komt 21 feb. uit, wie gaat um halen..?, nou ik wel, tiz een van de reden geweest voor me om n X-Doos te kopen! Die 100HZ compatibele Lightgun, (neen niet die van Madcatz), is die ook te koop?
Ik koop hem wel als die ene gun erbij komt en niet die lijpe groene. Moet overigens niet te duur zijn. Wie weet of ie in Europa komt?
Denk wel dat ie in europa uitkomt weet niet wanneer, lijkt me wel tof emt zn 2en zombies afknallen zonder splitscreen, heb net filmpie ervan gezien en ziet er zeer cool uit!
Ik hoorde dat deel 2 er ook in is verwerkt, die heb ik nog best wel eens met een maat van me in de arcadehallen gespeeld. Misschien haal ik hem wel. Kwee nog niet. Ligt inderdaad aan de prijs van de guns. Er zijn nog veel andere games die ik wil hebben.
Zo'n gun zal best wel een prijsje aanzitten, en dat is ook niet zo super erg, want je hebt natuurlijk veel meer games waarmee je zo'n kan gebruiken he.. Ik zie idd ook wel wat voorn gun komt, en welke prijs er aanhangt..
Maakt mij echt niet uit welke gun erbij zit, als ieer maar bij zit!! (je kijkt toch niet naar je gun, maar naar je scherm)
Je merkt het echt wel als je een vreselijk afzichtelijk ding in je hand hebt!!! Dat ding verontreinigt tevens te kamer als je hem niet aan het gebruiken bent, en je kijkt er wel degelijk naar tijdens het spelen, anders kan je niet richten! Nog even ter verduidelijking, het gaat dus over dit monster: Zeg nou zelf!!!
Ik kijk wel uit! Waarschijnlijk is hij met die gun toch zeker 100 euro. Bovendien zit er nog geen schijn van 'n verhaal in en is het gewoon je frustaties afreageren. Dat doe ik met een veel betere game, UC!
Re: Re: The House of the Dead 3, wie gaat um hale? dat doe ik dus niet met UC, voordat je het weet begin je je weer op te winden over de kut framerate. en wat die ontwikkelaars in godsnaam bezielde toen ze dit spel "gold" lieten gaan.
Waarschijnlijk mag die zwarte gun niet eens in NL, misschien wel in n andere kleur. Da komt door de nieuwe wapenwet dinds 1 jan 2002. Who knowwwss
Je kan het spel ook zonder gun spelen..... this alleen wel wat moeilijker, tijdens een normale level merk je er weinig van, maar bij de eindbazen, moet je mikken op weakpoints!!! na een tijdje wordt dat echt mega moeilijk!!! Het verhaal zin zo'n game boeit eigenlijk helemaal niet, het gaat maar om 1 ding, dat is blaffen met die blaffer