1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Godfather

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lt Lemmens, 22 jan 2006.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Misschien reageer ik wat laat, maar ik heb ff een opmerking op deze post. Ik vind het echt belachelijk moeilijk om die compounds over te nemen. Vooral die compounds in New Jersey en die daar in het Noord-Oosten van de New York map zijn echt kut. Ik heb de game al een tijd links laten liggen, maar zou graag verder willen omdat ik nog zoveel moet. Het word vanzelf wel een stuk rustiger in de stad als ik alle compounds in mijn handen heb. Wel relaxt dat ze, na het overnemen van een compound, de blokkade voor je opwerpen in jouw voordeel. ;):)

    Maar kan jij of iemand anders mij helpen met dit probleem? Is er, in de paar maanden dat ik de game niet gespeeld heb, inmiddels alweer een updat etc? Wat houden die updates dan o.a. in? Ik zou graag antwoorden op mijn vragen willen als jij of iemand anders me kan helpen.
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan je daar de link van geven? Ik kan hem maar niet vinden.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg geen update, en ik heb hem gister pas voor het eerst ingedaan dus ik denk het niet. Wel is er heel veel te downloaden op de marketplace, maar ik denk dat dat er allemaal al was (wapens level 4 en ingame cash oa.)
     
  4. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je het compound van Barzini? Daar had ik namelijk de meeste moeite mee... Maar het is me toch gelukt. Het beste is dat je gewoon die rijlaan volgt. De andere compounds vielen goed mee. Bij het Tattaglia compound had ik 2 pogingen nodig maar voor de rest... Je doet best een teamlid mee en tracht veel politieagenten om te kopen. Ze komen je dan helpen. Doe je dit niet dan komen ze u ambeteren:)
     
  5. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Ik heb me met The Godfather op de 360 goed vermaakt. Ik ben hem nu weer opnieuw aan het spelen op de PS3.
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    bij tattaglia of die blauwe kan je gewoon er dwars doorheen rijden, is vet om dat te doen
     
  7. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is het heel makkelijk om een compound over te nemen..neem het beste hulpje wat er is..zorg dat je de machinegun upgrade hebt..en je gaat met ze'n 2 in een auto zitten en laat je hulpen vanuit de auto schieten..dan ga je ze stapje voor stapje verder..als je auto op het punt van ontploffen staat ren je snel weg..je hulpje overleeft het meestal wel..daarna pak je de volgende auto..en zo maak je het terein leeg..in huis helpt je hulpje je perfect..stukje van taart ;)
     
  8. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Het enige wat ik lastig vond van het overnemen van een compound, was het plaatsen van een bom en dan op tijd wegkomen. Na het plaatsen van de bom heb je maar 10 seconden om uit de compound te komen. Meestal raakte ik verdwaald en blies ik mezelf ook op. Hier heb ik wel van geleerd, van te voren je vluchtroute uitstippelen is toch wel handig!
     
  9. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah..jups dat komt me bekend voor..ik baalde ook toen ik ineens in mijn vluchtroute van die gasten tegenkwam..die blokkeerde je dan..en als je tegen ze aan loopt en schiet maak je zo'n mooie kill..maar dan red je het niet meer tot de deur..maar gelukkig telt ie dan dat de compound is opgeblazen..dat scheelt LOL

    Gisteren bezig geweest met het zoeken van die filmrollen..maar dat duurt echt lang..heb nu een map gedownload waar ze liggen..maar zelfs dan duurt het vet lang
     
  10. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Vond ik eigenlijk wel meevallen, ze liggen op makkelijke plekken. Ik weet nog wel die CD's van GTA, dat waren er dan een stuk minder, maar die lagen echt overal op en onder.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    GTA had er namelijk ook 100, net als die 100 filmrollen bij The Godfather. Bovendien zijn sommige filmrollen nog best lastig te vinden. The Godfather is echt een spel dat je maandenlang bezig houd. Ik heb geloof ik al iemand in mijn friendslist zitten die al bijna de 835 gamerscore volheeft. 835? Belachelijk nummer zeg. ;):mad:
     
  12. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb deze game voor de wii gehaald en graphics zijn echt crap maar de controls zijn goed uitgewerkt,en het geeft toch wel een apart gevoel als je iemand echt tegen de muur kan gooien of wurgen met de nunchunk en wiimote
     
  13. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik had er gisteren 1 gevonden (via de map) die lag ergens achter een reclame bord.
    Daar had ik normaal gesproken echt never nooit gekomen, je moest eerst over de vangrail klimmen en dan achter het bord lopen.
    In dat gebied kom je normaal gesproken zoiezo al niet zo snel (je rijdt er voorbij maar meer ook niet) en ook al loop je er voorbij, dan zie je hem nog niet liggen en weet je niet dat je over de vangrail moet klimmen.
    Dus JA..ze zijn af en toe best pittig te vinden LOL
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouja, als je gaat zoeken zou ik als eerste over devangrail klimmen ;)

    Heb vanochtend Moe Green vermoord, dus de missies zijn bijna over (heb het spel nu bijna 48 uur, de teller staat op 16 uur spelen 8)). Ben nog helemaal niet ver met gunsten en huurmoorden, of de stad overnemen dus ik ben er nog wel een tijd mee bezig. Tot nu toe vind ik het nog steeds erg vet. De verhaallijn sluit super aan bij de film zonder de fans tegen het hoofd te stoten. Klasse!

    En dat voor een filmgame van EA :eek:
     
  15. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de missies op zich ben je zo doorheen.
    Het kost je alleen veel tijd om de rest te halen.
    Elke keer weer langs de FBI / Politie omdat je weer te hoog bent en je anders weer die klote bendes of politie achter je aan krijgt LOL
    Maar zelfs als je de missies allemaal hebt, blijft het een goede game.
    Ga hem zeker tot het laatste moment helemaal uitspelen, wil echt alle achievements halen voor deze game.
     
  16. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan ben je nog wel even bezig, ik deed er 50 uur over om alle achievements te halen.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik heb je een friend request gestuurd.

    Ik heb hier echt respect voor. The Godfather op 835/835. Heel netjes, misschien kunnen we online eens chatten als ik de game weer durf op te pakken. ;):)
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik ook zeker van plan. Ik had vanavond al alle don's vermoord, maar toen moest ik weg en ik kon niet meer saven :{. Doe het morgenochtend wel opnieuw :). Maar ik heb ook nog niet het gevoel dat ik klaar ben, ik ben pas net begonnen om de machtigste man in NY te worden *)
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is deze game nou een aanrader voor de 360?
    of kan je beter wahten tot thedarkness en overlord later deze maand uitkomt?

    hoeveel uur speeluur zit er eigenlijk in the godfather?
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hem erg vet, en in reviews scoort hij ook goed (77.4 / 100 volgens gamerankings). Bovendien is hij nu maar 30 euro. The Darkness en Overlord worden waarschijnlijk ook wel erg vet, maar zijn nog 2 keer zo duur. en ten slotte, als je een nieuwe game wil, je kan nu The Godfather halen, en voor die andere 2 moet je nog wachten.. Dat was voor mij ook doorslaggevend :9

    \o/ alle missies uit. Hele vette missie die laatste, vooral als je dat filmpje erna krijgt :9.
     

Deel Deze Pagina