ik dacht net dit lijkt op the lord of the rings want dat drakenoog, de ring, de hobbit, the "fellowship" staat daar in beeld based on: boek van tolkien ofzo
Mwah dit gaat over bilbo...is gebasseert op het boek ik ga hem denk ik niet halen tenzij er geen andere leuke adventure uitkomt die maand
mij lijkt het me leuk om hem een keertje te huren maar niet om te kopen omdat ik anders bijna geen geld over hou voor andere games.
Mwah eerlijk gezegt lijkt ie me wel oke! Er zijn namelijk nog niet egt heel veel goeie adventure/platforme games op de xbox...als je kijkt naar de cube mario sunshine, starfox zelda the wind waker! Dan lijkt mij the hobbit een leuk alternatief
Hij ziet er eigenlijk best wel leuk uit. En andere maar zeiken dat hij er niet leuk uit ziet. En ziet iemand nou eigenlijk ook wel welke zwaard Bilbo in zijn hand heeft? Dat is het zelfde zwaard die bilbo aan frodo had gegeven.
Dit spel lijkt me vet, ziet er goed uit.. Ziet er een beetje kiddy uit, maar hoeveel mensen vinden dat niet van Nintendo? En dat zijn toch ook spellen die leuk zijn voor iedereen. Vind de actie in het spel niet echt kiddy overkomen. En dat zwaard is idd sting (prik). Licht blauw op als er orcs zijn, licht nu wel de hele tijd op. Zag nu al dingen die me bekend voorkwamen van Lord of the Rings en het stuk van The Hobbit wat ik al gelezen heb. Ik ga The Hobbit toch maar eens uitlezen, kan ik me alvast voorbereiden op het spel.
Nee ik ken het verhaal niet helemaal. Maar sommige dingen weet ik wel een beetje. Of had ik het fout?
Sting is een elvenzwaard/dolk die Gandalf vindt in een trollengrot en die geeft hij aan Bilbo die 'm later weer aan Frodo geeft.