The Lord of the Rings - The Return of the King

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hellspawn, 13 nov 2003.

  1. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    The Lord of the Rings - The Two Towers was een goed spel...

    Maar Electronic Arts heeft zichzelf overtroffen met de allernieuwste game The Lord of the Rings - The Return of the King...

    Ik heb de game vandaag even gespeeld, als je van dit soort spellen houdt, is dit je game!

    Grafisch is The Return of the King nog een graadje hoger in de kwaliteit die The Two Towers al had... Het ziet er echt monumentaal uit, en de sfeer is indrukwekkend... De lichteffecten echt super... Er wordt soms geklaagd dat EA steeds dezelfde soort games uitbrengt met een kleine verandering, maar dat is hier zeker NIET het geval... Topkwaliteit...

    Sound... EA heeft de THX licentie gehaald, dat is een keurmerk van LucasArts die dit gebruikt hebben voor de Star Wars-films... Het klinkt allemaal perfect, zonder haperingen... In het vorge deel hoorde je nog af en toe haperingen in de overgang van een tussenfilmpje naar het spel zelf, maar ik heb The Return of the King nog niet op oneffenheden kunnen betrappen...

    Gameplay... Wat zal ik zeggen... Hack and slashen, uiteraard... Het mooie is dat je in deze game kunt kiezen uit bijna tien verschillende spelkarakters (sommige moet je unlocken) en dat het spel een co-op mode heeft... Ik heb zojuist effe via Gandalf Helms Deep onveilig gemaakt en daarna via Aragorn een soort Undead-temple binnengegaan... Het gaat allemaal soepel en speelt als een zonnetje... :cool:
     
  2. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe zit het met de replay waarde?
    want TTT was wel erg kort
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    LOTR:ROTK is langer dan TT ... je hebt +/- 10-15 uur speel plezier en je kan co-oppen!
     
  4. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het precies het zelfde als TT precies de zelfde gameplay, alleen de graphics zijn beter natuurlijk en meer karakters maar voor de rest? niet veel veranderd.
    JAH OK!!! het is allemaal wat spectaculairder geworden :p
     
  5. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    O ja? Heb je The Lord of the Rings - The Return of the King zelf al gespeeld? Het is zeker een hack and slasher, dus wat dat betreft kun je het "precies dezelfde" gameplay noemen... Maar dat geldt bijna voor alle sequels, nietwaar? Halo 2 wordt een vervolg op Halo, een first person shooter... Dat is ook "precies hetzelfde", een first person shooter die wat spectaculairder is geworden...

    Maar je moet van dit soort games houden, dat is natuurlijk evident... Ik ben echter van mening dat EA zichzelf overtroffen heeft, door meer kwaliteit aan het spel toe te voegen en meer extra's die je meteen kunt gebruiken... Die co-op mode is wat mij betreft toch wel cool en een grotere keuze uit meerdere spelkarakters... En er zal nog wel meer komen, maar ik heb het spel nog niet zo lang... :cool:
     
  6. nielzo

    nielzo Guest

    Ik ben nog niet genoeg overtuigd, ik denk dat ik wacht tot ik hem 2e hands kan krijgen
     
  7. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een tof spel, vandaag eventjes gespeeld...toch niet echt superenthousiast. Grootste minpunt is dat je al die kuttige tussenfilmpjes met filmbeelden niet weg kan zetten, terwijl het ook een hoop beelden uit deel 1 & 2 zijn, die je dus voor de derde keer ofzo ziet.
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik weet het niet. Was namewlijk een beetje erg teleurgesteld over het vorige deel. Die was in een poep en een scheet uit. Ik had echt zoiets van huh?? Nu al uit??!!!
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb The Two Towers(ondanks dat ik hem al had uitgespeeld) heel lang gespeeld, echt als je niks weet dan doe je The Two Towers erin en hup kies makkelijk een level en battlen maar :9
    Nu Return Of The King ook nog co-op heeft en langer is, wordt dit mijn game :D :D
    Ik heb hem nu in de winkel gezien maar ik heb nog niet genoeg geld :'-(
    Edit: Hellspawn, geef eens een korte review 8)
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  10. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik em toch wel zal kopen,ben toch benieuwd hoe Shelob eruit zal gaan zien en zit de Witchking er ook in?
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriend heeft hem morgen en dan probeer ik hem wel ff uit.
    Shelob zal er wel creepy uitzien :{
     
  12. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je coop speelt, kan je dan elkaar ook aanvallen? Lijkt me wel mooi om een level door te spelen en allebei zoveel mogelijk ervaring te verdienen en dan uiteindelijk kijken wie wint.

    In hoeverre verpest het spel het zien van de film? Een van de grote pluspunten aan dit spel lijken mij de filmbeelden en muziek en hoeveel het er op lijkt en zo. Maar moet ik wachten met spelen totdat ik de film heb gezien als ik geen spoilers wil?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je coop speelt kan je elkaar niet aanvallen .. je kan wel strijden om de meeste kills en ervarings punten

    Tja het gaat om het verhaal van deel III dus het verhaal word daar wel verklapt ... aan de andere kant ... iedereen heeft tocht het boek gelezen'?
     
  14. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar dat is alweer zo lang geleden, ik weet niet meer precies hoe het ging. Maar 1e twee levels zijn uit TTT heb ik gehoord, dus dan speel ik die wel totdat ik de film heb gezien.
     
  15. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie game ! doet de naam eer aan en ja het is meer van hetzelfde but so fucking what ! tis alleen veel beter geworden
     
  16. Dark Shadow

    Dark Shadow Active Member

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je co-op speelt met t verhaal van Aragorn is de tweede speler Gimli of Legolas. Als je co-op speelt met Frodo is de tweede speler Sam. Maar als je co-op speelt met Gandalf welk character heeft de tweede speler dan???
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien mag je dan iedereen kiezen :D
    Ik heb hem vandaag gekocht, voor 50 euro valt toch wel mee.
    Ik vind hem echt een stuk moeilijker dan Two Towers, en mooier, het vechten is realistischer, meer interactie enz enz
    ik heb alleen nog geen co-op gedaan :)
     
  18. gandalf007

    gandalf007 Of niet dan!

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    coop vind ik zelf erg vet
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu vreselijke pech. Opeens zijn de draadjes van mijn Xbox Controllers gedeeltelijk stuk waardoor de hele tijd in beeld komt te staan : "Please Reconnect Controller #1 of #2 "
    Ik kan nu dus niet meer Return of the King spelen en heb dus nog steeds geen co-op gedaan :'-(
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina