[PC] The Getaway : Black Monday

Discussie in 'Games' gestart door Gamer, 28 dec 2004.

1. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    wat vinden jullie eigelijk...???

heel veel mensen zien dat als GTA ...maar ik zie het meer richting Driver Meets Metal gear Solid Meets ManHunt enz

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mwa uit de reviews heb ik eigenlijk kunnen afleiden dat deze game niet zo geweldig is. Ik zie het eigenlijk meer als een Driv3r meets soort van Mafia.

Laatst bewerkt: 28 dec 2004
  3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het gespeeld. Echt niet goed. Matige camera, besturing. Edge gaf hem een 3.

4. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Hele mooie cutscenes, maar het speelt 0,0. Heb 'm al aan de kant gelegd en ben nu druk bezig met GTA San Andreas, Ace Combat 5 en Metal Gear Solid 3: Snake Eater :D

5. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij een vriend gespeeld en zoals Greek Timmos al zei hij speelt voor 0,0 we zijn na 15 min wat anders gaan doen wat een f*ck spel

6. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    die TV reclame van het spel zag er al belabbert uit in London....

7. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    die website van het spel is wel goed .... ze hebben daar zo een point & click spel...opdrachten uitvoeren :p

www.blackmonday.co.uk

8. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat betekent natuurlijk nogh niet dat het spel goed is(wat het niet is)

9. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    nee da klopt ...maar toch blijft de site leuk ...zie je nie vaak ...leuke gamesites :p ..meestal blijft het bij screens , news enz ...bij deze nie :p

10. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel weer waar maar het maakt helaas niets goed

11. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    tja .... ik hoopte in deel 2 meer vrijheid ...met een levensbalkje ,

niet dat het een echte GTA kloon moest zijn of Driver kloon ...maar ik zou het leuker vinden als ze missie's apart doen en vrijheid ook apart ...dus tijdens het rondrijden dus naar huizen kan gaan ala gta voor een missie ...maar de game moet wel voor veel gelijknis tonen met deze ...dus ook moeie graphics ect ...ik vind The Getaway kwa Graphics beter dan GTA SA ...maar persoonlijk vind ik GTA SA beter spelen enz ...maar da neemt nie weg dat men aan deel 3 veel moet sleutelen ... ik vind de AI ook nie geweldig maar ja ...er zijn amper games perfect

maar als ie budget is moet je hem kopen !!

Deel Deze Pagina