1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Is er verder een reden gegeven?
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zoals ik het lees niet, maar ND kennende doen ze het niet zonder reden. Ik krijg het idee dat ze hem stapsgewijs opschuiven naar de release van de PS5, dat is echt 6 maanden of zoiets voor de release van de console. Het idee dat ze hem in februari nog een keer uitstellen bijvoorbeeld. Reden of geen reden, kan het me wel voorstellen dat het budgettair aantrekkelijker is om hem voor de beste console uit te brengen en niet die van de huidige/vorige generatie. :)
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Je stelt toch nooit iets uit zonder reden?
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee duh, maar soms is dat een tijdje niet duidelijk. En ND heeft nog niet echt een reden naar buiten gebracht, vandaar mijn post.
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Je gaat ervan uit dat het een beslissing is van ND, Yellow, maar kan net zo goed Sony zijn toch?

    Op het budget zal het geen invloed hebben, dat hebben ze er grotendeels al wel doorheen waarschijnlijk, op posten als promotie na. De game gaat natuurlijk gewoon voor beide consoles komen. Een release dichter bij de PS5 kan het wel een system seller maken. In dat geval zal het eerder Sony zijn dan ND die dit wil.

    Ik moet bekennen dat toen ik dit nieuws las ik wel dacht van oké, dan ga ik 'm misschien wel op de PS5 spelen.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat laatste doe ik denk ik, puur om de kosten. Als ik al een PS5 haal, gaan andere consoles de deur uit en wil ik niet de kosten hebben van een PS4 versie van de game of een jaar later de PS5 versie. Ik ben de laatste maanden veel meer bezig met op mijn geld letten en wil met de volgende generatie overstappen op PS5 en Xbox misschien vaarwel zeggen.

    Wat betreft Sony: Dat kan uiteraard, maar ik snap mei dan nog niet helemaal omdat ik denk dat het misschien nog wel beter is om hem gewoon gelijk op te schuiven naar het einde van volgend jaar zodat het, wat je al aangeeft, een echte system seller kan worden. En ik zou dat dus ook doen, dan kun je gelijk goed van start met de PS5 lijkt me. :)
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Tja met dat soort dingen is het leuk om van de zijlijn te speculeren, maar zij hebben een marketingafdeling met zeeën aan data die ze analyseren en met know how van de markt. Ze weten hopelijk wat ze doen. Ik kan me voorstellen dat ze met een mei release een tijdvak kiezen wat de game verkopen op PS4 niet te veel opvreet, maar toch meer mensen overhaalt om bij PS5 release de console en PS5 versie van de game te halen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Als warmmakertje voor de PS5 release? Minder top releases in Q2.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wat ik wel raar vind is dat ze in september een release date aankondigen en het een maand later alweer verschuiven. Er is daar intern toch iets van miscommunicatie geweest of er heeft een plotselinge wending plaatsgevonden.
     
    Cyndris, Yellow 13, Zifnap en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Shots fired


     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2020
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Damn, maar of het slim is om het zo te uiten? :eek:
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ah ligt dus niet aan mij. Net begonnen met Deel 1 remastered maar ik kom er echt niet in. Zo saai dat sneaken.
     
    Tim en Jorrie vinden dit leuk.
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Heb je wel wat met de hoofdrolspelers?

    Ik voelde me echt betrokken met hun. Misschien dat dat wel meeweegt.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Idd ook twee keer mee begonnen maar qua gameplay spreekt het mij dus totaal niet aan. Wel even via YT het verhaal bekeken en dat is dan wel weer erg goed
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Mooi, gelijk met PS5 lanceren en ik vind het prima.
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Misschien ook een commercieel-reden. Ik vraag me af of in deze tijd games wel sterk verkopen? Ik ben echt weinig bezig met releases, op TLOU 2 na dan.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wat heeft dat met elkaar te maken? ;) Er wordt nu juist meer dan ooit tevoren gegamed, als ik het aantal online account op Steam moet geloven. Wel is het zo dat corona invloed heeft op de ontwikkeling en publicatie van diverse games. En dan heb je ook nog de release van de PS5 die steeds dichterbij komt...

    Als Corona toch roet in het eten dreigt te gooien van een release schedule, kun je net zo goed een high profile game release zo dicht mogelijk plakken tegen de release van een nieuwe console. Dat zou ik althans doen.
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ja ik snap heel goed wat je zegt en dat zou ook zeker kunnen. Vandaar dat ik het ook voorzichtig naar voren bracht ;).

    Echter interesseert TLOU 2 mij op dit moment weinig en ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn. Ik voel de hype niet, ik heb er misschien zelfs weinig zin in door de hele situatie in de wereld. Hierdoor kan ik me dus voorstellen dat als deze gedachtes ook bij een grote groep gamers in het hoofd zitten dat men bij Sony/Naughty Dog denkt van 'joh stel maar uit, want de mensen zijn op dit moment en waarschijnlijk in mei ook... met compleet andere dingen bezig'.

    Het is een hersenspinsel, laat dat duidelijk zijn :). Maar ik vind het ergens niet erg dat ie wordt uitgesteld. Verder zal er ongetwijfeld wel een grote groep gamers zijn die ontzettend balen en die wel hyped waren. Maar normaliter was ik dus ook hyped en ik denk meerdere gamers onder ons.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik denk dat de gemiddelde gamer juist vrijwel geen andere dingen heeft die zich bezighouden, tenzij je kinderen hebt allicht.

    er is niet voor niet een rush op televisies, switches en verkooprecords voor animal crossing, en bizar veel CoD Warzone spelers
     

Deel Deze Pagina