1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] The Legend of Zelda - Breath of the Wild

Discussie in 'Games' gestart door CrazY, 28 feb 2017.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb je 1,2 switch toevallig gezien? Dat wil je gratis nog niet erbij...
     
    CrazY en Mallakai vinden dit leuk.
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja uhh als ik dat laat zien thuis dan krijg ik dat ding nooit mee :p
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zo, eindelijk dat vliegzeil ding :+ Volgens mij heb ik het eerste gebied helemaal uitgekamd, hopelijk niks tofs gemist :p

    Erg fijne game tot nu toe. Ben helemaal geen Zelda fan (alleen A Link Between Worlds gespeeld) maar het sfeertje is erg nice :cool:
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geweldige game waar ik nu al heel wat uur in heb zitten, man die uren vliegen voorbij met deze game. Het behoudt vrijwel alles wat de vorige Zelda games hebben, zoals bijvoorbeeld die toffe kleine dorpjes en superveel toffe mogelijkheden.

    Als ik een echt minpuntje zou moeten noemen is het tot nu toe eentje, de regen, het is een tof effect en brengt een bepaalde sfeer maar het weerhoudt je volledig van bergbeklimmen. Je kunt een klein stukje klimmen en dan glij je weg. Had dan die stamina iets sneller laten leeglopen. Het stoort vooral wanneer je dus net echt een berg wil beklimmen en het blijft maar regen. Maar ja.

    Niet perse een minpunt maar wapens en schilden gaan allemaal kapot, stuk voor stuk. De ene wat sneller dan de ander. Hierdoor ga je je aan geen enkel wapen of schild "hechten" en krijg je niet dat "oh hell yeah, een nieuw speciaal zwaard erbij." zoals je hebt in TES bijvoorbeeld. Maar aan de andere kant blijf je nu wel steeds andere wapens gebruiken en uit proberen. :)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2017
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Loop en ren je je niet helemaal een ons in deze game? Elke walktrough die ik check is alleen maar lopen & rennen over vele uitgestrekte vlaktes.
     
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ja en nee. Als je enkel met de hoofdopdrachten bezig bent en in een rechte lijn van A naar B gaat ben ik het helemaal met je eens. Echter, voor mij ligt de charme erin dat er veel te ontdekken valt. Even uitwijken naar een Shrine, even met een NPC praten of een dorpje ontdekken. Overigens kun je wel een paard gebruiken om je sneller te verplaatsen en zijn er fast-travel opties.
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Een Wii U is helemaal nergens meer te koop?!
    Ook niet refurbished oid.
     
  9. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Geen productie meer, maar zal vast nog wel in winkels te vinden zijn.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoezo deze dev heeft echt aan de kleinste details gedacht? Lichte side quest spoiler in Kakariko Village. Het gaat over de kippendude en vrouw die pijlen verkoopt.

    Zij vroeg of ik fakkels buiten wilde aansteken. Dus ik deed dat met een vlammende Boko club.

    Ik terug naar haar toen ik klaar was. Zegt ze dat ik eigenlijk gewoon gefaald heb want ze had verwacht dat ik ze met vuur arrows had aangestoken. Toen begon ze mij te vergelijken met haar man, de door kippen geobsedeerde dude en liep daarna gewoon flink wat shit te lullen over mannen in het algemeen.

    Maar een vriend van mij heeft die shit dus wel aangestoken met fire arrows en hij kreeg een volledig ander gesprek met die griet.

    Één van de vele fucking dope dingen uit deze game.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Vandaag eens eens de sneeuw ingeruild voor het strand:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Blijft jammer dat de screenshots er niet altijd mooi uitkomen. Heb een aantal supermooie momenten met lelijke screenshots. :mad:
     
    Rienbu, Reckuuza, CrazY en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Schitterend! Zeer mooie screens, je kunt overal heen wat je op de screens ziet?

    Vooral die screen met de vulkaan, Damn ik moet de game gewoon echt snel hebben:+
    Game is gewoon echt gemaakt om verkend te worden.


    Zijn er ook dorpjes etc in de game?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Alles in de game, en dus ook de screenshots, kun je heen. Alleen die twee heuvels op de oceaan in de verte in de een na laatste screen kun je niet heen.

    En de derde screenshot is gemaakt in een dorpje.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er zijn ook dorpjes, waar je dan weer voedsel en soms wat gear kunt kopen.

    Eigenlijk is er gewoon teveel te doen, al heb ik inmiddels al: (lichte vage spoiler, al is het wel deel van het verhaal)

    1 titan ''verslagen'' wat best wel tof was, eerste een bossfight daarna een dung en toen weer een bossfight
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ik zit denk ik op zo'n 15 uur, maar heb bijna nog heel weinig gedaan aan de main story en pas drie gebieden gedeeltelijk verkend. Deze game is gewoon te groot. Het gaat zeker meer dan 150 uur kosten om alles te verkennen.
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Erg tof! Dank!
    Zag het later inderdaad, ziet er super uit.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    Lol

    Hoe dan ook een fenomenale game en ik ben echt nog amper met de main quest bezig. Het feit dat je gewoon op vrijwel ALLES kan klimmen is fantastisch. Man wat een vrijheid geeft dat zeg. Plus het heeft ook echt zin om moeite te doen een ziek hoge berg te beklimmen, want de kans is zeer groot dat er een kist staat of een verborgen Korok.

    Die Xbox One gaat denk ik de eerste tijd niet aan. Ja....de 16e voor de 10 uur trial van Andromeda.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2017
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben kennelijk iets teveel met de mainquest bezig, ben inmiddels in de woestijn. Moet nog 9 plaatjes maar zal straks ook weer eens om items jacht, want ik merk steeds vaker dat ik met eten bezig ben voor de nodige buffs.
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zo 10e hartje net binnen heb nu 31 Shrines gedaan en de teller zit bijna alweer op 40 uur. Echt veel te doen heb nog maar 1 echte dungeon gehaald eigenlijk, maar zo een fantastische game.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Iemand @bulletproof010 gezien?
    Schijnt al een poos ziek thuis te zitten.
     

Deel Deze Pagina