1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Godfather

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lt Lemmens, 22 jan 2006.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Als ik tijd heb ga ik alles even downloaden, ik ben best wel benieuwd wat er allemaal bijkomt.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Even een kleine kick!

    De compound in nu gelukt, ik heb een manier gevonden waarop ik de vijand in hun rug kan aanvallen en zo de huizen binnen gaan. Wel jammer dat die 10 sec veel te weinig is, door de paniek die er dan ontstaat loop je zo in de vuur van de vijand.

    De downloads vallen best tegen, de wapens upgrades heb ik nog niet kunnen uittesten omdat ze best wel duur zijn. Maar de kleding lijkt nergens op en de huurmoordenaar is niet veel beter dan onderbaas, hij schiet scheef en is verschrikkelijk dom.
     
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Avaha : tip : Loop voordat je de bom plaatst even je vluchtroute na. Ik kijk eerst hoe ik naar buiten kan rennen en dan pas plaats ik de bom. Zo heb je aan 10 sec. wel genoeg om weg te komen.
     
  4. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, dat had ik ook een paar keer. Ren je vanuit de kelder naar de voordeur valt die dicht, omdat een aantal baddies er voor staan. (en dan: "Daar vliegt de controller moment).
     
  5. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of mensen dit spel nog spelen sinds CoD 3 en RB6 zijn uitgekomen, maar ik spel het nog wel eens. In ieder geval, op Marketplace is een gratis theme te downloaden. Het ziet er wel aardig uit. Het is alleen jammer dat de Godfather logo bij systems zit...
     
  6. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel het spel nog steeds, ben bezig om respect level 50 te halen. Maar dat duurt echt super lang. Vond het erg jammer dat die missies zo waren uitgespeeld. Daar beleefde ik toch de godfather sfeer, dat heb ik nu een stuk minder.
     
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook nog ni egt veel gespeeld vanacht denk maar aan beginne
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    is the godfather op de 360 als voor de pc?
    want op de pc heb ik m gespeeld en vond m nogal heeeel erg tegenvallen...
     
  9. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    360 ziet ie er nie egt mooi uit maar de gameplay is vet
     
  10. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    speel het spel sinds gisteren..hou wel van dat soort spelletjes..super..Corleone is nu net neergeschoten..vanavond weer verder..ziet er goed uit..speelt leuk tot zover..je moet er van houden natuurlijk
     
  11. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag het spel gehaald,

    Moet zeggen ondanks het er niet over de top uit ziet vergeleken met andere 360 titels is het spel toch echt tegek. De gameplay is gewoon zeer goed! :thumbs: . Maar alleen vind ik het pakken van wapens wel beetje vervelend, ze hadden gewoon moeten doen dat je maar 1 knop moest in drukken. Voor de rest Top! \o/
     
  12. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er een xbox live functie bij dat je online kan rondlopen ofzo?
     
  13. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, alleen scoreboards dacht ik.
     
  14. KoningPES

    KoningPES Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Stained Glass Executions

    Weet iemand misschien hoe ik deze execution moet doen?

    Ik heb al verschillende mensen door het raam gegooid maar heb nog steeds niet. Doe ik iets verkeerd?
     
  15. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moest je niet iemand DOOR het glas gooien maar moest je iets met een wijn fles ofzo doen...
     
  16. KoningPES

    KoningPES Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee das weer een andere die heb ik al.
     
  17. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    IK heb het spel nu uitgespeeld (missies + alle gebieden veroverd), maar ik ben nu op zoek naar alle executies (net als KoningPES) en alle filmrollen. Daarnaast kan ik ook het laatste prijsgevecht niet vinden! Blijft een leuk spel!
     
  18. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ook al een tijdje aan het spelen..nu nog Capo..maar heb het gevoel dat ik elk moment de Don wordt..speelt eigenlijk eerst echt alleen de missies en regelmatig neem ik een zaakje over..speelt wel lekker, en wapens pakken etc. vind ik ook wel lekker..
     
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Is dit spel snel uit te spelen of ben je er wel een tijdje zoet mee?
     
  20. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Na een uurtje of 20 wordt je dit spel wel een beetje zat. Maar ik zit inmiddels op 40 uur! Nog steeds niet helemaal uitgespeeld...
     

Deel Deze Pagina