http://www.teamxbox.com:/news.php?id=3063 Uit een ver verleden (geloof commodore 64/amiga ofzo) herinner ik my dit spel nog een beetje.... Nu komt er dus een geheel nieuwe versie (duh) voor de xbox... De plaatjes zien er goed uit.
Ja was van commodore 64!!.. moest geloof ik een half uur w88 ofzo met het laden van dat spel.. achja zo ging dat vroeger met die cassettebandjes he. Ik weet nog wel hoe die ging.. salto, bommetjes gooien.. Wel tof om te zien dat ie nu naar de xbox komt.. al weet ik nog niet of ik hem ook daadwerkelijk ga halen
MS is goed bezig, de meest heftige games komen gewoon op de Xbox... Zou Shinobi ook nog voor de Xbox uitkomen of was die alleen maar voor de NGC of de PS2?? Wie weet het? Ben benieuwd naar de Gameplay van The last Ninja!!
Echt cool, ik zat ook al te denken toen ik deze topic zag. Ik bedacht me van oooja die Commodore 64 games, die heb ik veel gespeeld. Ik heb deel 1 en 2 nog hier op casette liggen. Nu hopen dat de xbox ook zo cool en mooi wordt!(last ninja was 1 van de mooiste c64 games)