1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmmmm dan misschien toch digitaal gaan!
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Must-buy als ik een PS4 heb.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb van de week ook 10 dollar teruggekregen van psn i.v.m. de pricedrop van tlou :)
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Damn welke bundel te preorderen. Tlou ps4 bundel voor 429 of toch de Destiny bundel voor 439 :D Tlou ook net al uitgespeeld op m'n ps3. Maar die game is zo epic. 1080P 60fps :cool:
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Aangezien er toch weinig anders is op het moment dat deze uitkomt, ga ik hem toch ook maar halen. Ben vooral benieuwd wat ze er grafisch van hebben gemaakt, maar het is ook geen straf om de game nogmaals te spelen.

    Bovendien komt drie weken later Diablo III uit en die koop ik dan al voor de 3e keer (Mac, 360, PS4) :)
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Makkelijk, de Destiny bundel daar het een nieuwe experience is.

    Een graphic boost is voor mij niet voldoende om een game nogmaals te halen, een nieuwe experience wel.

    Destiny heeft ook veel meer play value for money.

    En dat voor maar 10 Euro meer krijg je ook nog 30 dagen plus erbij.

    Binnen 2 weken van release zijn er al tig Remastered versies op marktplaats te krijgen voor minder en dat voor een game die je al hebt uitgespeeld ;-)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol wilde precies hetzelfde zeggen. Zeker als je echt pas net TLOU op de PS3 gespeeld hebt.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Want Destiny kun je later niet los kopen? :+

    Tenzij je echt een witte PS4 wil zie ik geen reden om op de Destiny bundel te wachten als je toch een PS4 wil hebben
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies; ik zou in dit geval niet naar de game kijken, maar wat voor kleur PS4 je wilt.:9
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De bundel is ook in het zwart verkrijgbaar ;-)

    Idd als Grave nog geen PS4, dan zou ik niet langer wachten idd.

    Was van mening dat hij al 1 heeft.

    Ik heb er ook 1, maar toch de witte sexy ps4 in de pre order staan.

    Kon het gewoon niet laten.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Misschien is het sowieso wel verstandig om dan de LoU bundel te nemen; heb je mooi wat tijd om de andere PS4 games te spelen voordat tijdopslokker Destiny er is.:b:
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben 1 van de weinige die Last of Us niet zo geweldig vond.

    Had er eerlijk gezegd totaal geen connectie mee en ik zie mezelf de Remastered versie echt niet kopen.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond het een toffe game. Maar om het per se bij een console te halen of per se een console te halen daarvoor dat heb ik niet. Heb ik eigenlijk bij alle remastered versies van games die niet zolang geleden zijn uitgekomen. Tomb Raider, GTA, TLOU. De boost in graphics is leuk maar de ervaring van de games liggen nog te vers in het geheugen. Waardoor ik het gevoel heb dat ik dat ik niet alles uit de game haal wanneer ik het speel. Ik haal ze wel over een jaar of twee. Wanneer je niet precies meer weet hoe het nou ging etc. Vooral bij GTA vind ik het wel fijn dan. Want over 2 jaar begint iedereen weer over de nieuwe GTA waarschijnlijk en krijg je standaard het idee om weer eens een GTA te spelen. Dan is die versie wel ideaal. :)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2014
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat is ook zo. Denk idd dat er veel remastered editions wel op mp staan dan voor leuk prijsje. Destiny lijkt me echt vet te worden en veel bang for buck. Denk dat daar wel weer veel uurtjes in gaan zitten. Bovendien heb ik dan nog tot september om mn ps3 backlog weg te werken. Schiet al aardig op though.

    Denk dat ik voor de Destiny bundel ga. De beta over paar weken even bij vrienden spelen. Als het is wat ik ervan verwacht dan doe ik dat.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar de bundel of de game is wel ideaal voor mensen die de vorige versie niet gespeeld hebben :) Ik vind TLOU ook wel een nette prijs hebben. Tomb raider wacht ik echt tot het 15-20 euro hooguit is. Eerder koop ik dat niet.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik koop het gewoon niet.

    Ik twijfel alleen bij GTA V.

    Wellicht dat ik daarvan wel de PS4 versie koop als ik in een goede bui ben ;-)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Maar keek het even vanuit mijn oogpunt. :)
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Snap ik :) GTA ga ik ook niet kopen. Het zal vast beter lopen op de next-gen, maar ik heb die game (met het online gedeelte) al veels te veel gespeeld. Dan is het inderdaad na een jaar nergens voor nodig om een opgepoetste versie te kopen.
     
  19. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Zo zin in deze game, nooit een ps3 gehad dus de hele game is nieuw voor me. Komt die ook op disc uit of is het alleen digitale koop?
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :emo:

    hier luie zak

    De hele vorige pagina ging over disc vs digitaal.
     

Deel Deze Pagina