1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Gekocht om er vroeg bij te zijn.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zo denk ik er ook over. Verschil met Bi gaat zijn dat deze NIEt tegenvalt denk ik.

    Mijn code deed het ook niet, toch gewoon besteld (tijd terug al)
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Zo, mijn eerste post in PS3 topic denk ik....

    Ik ben om, ik moet een PS3 hebben....Met een paar exclusives waaronder deze en natuurlijk de Uncharted serie... Man wat heeft Sony het toch goed voor elkaar met haar exclusives itt Microsoft!
     
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het spel nu besteld. Hopelijk krijgen we het eerder!

    \o/

    Ergens goedkoop scoren .... moet te doen zijn!
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Metacritics
    26x 100%
    23x 90%-99%
    3x 80%-89%
    1x 70%-79%

    Ik had ook mijn twijfels bij de eerste 2 reviews.

    Empire Online 5/5
    Playstation Magazine UK 10/10


    Maar de scores liegen er niet. Natuurlijk zeggen reviews niet alles. De een vind dit leuk, de ander dat.

    Als Forza 5 overal tienen krijgt zou het mij weinig boeien, aangezien ik niks heb met race games.

    Ik denk dat er genoeg mensen zullen zijn die The Last of Us saai gaan vinden. Niet iedereen houdt van langzame gameplay (exploration/backtracking) waarbij stealth een prominente rol speelt.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Sony heeft ook wat mij betreft de beste exlusives. Vaak erg indrukwekkende titels, die misschien niet iedereen aanspreken maar wel erg goed zijn. Naughty Doug maakt ook prima games (wil niet zeggen dat ik ze allemaal leuk vind).

    Ik hou ook wel van ontwikkelaars die op de een of andere manier het maximale uit de bestaande hardware weten te halen, graag in combinatie met goede gameplay. En Naughty Dog legt ook op dit vlak de lat altijd hoog.

    Dus meteen besteld natuurlijk. Sowieso zie ik graag levensecht geanimeerde NPCs (ik heb het dan vooral over de gezichtsanimaties), dat maakte voor mij Enslaved ook een stuk leuker en interessanter. Ik kijk graag naar mensen en hun houding en gedrag, ook in games. Maar goed, lijkt mij ook niet zo gek wanneer je in je vrije tijd Psychologie studeert. O-)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2013
  7. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Tering wat krijgt dit spel hoge reviews. Allemaal 9/9,5 hier en daar zelfs een 10. Op zo'n moment baal ik dat ik geen PS3 heb. Gelukkig gaat een vriend van me em op de release halen, dus ik kan em bij hem iig effe bekijken. Ben benieuwd.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als je van action-adventures, survival, exploring, storytelling houdt, dan is deze game echt een must ....

    Ik hoop echt dat hij eerder op de mat valt :)
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tijd geleden dat je zo'n stuk kon lezen in een review. (Eurogamer)
     
  10. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Same here.

    Jammer dat ik de demo niet kan spelen ..... jeuk jeuk .... !!

    Ik hoop dat de besturing lekker verloopt. Ik denk dat je het spel qua genre met de nieuwe Tomb Raider kan vergelijken, alleen nog beter (denk ik). TR was al geweldig .... dus deze game wordt ... ???

    Weet iemand hoeveel game-time erin zit?

    Klasse dat SONY nog 1 exclusieve op de PS 3 brengt.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tombraider is veel meer action adventure en dit veel meer survival horror. Game time is rond de 15 uur of meer afhankelijk van je speelstijl heb ik gelezen. Voor een game als dit is dat best veel.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zit ook een new game+ in (maar die is wel beperkt tot de moeilijkheidsgraad waarop je in eerste instantie het spel hebt beindigd. Tijdens de een niet-new game + playthrough is de moeilijkheidsgraad wel de hele tijd te verandered dus je zou m op t laatste moment ff op hard kunnen zetten en dan in new game + hard door kunnen gaan)
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Meestal doe ik maar 1 pt, maar we zullen zien. Ga de game gewoon op normal spelen en ben benieuwd hoe moeilijk die dan is. Heb de indruk uit de reviews dat de game op normal al best pittig kan zijn (wat ook wel nodig is om het spannend te houden)

    En nog een week wachten op de officiele release, pffttttt
     
  14. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Beyond Two Souls ook nog.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    In de herfst van de lifetime nog zo'n system seller is wel smart idd ...
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Dat zijn natuurlijk goede games als inspiratie. :cool:
     
  17. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Komt er nog bundel met een PS3 ?
    Mijn PS3 vorige jaar iets te vroeg verkocht. 8)
    En Beyond two souls ook nog even checken.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Beyond two Souls, The last of Us en wellicht dus nog The Last Guardian. Die laatste is meer hoop dan feit helaas.
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik ga mijn PS3 pas verkopen als Beyond: Two Souls uit is gekomen.

    Beyond: Two Souls verschijnt op 11 okt. Zou dan mooi zijn als de nex-gen consoles eind okt of begin nov in de winkels liggen

    Perfecte timing

    Ondanks alle geruchten denk ik niet dat The Last Guardian nog naar de PS3 gaat komen.

    Zou wel een dikke naai actie zijn als The Last Guardian begin 2014 naar de PS3 komt. Dan moet ik mijn PS3 nog even een paar maanden stof laten happen.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ach, ik moet sowieso waarschijnlijk minstens 1 current gen console laten staan voor Dark Souls II , voor the Last Guardian zou ik dat ook nog wel over hebben :+

    maar ik denk dat als die nog gaat komen hij voor de PS4 komt
     

Deel Deze Pagina