1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Nou misschien niet zozeer vaag, maar meer abrupt naar mijn idee. En ik begreep niet goed waarom Joel op het einde tegen Ellie loog over de Fireflies.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    abrupt vond ik wel meevallen van wat ik herinner. Ze gingen naar Tommy's dorpje toch? En over die fireflies liegen was omdat hij haar wilde sparen en samen een leven opbouwen. Voornamelijk een leugentje om eigen bestwil zoals ik het zie. I mean, the guy did lose his daughter en het is pretty obvious dat Ellie een soort surrogaat dochter is
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Okee dat ze naar dat dorp van Tommy gingen was mij niet duidelijk, dus dat verklaart al een hoop. Maar ja dat laatste was al eerder in de game voor mij duidelijk. Maar wat ik me meer afvroeg is dat als hij wel de waarheid had verteld zou dat niet in goede aarde vallen bij Ellie? Of wilde hij haar er gewoon niet meer in betrekken dan nodig was?
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ellie was toch vastberaden om de wereld te redden kostte wat het kost? Uiteindelijk kon Joel niet loslaten. Aangezien hij de enige is die weet wat er echt gebeurde, heeft hij het gelaten voor wat het is. Misschien dat ze het niet erg vond, maar grote kans dat ze er boos ofzo van zou worden. Daarom loog hij naar mijn mening
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja op die manier is het idd wel het beste te verklaren. Thanks! De laatste paar chapters waren (voor mij iig) wel een emotionele achtbaanrit, misschien dat ik daarom in eerste instantie ook een ander soort einde had verwacht. Maar dit is juist goed zo... Nu nog Left Behind spelen.
     
  6. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik had ook het idee dat Ellie wist dat ie loog
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Gisteren begonnen (remastered) super vet, nu al! Blij dat ik er eindelijk mee begonnen ben.

    //Wel heel lelijk dat als je zachtjes langs wilt sluipen, de persoon die soms met je meeloopt als een malle door de gang rent.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2015
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dit weekend ook (eindelijk) begonnen met The Last Of Us. En wat een heerlijke game is dit!
    Heb echt zin om verder te spelen en dat is een tijd geleden dat ik dat had met een game.
     
    VanDen vindt dit leuk.
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik heb nu een aantal verzamel objecten gemist. Kan ik deze alsnog vinden door chapters te selecteren of moet ik dan helemaal opnieuw beginnen?
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wauw, deze game. Kon niet stoppen met spelen, het verhaal zuigt je op.

    Compleet blank begonnen aan The Last of Us maar de combi game/ film werkt echt perfect. Personages die langs komen en waarmee je speelt krijgen zoveel diepgang.
    Ik ben serieus flabbergasted door dit spel, sowieso behorende tot de beste spellen die ik ooit heb gespeeld.

    Wat betreft het verhaal/einde sluit ik me volledig aan bij Maddmonkey
    Ellie was voor Joel wat hij voor zijn dochter niet kon zijn. Haar beschermen en een ''rustig'' leven met haar opbouwen is het enige wat hij wilt. Heel begrijpelijk maar ergens natuurlijk ook egoïstisch. Hij weet dat Ellie haar leven had willen geven voor de mensheid maar dat kan hij niet verdragen.
     
    Daz vindt dit leuk.
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Klopt, ik heb ook 100% genoten. Gelukkig twee weken geleden voor het eerst uitgespeeld, na mijn tentamens ga ik zeker meteen nog een keer beginnen!
     
  12. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Staat de dlc op Blu-ray of is het download code..?
     
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Gewoon op de disk.
     
  14. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Thanks voor reply ....:)
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Left Behind eindelijk eens gespeeld. DLC raakte een beetje 'Left Behind' dus het werd tijd.
    Wat een mooie DLC is het geworden zeg. Speelduur was ietwat kort maar de volwassen ondertoon en de voiceacting was weer subliem.
    Het is echt geweldig hoe ND het genre naar een bijzonder hoog niveau heeft getilt en het met de DLC heeft weten te behouden.

    Het was kort, persoonlijk, vooruitstrevend qua voiceacting en een geweldige toevoeging van de bijzonder goede TLOU.

    10/10 voor het hele pakket bij elkaar.. En daarbij een plek in mijn top 3 beste games.
     
  16. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik heb de DLC eergisteren ook even uitgespeeld nadat ik TLOU bij de release op de PS3 nog gespeeld had..
    Het was echt weer top, maar idd ook wl wat kort.

    omdat het zolang geleden is, was het mij niet meer gans duidelijk wanneer Left Behind zich afspeelt..
    Na het einde van TLOU met flashbacks naar ergens in het midden van TLOU? :)

    EDIT: Nevermind, de Wiki even gelezen en ben weer mee.. :) Left behind is dus voor de gebeurtenissen van TLOU , dat verklaard veel natuurlijk ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2015
    Rienbu vindt dit leuk.
  17. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb hem uitgespeeld op normaal maar met new game + krijg ik hem niet op hard..
    Doe ik iets verkeerds ..? Op de website van playstationtrophy's staat dat na 20 jaar later de difficult kan aanpassen......
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat zou wel moeten kunnen. Raar.
    Er is anders wel een glitch om new game + op elke gewenste moeilijkheidsgraad te zetten. Even naar googlen hoe dat moet.
     
  19. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja het is al gelukt ... game verwijderd opnieuw geïnstalleerd en alle patches erop gedaan .. weet niet of ik hem gepatch had..
    Gebeurd zelden dat ik een game 2x uitspeel achter elkaar, ben nu bezig met 3 playtrough .. ( en alweer in herstf ..)
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2015
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zit er aan te denken om de The Last of Us Remastered te halen. Lijkt mij best een leuke game.. :D
     

Deel Deze Pagina