1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zo, gisteren uitgespeeld. Top game. Ik snap ook de reacties wel dat mensen die de game op PS3 al hadden uitgespeeld dit nu, bij een nieuwe playthrough op de PS4, een stuk minder interessant vinden. De game is nu eenmaal erg story driven. Als je het verhaal al kent en alles al een keer gezien en gehoord hebt (voiceacting en dialogen zijn heerlijk) dan raakt het z'n magie een beetje kwijt. De gameplay is namelijk degelijk; weinig op aan te merken. Dit is echter geen game die het echt van de gameplay moet hebben. Het is die combinatie van verhaal, erg toffe characters en solide gameplay die maakt dat dit top is.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Helemaal mee eens :) 2e playthrough anticipeerde ik overal al op. Het waren de collectiblestukjes die ik de eerste keer niet gevonden had, die het nog redelijk interessant maakte in die PT.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik geniet nog steeds maar natuurlijk is alle spanning enz er niet meer. Maar een 2e keer ervaren is geen straf
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Man, ik ben pas net in de herfst beland joh :)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Aah het mooiste moet nog komen dan! Veel plezier :D

    En idd deze game is geen straf om te spelen, maar misschien wel pas over een jaar of 2 ofzo. Met al die aangekondigde spellen komt dat voorlopig ook wel goed :D
     
  7. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Zo, beide MP trophies in de pocket. Nu maar eens intensief de SP gaan spelen. 8)
     
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Pffff uitgespeeld=(

    Het ging wel ineens snel zeg vanaf Tommy's gedeelte.

    Maar wat een game zeg:) Wow! Dit soort games mis ik gewoon man. Ik koop al niet veel games omdat ze mij niet boeien (gameplay of verhaal), maar er moeten echt meer van dit soort verhalende games komen. Lag gister echt nog in bed te denken wat ik en Ellie allemaal hadden meegemaakt in dat spel. Dat is echt een lange tijd geleden dat een spel zo'n indruk bij mij heeft achtergelaten.

    Vanavond eens Left Behind doen en dan is het toch echt weer voorbij=(

    Nee deze blijf in mijn collectie hoor. Deze verkoop ik zeker nooit.
     
  9. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik heb hem ook uitgespeeld. Wat een topper! Nu nog eens op Survival+ voor de trophies :whistle:
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Succes :p sommige stukken zijn vrij vervelend. Mwa 3-4 ofzo. De rest is wel te doen, omdat je al weet hoe het moet natuurlijk
     
  11. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik wil het echt een keer op Grounded spelen, maar ben echt bang dat het zo tergend gaat worden=(
     
  12. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ja ik snap net inderdaad ook dat daar een trophy voor was. Dus ik ga hem op Grounded+ spelen ipv Survivor+. Zal wel echt tergend moeilijk worden idd.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ben blij dat ik geen moer geef om trophies/achievements.:)
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Mij gaat het niet om die trophys, maar ik wil de laatste tijd echt meer uitdaging in games hebben. Dat je echt moet overleven met weinig ammo en goed gebruik moet maken van stealth.
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Oh dat is prima natuurlijk en als je er wel om geeft is er ook niks mis mee. Ik vind dit alleen zo'n typische game om lekker te laten voor wat het is na een playthrough. Niet omdat het een slechte game is, maar omdat het bij zo'n verhalende game als dit al vrij snel gaat aanvoelen als werken denk ik. Dat zou zonde zijn.
     
  16. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Grounded+ is echt pijnlijk :'-(
     
  17. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben traag...
    Gister in fall gekomen. Wissel hem ook nog af met destiny en metro nog niet eens aangeraakt.

    Multiplayer vind ik ook verrassend leuk.
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ben mijn save kwijt... bah. Kan ik voor de derde keer beginnen. Denk dat ik maar even wacht. Vond het voor de tweede keer aanvankelijk wel weer erg gaaf, maar ik haakte toch na een tijdje af. Eigenlijk zonde, want ik vond de eerste playthrough echt legendarisch.
     
  19. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Heb de game net uitgespeeld en het is gewoon waar wat ze zeggen.....een top game. Ik leefde echt met bepaalde personages mee en Ellie is gewoon BAAS!!
     
  20. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    gisteren ook de game uitgespeeld, zeker een leuke en spannende game !
    maar ben nu wel blij dat hij uit is, ik zie het niet zitten om nog eens het hele verhaal te spelen!
    ik vergelijk de game met een goede film, maar eenmaal je hem gezien hebt, hoeft het geen 2de keer, maar zeker een aanrader!
     

Deel Deze Pagina