Hey gasten. Ik las een review of LOTR FOTR. En die kreeg een 5.2. Wie kan mij vertellen of deze game echt zo slecht is als ze zeggen? Wie van jullie heeft hem? Ik wil hem wel kopen maar als die zo slecht is dan heb ik ook zo iets van tja, Ik heb geen suggesties nodig van koop dan dit of dat. Nee gewoon onderbouwde kritiek op de game zelf. Ik weet ook wel dat ik SC zou moeten kopen...als die uitkomt
Ik zelf vind LOTR best wel een geinig spelletje, niet al te moeilijk. Krijgt van mij wel een voldoende, maar ik vind Harry Potter leuker.
Ik heb dat spel op PC. Vind hem niet echt leuk. Nogal saai vind ik. Maarja ieder zun eigen smaak. Misschien vind jij hem wel leuk.
duidelijk. the fellowship of the ring is echt een rag spel. probeert een beetje het RPG gevoel te geven, maar daar falen ze hard in, daarnaast is het actie gedeelte ook ruk. de AI is stom, dus idd, maximaal een 5,2. the two towers zag er een stuk gaver uit. misschien wat minder RPG maar de actie is cool en zal een stuk beter de sfeer van het boek neer zetten denk ik.
Hmm das weer lekkel klotes dus. want die vette game van EA komt zoals gewoonlijk weer eens niet naar de XBOX. Waarom toch waarom doen ze zo naar tegen het X volk. Wij horen alles te krijgen en de rest niets. Alles zullen wij eerlijk delen Xvolk iets meer als zij!!
Nee er komt er toch ook een van EA based on the fellow ship? Voor zo ver ik weet komt die dus niet naar de Xbox?! Maar als iemand meer weet hoor ik dat graag.
nee der komt er geen 1 meer van the fellowship of the ring... ea maakt er alleen 1 van TTT. klik op mij
Thx Clawviper, Dus dit is dus het enigste spel dat er uitkomt voor FOTR? Wat raar want ik dacht dat er een actie spel was waarbij je die ranger en die elf en Frodo kan spelen. Waarbij je nou weer net niet Gandalf kan spelen... Maar ja ik kan het fout hebben. Thx voor jou info..