The Godfather Blackhand Edition Electronic Arts heeft eerder al laten weten dat The Godfather ook voor de Wii zal verschijnen, maar vandaag is het dan ook echt officieel geworden. In de officiƫle aankondiging krijgen we ook meteen te horen dat de titel van dit deel The Godfather Blackhand Edition luidt. The Godfather Blackhand Edition speelt zich af in de alom bekende wijk Little Italy in New York in de periode 1945-1955. Daar kruip je in de huid van een onbekend lid van de Corleone familie die in het begin nog weinig voorstelt. Gedurende de game werk je je langzaam maar zeker naar de top van de familie om uiteindelijk don van de Corleone familie te worden. De vele missies in The Godfather Blackhand Edition draaien dan ook vooral om respect. Het verhaal volgt tot op zekere mate het verhaal van de film, maar geeft je toch alle vrijheid. Jij bent diegene die bepaald welke missies je wanneer speelt en op welke manier je dit doet. Af en toe zul je bekende passages uit de film tegenkomen, maar lineair is deze game niet. Hierdoor is de game zeker te vergelijken met GTA. The Godfather Blackhand Edition zal in de maand maart verschijnen. Meer info: http://www.godfather.ea.com/ Screens:
Rechterklik opslaan als Hier een filmpje. Ziet er voor mij toch wel interessant uit in tegenstelling tot de andere versies. Maart is wel snel trouwens! De line-up begint eindelijk langzaam te groeien met potentiel leuke titels.
opt powerweb reagerde bijna niemand positief op dit nieuws (godfather wii). Ik was er toch wel blij mee moet ik zeggen. ik heb de film net gezien, ik vind het helemaal geweldig
Ik heb The Godfather op de andere platformen niet gespeeld, maar deze lijkt me wel aardig. Vanwege controlls.. maar ook vanwege het nog niet al te groote aanbod op dit moment.
lijkt me ook leuk. is toch a la gta wel free roaming? hopen dat er dan naast de missies ook wat te doen is op straat! wii weet dat EA toch nog wat terug weet te verdienen van die dure licensie! releaselijst laat idd steeds meer leuke titels zien!