Force Misneukt

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lifell, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lifell

Lifell Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry van de titel maar het klinkt zo grappig....

Maar goed, ik ben hier lid geworden omdat ik een glitch voor de DERDE keer ben op gelopen in The Force Unleashed 1. Ik ga een level up en ik ben meteen onsterfelijk en heb oneindig veel force... Ik vind het ongelooflijk hinderlijk en ik kwam hier vragen of er misschien een fix voor is of zoiets dergelijks of een patch die uit is of wat het ook mag zijn.

Ik zou het fijn vinden als iemand me zou kunnen helpen :). Anders moet ik maar weer bij het begin beginnen.... met een andere profiel.

~Lifell

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nog nooit meegemaakt deze glitch. Je cheat toch niet? Want anders heb je een probleem, dan valt er niet te "saven".

Ik heb recent TFU weer gespeeld, vaak level-up gegaan en deze nog niet tegengekomen.

Mijn tip?
    Dashboarden
    TFU opnieuw opstarten

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hee Lifell welkom op het forum

als je vragen hebt over een spel kan je het beter in het desbetreffende topic zetten. In dit geval dus in het Star Wars: Force Unleashed topic ;) Daar zullen ze je vast kunnen helpen met dit probleem.

4. Lifell

Lifell Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja aan zoiets zat ik ook te denken Dyonko maar ik dacht aan "software" meteen aan alle spellen, maar goed. Nu staat die hier dus ja, ik ben iets te snel met posten :p. Tenzij iemand hem kan verplaatsen naar de Force Unleashed Sub-forum...

Rampage ik gebruik geen cheats dit is een glitch die vaker voorkomt als je echt HEEL veel keer level up gaat. Ik zou kunnen zeggen dat ik het spel steeds overnieuw begin en hem nu ongeveer wel meer dan 6 keer heb uitgespeeld. Natuurlijk niet achter elkaar...

Hier is ook iemand die het heeft:

http://www.youtube.com/watch?v=UsGwjH0K6WM

Je kan het niet weghalen en ik vind het echt heel erg hinderlijk... Ik moest telkens opnieuw beginnen met een ander profiel of deze verwijderen. En met deze glitch saved alles wel, jammer genoeg, toch bedankt voor je hulp :).

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik verplaats je vraag wel naar de Force Unleashed thread. Dan gaan we daar verder, ok?

Welkom op het forum! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina