..... no. i don,t have lightgun i can,t buy lightgun and this cs tomorrow sell i don,t have xbox. all xbox sell(usa xbox, japan xbox, game cd...). because korea version xbox an advance order! korea version xbox pre-order/ (12.17) i will buy korea version xbox!
Maakt niet uit of hij echt een korea komt, het gene dat mij boeit is dat hij altijd de wreedste pics heeft. Heb je zijn threat over die enorme controller van dat mech spel (naam mij ff ontgaan) gezien.
Whaha jij bent echt een irritante pessimist. Ten eerste: Maakt het uit? Ten tweede: Ja, hij is Koreaans. Go Figure, Eppo! Ten derde: A;s jij zoeits maanden lang volhoud zegt dat meer over jouw dan over anderen! WHAHAHAHAHAAHAHAHAH zeer...dom! Whaha grapjas, ga je met boeiende dingen bezighouden!!!
Laat hem ook op Private Messages met rust of je word gebanned. Houd je bezig met Xbox of het onderwerp, niet met onboeiende dingen waar je duidelijk niks vanaf weet, of hoeft te weten. Please. Thanks.
Inderdaad ja, hot damn, dat is echt triest, lijkt meer op discriminatie en PARANOIA dan normaal gedrag op een forum. :{
korea heeft 9 uur tijdsverschil met nl (+9 dus) 11.31 +9 uur is half 9 dus....heel goed mogelijk dus. Misschien is hij zo erg hiddink fan (staat ook onderaan z'n post) dat hij ons deze pics geeft o.i.d.
Wat denk je hiervan; ik doe me al maanden voor als een nederlander, terwijl ik eigenlijk een koreaan ben!!!
He wat dacht je dan van deze ik doe me een half jaar voor als nederlander maar eigenlijk ben ik half indo.... hee het is ook waar (echt waar dus he)