Informatie - Screenshots - Filmpjes - Previews/Reviews/Artikelen [GB]The Legend Of Zelda: Spirit Tracks[/GB] Ontwikkelaar: Nintendo Uitgever: Nintendo Genre: Actie/Avontuur Platform(s): NDS Spelers: 1 Releasedatum: NNB Officiele Website: NNB [GB]Informatie/GB] Een beetje rare combinatie, inderdaad, maar volgens 1up lijkt het een tradionele Zelda game te gaan worden met Phantom Hourglass-style touch mechanieken. Het trein idee is hetzelfde als de boot in Phantom Hourglass - alleen dit keer rij je op rails en heeft Link een conducteurspak. Verder heeft link de mogelijkheid om monsters te maken en controleren om ze tegen andere monsters te laten knokken of om ze af te leiden zodat je zelf een mep kan uitdelen. Uiteraard zullen we nog veel meer horen en zien van deze game. We houden je op de hoogte. [GB]Screenshots/GB] [GB]Filmpjes/GB] [GT]47155[/GT] [GT]47268[/GT] [GB]Previews/Reviews/Artikelen/GB]
Als ze bedoelen dat die trein de boot vervangt uit Phantom hourglass, dan komt dit spel er bij wel in. Anders heb ik eerst nog wel mijn twijfels..
Ik wil liever dat ze voorlopige even stoppen met Zelda DS games. Ik zit te wachten op Zelda op de Wii...Voor de rest ben ik wel benieuwd wat dit gaat worden. De trein vind ik best wel slecht...geef mij maar liever een paard dan of zo....
Ah, dat lijkt er idd dan wel op ja. In dat geval ga ik deze zeker kopen Dat wordt dan sinds tijden dat ik een DS-game aanschaf, maar dat ligt misschien ook een beetje aan mezelf dat ik me er niet echt goed in verdiep in wat voor games er uitkomen..
Phantom hourglass was 1 van de beste ds spellen die ik gespeeld heb en deze haal ik ook. Alleen ben ik wel benieuwd naar het trein-deel.
Ik vind die trein best wel cool. Ik ga hem zeker halen, ik denk dat Spirit Tracks nog beter zal gaan verkopen dan Phantom Hourglass. We zullen zien!