The Gouvernator

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 9 okt 2003.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Het zal niemand ontgaan zijn dat Arnold Schwarzenegger de nieuwe gouveneur van California is geworden. Ikzelf vind het enerzijds wel cool om een van mijn favoriete acteurs succesvol te zien. Maar aan de andere kant betekent dit weer minder Arnie-films.:'-(
    Ik ben het niet eens met lui die het belachlijk vinden dat hij is gekozen omdat hij geen ervaring heeft. Die oude gouveneur had dit immers wel en heeft er een zooitje van gemaakt (als ik de media moet geloven). Dus die ervaring hoeft niet alles te zeggen. Geef hem gewoon onbevooroordeeld een eerlijke kans, vind ik.

Wat vinden jullie ervan dat hij is gekozen.

2. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    tja, net bij RTL Boulevard ging het dus over arnie :) Hijs mijn favoriete acteur ( mede dankzij zijn Terminator rol ). Ik vind het goed dat hij nu gouvenuer is, maar ik weet niet of er veel verandert in Californië, want hij heeft geen opleiding en volgens mij weet hij er niet veel van af ! Maar aan de andere kant zijn bv Jesse Vantura (oud worstelaar) en nog een paar actuers ok gouveneur geweest... Ook gouveneur zijn voor Arnold is slecht voor de films die hij maakt ja, want het script voor de Terminator 4 ligt al klaar ! :D Ik weet het niet, aan de ene kant wel goed, aan de andere niet :)

Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  3. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel lachen dat ie het is geworden, arnie is de man..
    Vraag me alleen af wat ie van politiek weet

4. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen denkt dat hij geen ervaring heeft maar hij heeft al heel veel achter de schermen gewerkt en een voorbeeld genomen aan ronald reagan(ook filmster en later president). ik denk dat hij het beter zal doen dan de vorige maar toch twijfel ik. je hebt hem namelijk nog nooit iets horen beloven op dat hij zegt californie terug te geven aan de californiers na.

only time will tell i'm afraid:)

5. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Idd, that's the question. Maar hij zorgt vast voor een goed team adviseurs. Maar goed zoals ik zei, gewoon een eerlijke kans geven.

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk verdiend iedereen een eerlijke kans, maar kijk nu eens naar wat hij erft. Californie heeft echt een enorme schuld en talloos andere bijkomende problemen. Dit zijn lange termijns problemen en kunnen hoogstwaarschijnlijk nooit opgelost worden in Arnie's ambtstermijn. Je zal dan ook zien dat de media en politieke tegenstanders hier gebruik van zal maken om het hem lastig te maken. Er zal dan worden beweerd dat hij de problemen niet kan oplossen en daardoor niet geschikt is voor zijn functie. De vraag is dan ook wanneer de publieke opinie zich dan tegen hem zal keren.

Aan de andere kant kan het natuurlijk ook goed uitpakken en bestaat er zelfs de kans dat hij uiteindelijk voor het presidentschap zal gaan. Dat zou immers niet de eerste keer zijn, Ronald Reagan ging hem al voor. Al was dat wel een van de slechtste presidenten ooit in Amerika.

7. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Presidentschap is op dit moment niet mogelijk. Mag niet van de Amerikaanse grondwet, maar wie weet verandert dat in de toekomst.

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Niet? Arnie is toch allang genaturaliseerd dus wat zouden dan de redenen moeten zijn dat het niet kan?

Maar de weg is nog lang dus het is altijd nog mogelijk, zoals jezelf al zegt. Het gouverneurschap is iig al de eerste stap.

9. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag hij het proberen, je kan nu nog niet zeggen of hij een goede gouverneur is of niet, maar in calafornie is dat natuurlijk extra moeilijk. We zullen zien...

10. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    vind t een beetje weird. volges mij is die gast vrij dom en heeft ie ook helemaal geen verstand van politiek maarja misschien zit k r wel helemaal naast iig heb ik niet zo veel vertrouwen in hem. laat m maar films gaan maken dat kan ie beter

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het een grote grap.. de man is gouverneur geworden omdat hij filmster is, en niet vanwege zijn politieke ideeen+argumenten.. het enige wat hij zei was: California is nu een zooitje, en daar ga ik wat aan doen.. Ik vind dat inhoudloos..
    Maar ok, dat kan dan nog wel door de beugel, maar dat hij leuzen uit zijn films gebruikt in zijn campagne.. DUDE HOE WIL JE DAN OOIT SERIEUS WORDEN GENOMEN;/ wtf is er mis met die amerikanen.. ;/

Maarja we zullen het wel zijn, probably steekt hij een hoop eigen vermogen erin, en zal hij daardoor de publieke opinie achter zich blijven houden, maar ik betwijfel of hij politiek enigzins iets nuttigs/zinnigs in kan brengen..

ps voor de mensen die arnold een goede acteur vinden: get a life.. Als er 1 iemand is die bijna geen acteer kwaliteiten heeft is het arnie wel.. Als nietszeggende actie held slaagt hij natuurlijk wel, maar dat is geen kwaliteit..

12. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gezopen, gesnove, uitbundige sex. De man iz Rock 'n Roll.

Ook gespoten voor zijn spierbundels en toch een hoge ambtstitel bekleden :confused:, gekozen nog wel :confused:. Apart land de US of A

13. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    maar mag hij nou de komende 4 jaar geen films meer maken ( belangenverstrengeling? :confused: => zoiets zeiden ze bij RTL Boulevard of niet

14. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    nou, er was tenminste niet zoveel concurrentie :+

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe dan ook, het kan, Dit soort dingen kunnen gewoon in Amerika..
    wij zitten hier te zeiken met Da Silva en die andere maloot.
    hoe dan ook, je moet niet denken dat Arnold niet slim is, deze ''amerikaan'' heeft een goede achtergrond, en dat van sex met minderjarige tja.. daar heeft iedere selb. mee te maken..

ik ben benieuwt

iets van 124 deelnemers :)

16. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ie binnen no-time weer foetsie is, als gouvernator :cool:. Dit laat maar weer eens zien hoe dom Amerikanen eigenlijk wel niet zijn :{ , maar opzich vind ik dit wel grappig, is weer eens wat anders.

17. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    hij had wel een opleiding hoor.....

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Doeds, die vent is gewoon foking slim, hij heeft een zeer goede opleiding hoor, niks hijs zomaar de govenator, hij is gewoon een gouveneur en hij is gewoon slim. gezeik ook altijd als iemand bekend is en ook maar ''iets'' doet.. (Bush anyone..:mad::mad:)

19. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    mja, maar dan dus écht géén opleiding van zoveel jaar wat een echte policticus wel heeft !|:- Hij zal best een een opleiding ( of moeten we cursus zeggen :p ) hebben gehad...

20. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    En hij heeft waarschijnlijk tig advisseurs, die zeggen wat hij moet doen.

Deel Deze Pagina