1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Gisteren Left Behind uitgespeeld. Wederom een mooi verhaal. Vandaag of morgen maar eens beginnen aan de 2e playthrough van de singleplayer. Nu op Hard. Hopelijk ga ik het redden zonder te schelden.
     
  2. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben ook opnieuw begonnen , met new game + weer op hard om alles volledig te kunnen upgraden. Daarna ga ik hem proberen op de moeilijkste mode. Vind het echt een geweldige game!
     
  3. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik vond het supertof maar ik zit niet echt te springen om de game direct nog een keer uit te spelen, het avontuur blijft hetzelfde en dat verhaal dat ken ik nu al… Ik ga nog wel even Left Behind checken, hoe lang duurt die ongeveer?
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, maar ik ben benieuwd naar die glitch en of die dus nog werkt :p
    Hmm nee, ik heb nooit de ps3 gehad. Gewoon andere nextgen games spelen en je hebt al vergelijkingsmateriaal. Niet dat het uitmaakt, want de game is echt mooi en loopt heerlijk soepel. Dik prima!


    Mijn death statistic is opeens gereset als enige 8) nu heb ik 700 kills en 1 death in SP :cool: haha

    Die new game + werkt nog steeds btw :) ik zit nu op new game plus survivor.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2014
  5. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik zoek mensen die online Interrogation met mij willen spelen!

    PSN: Eetstokje :)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is dat?
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Multiplayer game mode
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Pffff wat een klote stuk.

    Dat gedeelte waar je stukjes moet duiken en vervolgens die generator aan moet zetten en de keycard moet zoeken.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zie je dan niet duidelijk mooiere textures? Er werd beweerd dat de textures 2x zo scherp of mooi waren toch? Hij was inderdaad al verdomd mooi op PS3.

    Een ander gigantisch kutstuk vond ik...

    Geen idee meer welke chapter, maar je werkt met een dude samen. De rest gaat naar buiten en jij en die dude moeten waves aan infected afmaken, waaronder ook die eikels die jou in 1x dood kunnen maken. My god ik haat dat soort stukjes.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2014
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waar is dat precies?
    Ja het is wel echt een stuk mooier, maar je ziet gewoon dat het last gen gemaakt is. Er is echter wel volop verbeterd hoor en dat merkte ik toen ik de docu keek waar ps3 beelden in zaten. Flink verschil en 60 fps is echt zeer aangenaam.
     
  11. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke glitch?
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    New game plus glitch. Heb het zelf geprobeerd met een 2de saveslot en het werkte gewoon. Mijn eerste playthrough was hard en nu speel ik survivor+.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Angry Joe review:

     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    In een hotel, waar je met Ellie op een lift staat en je naar beneden valt. Vervolgens die keycard moet zoeken en de generator aan moet zetten om eruit te komen.
     
  15. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7

    Vind dat soort stukken juist geweldig! Dat laat de moeilijkheid van de game zien en voel je je met 7 kogels en een houten stok ook dik in de minderheid. Je gaat 30x dood, kiest verschillende opties waarna het je een voldaan gevoel geeft wanneer je het eindelijk gehaald hebt.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lol, nederlandse subs bij dat docu stukje
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben ik met je eens hoor. Ook het eerste moment dat ik echt goed moest nadenken hoe ik het ging aanpakken.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wauw, survivor is echt pittig qua supplies :eek: in 3 chapters heb ik nu iets van 6 keer wat craftspul op kunnen pakken ofzo..

    Ik vind het wel jammer dat Ellie in de cutscenes niet in een Jak en Dexter pakje rondloopt :mad:

    Edit: dit spel _O_ Ik zat even op de computer met het spel aan. Hoor ik opeens "oh nice. You're just standing there, doing absolutely nothing. Vervolgens gaat ze nog een themesong neuriën :lol: Ellie is echt een baasje
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2014
  19. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook vandaag uitgespeeld. Even over de moeilijk stukken die hiervoor genoemd werden: in de kelder van het hotel kun je eerste de keycard pakken en dan de generator opstarten. Dan pas komen de meeste infected ineens, maar die kun je grotendeels ontwijken door direct naar boven en naar de electrische deur te lopen. Dat stuk in die steelmill(?) is het makkelijkst als je op het verhogingkje staat met de twee trapjes. De infected komen dan nog maar van twee richtingen. Plaats eventueel bommen bij de deur naar de loopbrug, maar wel in de kamer zodat je makkelijk munitie op kan pakken.

    Even wat anders
    Ik heb het gevoel dat het einde niet klopt. Het ziekenhuis werd gerund door fireflies, het dorp waar ze heen vluchtten ook. Dan is het toch een kwestie van tijd voordat de acties van Joel ook bekend worden in het dorp?
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat einde vond ik ook vaag en ook niet helemaal af. Wellicht een deel 2?
     

Deel Deze Pagina