1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Game nog niet gekocht, maar vraag me af wat die nieuwe kill-animaties inhouden, wanneer de EU versie wat dat betreft al flink gecensureerd is.

    Als ik de game koop, dan koop ik de USA versie, die momenteel voor zo'n 20 dollar te bestellen is (digitaal), maar door dit soort DLC-gemelk heb ik toch minder zin om die game te kopen.

    Het meest vervelende is wel dat dit ECHT puur GEMELK is. Nauwelijks ECHTE content, maar alleen maar wat oppervlakkige shit, en daar dan wel flink voor willen cashen. Zeer zeer treurig.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nouja, ik heb liever dat ze geld vragen voor oppervlakkige rotzooi dan spullen die er wel toe doen.
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Voor die 22 euro kon ik h'm niet in de store laten staan ;) Nu eens kijken of het ook wat voor mij is. In het verleden laten liggen, omdat ik te druk was met andere games. Lords of Fallen ook in de aanbieding, maar ik twijfel nog of ik die erbij neem.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Sinds vorige week ook aan deze game begonnen. Echt alles klopt! Het verhaal is episch, de dialogen zijn briljant met een vleugje humor, de gameplay loopt vlekkeloos en de GFX zijn prachtig. Het enige wat beter kon waren de bugs in de game, zoals het door de muur slaan ed.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    En stealth is geen fuck aan :+
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zal vast een van de weinige zijn, maar ik vond de game niet veel boeiend.

    Na 4 levels heb ik hem verkocht. Gameplay wise, controls, in game footage, graphics etc... allemaal geweldig, maar op een of andere manier Is het geen spel voor mij.

    Ik wilde deze zo graag zo goed vinden.... Maar helaas.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2015
  7. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Het is mijn lievelings game. GE-WE-LDIG. :) maar toch moet ik hem altijd nog platinumen xd
     
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik vond hem ook geweldig hoor:). Zou weleens terug willen in de tijd dat ik hem voor het eerst speelde. Het voelt nu niet speciaal meer als ik besluit hem een keer voor de 2e keer te spelen=(
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Ben nu bij begin van de herfst. Hoelang duurt de game nog en komen er nog epische cutscenes? Jeetje wat een geweldige game is dit. Helaas moet ik morgen weer werken, hoe gek het ook klinkt.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nog zat dan :)
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nog zat moois te komen!! Je bent nog wel even bezig hoor
     
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Inmiddels aanbeland bij begin winter, de game wordt epischer en epischer. Zonder twijfel één van de vetste games van de last gen, zo niet de beste! Oorspronkelijk heb ik altijd tegen mezelf gezegd dat ik deze game op de PS3 zou spelen, dat het de laatste PS3 game zou worden voordat ik over zou gaan op de PS4.... Nou ik kan zeggen, de PS3 versie komt ook nog wel een keertje.

    Btw, het geluid is ook werkelijk briljant.

    Vooral de scenes met het paard. De geluiden van de stappen van het paard klinken zo REAL! Het varieert, naarmate de omgeving veranderd. Ongelooflijk!
     
    Cyndris en WorkingTitle vinden dit leuk.
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Game zonet uitgespeeld. Wellicht in de top 5 van beste games ooit, en dan praat ik vanuit mijn verleden vanaf snes/sega. Echt zoveel klopt als een bus + bijna geen bugs + een verhaal dat ik echt leuk vond om te volgen en dat voelde voor mij echt vrij innovatief (de manier waarop het wordt verteld). Nu maar beginnen met de DLC Left Behind!
     
    Daz, SoleSurvivorN7 en Killamonkey vinden dit leuk.
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Deze game:)

    Kon ik maar weer terug in de tijd toen ik hem voor het eerst speelde. Ik wil hem ooit nog een keer spelen, maar het staat nog steeds super goed in mijn geheugen=(

    De Uncharted serie moet ik ook nog een keer helemaal spelen. Hoor daar ook goede verhalen over:)
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Ik heb precies hetzelfde als jou. Ik wil deze game eigenlijk ook nog eens op de PS3 spelen, alleen dat moet ik echt doen over een aantal jaren. Het spel draait continue om het verhaal.

    Daarnaast moet ik ook nog de Uncharted-serie helemaal spelen. Geen enkel deel van gespeeld, op Golden Abyss nagelaten.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Eén van de beste games op de PS3, remastered voor de PS4. Nog steeds niet gespeeld, wel een PS4 console in huis? Shame on you!

     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Zojuist ook DLC Left Behind uitgespeeld. Kort, maar zeer krachtig! Op sommige punten vind ik het zelfs beter dan het origineel, vooral op het vlak van humor in een game. Verder ook tof dat je wat te weten komt over de achtergrond van Ellie.
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Mulitplayer is erg tof!
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zojuist de game uitgespeeld wauw! Naarmate je naar het einde ging werd de game steeds beter.
    Kan alleen iemand me een beetje helpen met het einde, dat vond ik een beetje vaag?
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat was vaag?
     

Deel Deze Pagina