The Green Mile

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door CyriLLuZ, 11 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nieuwe profiel naam...vroeger kwam ik weleens erin met mijn profiel Cyrillus...ik wou uiteindelijk daar weer heen.....Dat kon dus niet.... 3 maanden:'-( Aangezien ik blijkbaar toch wel een Elite member ben....Kijk zelf maar na vind ik toch wel dat ik daar in mag of niet?

Jullie wouden mijn naam niet veranderen dat snap ik 100 %
    Aangezien veel meer mensen dan gaan zeuren....
    Maar DarkwingDUCK heeft zijn naam ook verandert....Ik zou het toch wel fijn vinden als ik in de Green Mile mocht komen?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is nu eenmaal de prijs die je betaalt voor het opnieuw aanmelden.

3. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Die de moderators niet moeten betalen? Ohja iedereen is gelijk Dank u....

Hier niet dus? Ik heb aan Darkwing gemeld dat ik een andere naam ging maken? Nu heeftie mijn oude geblokkeerd dus daarmee kan ik ook niks? Maar goed dit is dus jullie antwoord? NEE?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat is iets dat je van te voren had geweten. Daarnaast is de kwestie rondom Darkwings naam al lang en breed bediscussieerd, dat gaan we niet opnieuw doen.

5. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Van te voren had geweten? Ik zat hier al een jaar terug op en ben een lange tijd weg geweest.....heb toen maar gelijk een nieuwe naam aangemaakt...En bij de poll zie ik dat de meeste ervoor stemmen dat het maar 2 maanden is? Zal ook wel besproken maar 3 maanden vind ik toch erg lang voor iemand die hier al bijna 2 jaar komt...

Edit: *Kijkt admins lief aan*

Zouden jullie mijn naam alstublieft kunnen veranderen van chief bram naar Chief Bram?

En wat is hier precies gebeurt? Hij heet nu Chief Bram....en neej geen nieuwe account....

Aha dus zo kan het laat me raden? Zijn naam was gewoon hetzelfde? Ja daag ik heb alleen een Z in plaats van een s !

Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  6. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Hordo heeft wel een beter beleid ingedachten dan anderen....
    Maar dit idee werd dus afgehaakt...

Het gaat mij hier NIET eens om naam verandering sjezus maar aangezien ik er al veel langer ben en dit van niemand mocht vind ik toch wel dat ik in the green mile mag komen :confused:

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hordo probeert altijd anders te zijn dan de rest, zal wel moeilijke jeugd gehad hebben.

8. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Sluit hem dan ook maar laat maar zitten....Kon wel lachen om je grap maar je helpt me verder niet dus je zal wel bij je standpunt blijven en aangezien er nog serieuzere mods zijn zal dit wel zo blijven. Fijn beleid jongens keep up the good work:'-( :mad:

En Chief Bram zal ook wel in de doofpot worden gestopt he hiero TSSS:mad:

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom probeer je iemand te vergruizen wanneer deze eens niet meewerkt of aan jouw kant staat? We moeten érgens een lijn trekken en het beleid zegt dat we die lijn vroeg trekken, zoals in bijna alle kwestie's. Deal with it... :eek:

10. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Wie probeer ik precies te vergruizen? Chief Bram? totaal niet hij heeft geluk gehad dat iemand hem hielp met zijn probleem DEAL WITH IT 3 maanden zeker!

Het is aangezien jammer een geen punten zijn over he toelaten van members voor the green mile.....
    Ik kan alleen maar doorgaan over de naamverandering...dat dus niet mocht bij mij.....Als iemand van naam verandert is toch hetzelfde als dat hij een nieuwe account aanmaakt? Ik bedoel eerst liep er een Cyrillus rond en nu is diegene CyriLLuZ
    Maar goed laat dat maar terzijde....

Ik vraag mij hieraf wat het DOEL is van die 3 maanden?
    De kwestie zodat alleen Elite Members in mogen komen?
    Sorry maar dan zou ik per direct er ook in moeten zitten?
    Of twijfelen jullie? Bekijk een oude post van Cyrillus en check de IP's

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We veranderen de namen niet voor niks niet. Dat heeft met herkenbaarheid te maken. Daarnaast kost het ook veel werk.

Dáárom zeggen we; Ben je eigenwijs en wil je écht een nieuwe naam dan meld je je maar opnieuw aan, maar dan ben je je reputatie, statistiek en toegang tot de Green Mile kwijt. Logisch toch?

12. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    REuze grzellig die chat hier hoor. Maar volgens mij ben jij degene waar het probleem zit.

1) Je valt over een verzonnen naam die je perse verandert wilt hebben (dat noem ik al mierenneuken)
    2)Vervolgens maak je ook een heel drama van het feit dat je niet in " The Green mile" mag. Jonge alsof daar zoveel te beleven is. Get a Life!!

13. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Nou in jouw ogen wel blijkbaar ben je jezelf vergeten ik citeer: "Dit forum is niet te bezoeken door iedereen. Alleen de personen die zich reeds bewezen hebben in de andere fora" Door jouw geschreven.
    Ik neem aan dat ik hieraan voldoe!
    Ik snap jou totaal niet je luistert niet wat hier vroeger over gepost is. Ik snap deze drastische stap van NIETS ook niet!
    Als ik alles mijn email mijn screenname en mijn gamertag zo worden wil ik wel veranderen JA.

Blijkt niet to mensen door te dringen dat ik me toch wel bewezen heb ja maar je bent gewoon met een nieuwe account daarom mag je niet. OHJA natuurlijk jah cyril je bent gewoon voor ons totaal nieuw...Ik ken je niet....
    Je zal wel een gewoon groentje zijn....
    Jullie gaan natuurlijk niet de NIEUWKOMELINGEN apart beoordelen of ze erin mogen komen.... Dat snap ik aangezien de tijd!
    Maar dit is toch OH zo simpel.... Poeh Poeh Poeh.....Ik ben hier de reden van waarom kwijt....

14. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm najah ik zie daar steeds het Lekkere Wijven topic nou dara wil ik toch wel ff graag in kijken;)
    En zoals de dag van vandaag heb ik niks te doen kijk ik wel graag ff topics in.... noem het mierenneuken sluit hierbij dan please deze topic...Naar aanleiding van een member

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wie zegt dat je voor ons nieuw bent? Wij weten heus wel dat je dezelfde knaap bent. Dat verandert echter niks aan hoe we je behandelen, en al helemaal niet hoe we je behandelen in deze kwestie.

16. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat vind ik dan ff toppiej....
    En toch worden er dingen toegegeven en mag ik er niet in....
    Sluit hem dan maar.....
    Voordat meer stoere mensen zich aan gaan sluiten bij jou....
    Ik heb geen zin in ruzie aangezien dat nogal snel ontstaat als mensen mij een mierenNEUKER gaan noemen:{

EDIT: En ik ben heel trots op mijn geiten,cavias,konijnen,hond en kat die ik daar ook kan tonen;)
    Nee geen mieren helaas Blaauw

17. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Xbox Live is het precies het zelfde..

18. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry?

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bij Xbox Live ben je ook gebonden aan één gamertag die je niet kan veranderen. Maak je een ander aan, dan ben je je reputatie, vrienden en statistieken kwijt.

20. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Jah een gamertag is nogal wat anders he dan iemand toelaten aan een forum?
    Ik hoef geen vergelijking hiero.....
    Ik zit hier al 2 jaar als ik naar 2 jaar een andere gamertag wil kondig iki dat wel aan bij vrienden en dergelijken....
    Sommige kijken naar statistics...maar dat boeit me niet dan kicken ze me maar net zoals dat hier is zoals ik van een menig forummer gehoort heb: Heet gaat om de inhoud van je post niet het aantal!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina