de laatste week is ingegaan, wanneer zouden ze de spellen komen brengen............khoop niet als het uitloopt........jullie melden het wel ff he?? als ze komen brengen?
Van welke datum ga je uit . De datum dat je de brief hebt gepost , of de datum dat MS de brief heeft geopend en heeft verwerkt. Daar kan al een week tussen ziten.
hmzz na ja, ik wacht ook al sinds de 28e. ben ook redelijk ongeduldig, dus ik kijk elke dag wel 10 keer uit het raam of er niets aan komt.
Ja voor de zoveelste keer er zijn al een aantal mensen die hem wel gehad hebben wacht nou maar rustig af het komt echt wel goed.
weet iemand het email adres van microsoft gouda want dan kan ik een klacht indienen voor als het langer dan 28 dagen duurd. heb 28 april opgestuurd zijn al21 dagen voorbij en hebben nog niks van zich laten horen.
Ja je wacht waarschijnlijk vanaf de datum dat jij het opgestuurd heeft en niet vanaf de verwerkingsdatum, verder mag je al blij zijn dat je uberhaupt iets krijgt al duurt het 3 maanden en als klap op de vuurpijl heb je er waarschijnlijk ook nog eens 299 euro voor betaald en vind ik dat je er eigenlijk helemaal geen recht op hebt maar die discussie hebben we hier al eerder gevoerd.
nou ik heb hem wel voor de hele prijs gekocht en ik zit inmiddels ook al in de laatste week.....maar als ze zeggen binnen 28 dagen dan moeten ze dat ook doen en dan niet later zeggen van: ja het duurde een week voordat we hem binnen hadden...dan hadden ze er maar 35 dagen van moeten maken...want ik weet in iedergeval dat als ik hem niet op de 25ste binnen heb nog een keer het formulier opstuur
en zijn die 28 dagen al voorbij dan NEE dus jullie lopen al te zeuren voordat er iets aan de hand is en stel nou dat je 3 dagen ofzo langer moet wachten lekker belangrijk zeg je krijgt het maar.
AHAHHAHAHAAHAHA ik heb hem allang ik heb ttrouwens ook fotos een keer gepost om er al vast op uit te kijken.
hmzzz bekijk het hoe je wil, wij hebben de xbox juist gekocht voor de reward pack. en natuurlijk mogen we klagen als we niet eens een bericht krijgen of ze uberhaupt onze brief ontvangen hebben.
m'n email adres is laatst gehackt..........is dat erg?? kbedoel heb je een code ofzo nodig dan. om dat pakketje te krijgen??