1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik was daar na 6 uur pas denk ik :+
     
  2. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    The Last of Us begint eigenlijk pas echt op het moment dat je bij Bill komt. De game komt behoorlijk traag op gang, maar nadat je Boston uit bent sleept de game je mee van hoogtepunt naar hoogtepunt
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Mee eens. Vanaf dat punt komt de karaktervorming pas echt op gang. Ook de emotionele band zie je dan verschijnen.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Vet! Al had ik persoonlijk de letters wat kleiner gewild, dit is wel wat overheersend.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Jammer dat ze over het randje gaan...


    Ik ben nog geen eens bij Bill :p
     
  7. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    mijn ps4 stijgt ook vaak op bij het spelen van deze game, moet ik weer denken aan het begin van de xbox 360.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik ben daar voorbij en ik moet zeggen dat het steeds lastiger wordt, al kun je veel gasten simpel van achteren pakken (ook op hard). Die pijl en boog is bovendien erg effectief, één schot is dodelijk en je tegenstander ziet ze niet aankomen. Ook lijkt niemand erop te reageren.

    AI is af en toe dus een beetje matig. Verder zit ik er inderdaad vol in en vraag ik mij af hoeveel uurtjes ik nog heb om hem uit te spelen.

    Ben nu bijna bij de
    brug
    .
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo, die boog vind ik dus echt pure bagger 8) gebruik die nooit.

    Mja tenzij ik echt overvallen wordt, gebruik ik geen enkel wapen echt. Bakstenen ftw
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Sommige stukken doe ik echt 20 keer opnieuw. Ellie is ook heel handig, zit ik rustig te sneaken om achter iemand te komen, rent Ellie er gewoon tegenaan..
     
  11. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    De NPC's in jouw groep kunnen niet gespot worden zolang jij nog niet gespot bent. Maar het breekt wel de immersie als Ellie of wie dan ook uit jouw groep vrolijk door het veld loopt terwijl je aan het sneaken bent. Zo zijn er eigenlijk wel wat meer kritiekpuntjes die ik heb op het sneaken en de combat.
     
  12. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Gvd wat duurt het soms lang om een match te vinden als je met een party speelt..
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Net uitgespeeld vond het een prachtige game ga zeker nog een new game + doen.

    EDIT
    Onder Cinematics staat Grounded (behind the scenes) video van 1 uur en 25 min.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2014
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nog een kritiekpuntje, maar dat ligt meer aan de PS4 dan aan de game. Ik was in het hotel bezig 2e deel en had iedereen doodgemaakt. Veel ammo had ik nog. Op dat moment dacht ik, ik zet die game ff op pauze en ga straks verder, want er moet ook eten op tafel komen.

    Toen ik weer naar de tv liep zag ik dat de PS4 op standby stond. Ook niet erg, want ik had begrepen dat je de console op elk moment op standby kunt zetten en daarna weer verder kunt waar je gebleven was. Mooi niet dus. Moest die hele shit opnieuw doen. Groot minpunt!

    Tip, sla je voortgang even op als je voor onbepaalde tijd iets anders moet doen. Of zet de optie automatische standby modus uit in de instellingen van je console.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die heb ik gelijk uitgezet :+ heerlijke game verder _O_ zit echt te genieten hiervan.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Heb in het begin 1 keer standby aangehad maar toen ik terug kwam had ik geen beeld meer.
    Dus toen ik me nieuwe PS had is die nooit meer op standby gegaan :+
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat is zeker wel fijn, anders zou het sneaken totaal niet werken als Ellie bijvoorbeeld wel gezien kon worden terwijl jij zit te schuilen. Maar het haalt soms wel een beetje de geloofwaardigheid en spanning weg..
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wauw :D dit spel is echt geweldig zeg. Vooral die momenten als het rustig is en Ellie een van haar grappen gaat vertellen, vind ik geniaal.
     
  19. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Gisteren op Normal uitgespeeld. Wat een game :) Ik heb erg genoten. Vandaag maar eens aan Left Behind beginnen. Speelt iemand de multiplayer?
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja ik met zoiezo 2 andere van dit forum.
     

Deel Deze Pagina