1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik begrijp wat je bedoelt, in de meeste games is de gameplay eentonig, maar zodra de gameplay goed is moet dit geen probleem zijn. :)
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind de eentonigheid ook wel meevallen. Je kan echt op veel manieren door de levels heengaan namelijk. Daarnaast zit ik telkens met een kloppend hart langs die kut clickers te sluipen en vloek ik alles bij elkaar als ik weer dood ben :+
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Repetatieve gameplay vind ik ook wel meevallen. Daar hebben ze wel hun best voor gedaan moet ik zeggen. Ik wil t toch blijven spelen en dat is knap, want ik ben meestal snel uitgekeken op games die zo lang duren.

    Zit nu in de winter, vraag me af hoeveel uur ik nog heb....
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Begin winter? Dan heb je nog wel even :) Ligt er natuurlijk aan hoeveel je exploret
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Pff, wat een kut stukje daar zeg... 15x overgespeeld alvorens ik er een beetje handig in begon te worden.

    Ging om dat laatste stukje waar er 30 van die kutgasten op je afkomen. Ben nu gevangen genomen. Speel nu weer met Joel.

    Sommige stukken zijn prima te doen, sommige zijn echt met recht "hard".
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik kijk ook niet uit om dat stuk op survivor te doen :mad: op hard kwam ik 'per toeval' daar langs haha
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Na een paar pogingen kwam ik erachter dat ik nog een medikit had, dus snel gebruiken, daarna ging ik met de boog aan de gang, bom plaatsen bij raam en elke gast die je neerknalt snel minutie van pakken en vooral veel rennen.

    Wat ik jammer vind is dat je in de combat modus totaal geen overzicht hebt. Beter zoomden ze iets meer uit ofzo, zodat je in ieder geval een beetje overzicht krijgt van wie waar is. Heel vaak was ik er bijna doorheen, werd ik opeens van achteren aangevallen door zo'n kut clicker... Moet je weer opnieuw beginnen... Maargoed, uiteindelijk gelukt :D
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pijl en Boog is op dat stuk echt een must IMO; geen geluid van een knal, dus alle tijd om ze 1 voor 1 te pakken.
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Echt, ik denk dat ik niet meer terug kan naar 30fps nadat ik Wolfenstein, Outlast en TLOU heb gespeeld
     
  10. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het spel bijna over is.

    Ben nu belandt in het ziekenhuis. De giraffes waren wel even kippenvel moment. Erg mooi gedaan!

    :'-(
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Bevat Spoilers!
    [yt]O85ZnBXAxtc[/yt]
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ze komen allemaal op je af gerend. Stealth maakt niet zoveel uit dan ;)
    Ik ook niet :p 30 fps maakt mij echt moe merk ik.
     
  13. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Credits are rolling.

    Mooi spel. Goed verhaal. Gameplay zat degelijk in elkaar. Mijn score is 9/10. Zelden zoiets goeds gespeeld.

    Over het einde heb ik een verdeelde mening. Enerzijds is het goed zo, anderzijds wellicht iets te flauw. Anyway; had het niet beter kunnen verzinnen.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En al Multiplayer geprobeerd? Ik dacht echt dat het weer zo'n spel was waarbij de MP er bij is gegooid om te kunnen zeggen dat ze meer dan alleen SP hebben, maar het is echt verrassend leuk. Spannende potjes en tactiek is enorm belangrijk.
     
  15. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nog niet. Ik ben van plan eerst de DLC te spelen. Daarna zal ik het online gedeelte eens een kans geven.
     
  16. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Heb tot nu toe alleen maar MP gespeeld haha. Ben zojuist aan de SP begonnen. Als je een keer samen online wilt spelen, add me: Eetstokje. :)
     
  17. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Klaar met Left Behind, I feel sad... :-(
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    is goed
    wat dan?
     
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Sneu dat ze haar vriendinnetje kwijtraakt. En sneu dat ik nu de hele sotryline klaar heb, ik wil meer...:'-(
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh kut :+ ik heb het nog niet uitgespeeld :'-( ah well, in feite wist ik dat al door de fullgame :p
     

Deel Deze Pagina