The Lord Of The Rings; vraagje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WingedMagician, 29 apr 2003.

1. WingedMagician

WingedMagician The magic bird

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was die zin ook alweer die achterop de DVD-doos staat en ook in de film werd gezegd door Gandalf???

het was iets met:

... One Ring To Rule Them All ...
    ... And In Darkness Bound Them ...

(Deze Thread mag gewoon gesloten worden als ik antwoord heb)

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    EDIT: Lol, klopte niet eens :p

Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    One ring to rule them all, one ring
    to find them, one ring to bring them all and in the darkness bind them
    :+
    een van de meeste rare threads:cool:

/edit: biscuitje volgens mij is dit genoeg:)

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Hoeft niet gesloten te worden :)

Hier kan toch ook verder geouwehoerd worden over LOTR, Return of The King b.v. :D

Voor wie het boek niet gelezen heeft, wat ga je van de film verwachten ?

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Wisten jullie trouwens dat ze van "The Hobbit" ook weer een film gaan maken!!! Daar zijn ze trouwens al mee bezig.

Echt uitgemolken baggerzooi straks.

6. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Wie is/wordt de regisseur hier van? Hopelijk dezelfde als van de LOTR films (ff naam kwijt) en niet zo'n gast die ff denkt snel een leuk filmpje te maken wat achteraf enorm flopt :{

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat was Peter Jackson, ja ik hoop ook dat die het wordt. Die maakt de films wel mooi (special effects, de sets, de opmaak, enz.). Maar ik vind het verhaal gewoon niet zo megasuperheelergveelcool.

8. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    ohja :) Nee niet echt spectaculair dat verhaal.. Ben benieuwd wat ze ervan maken.. Eigenlijk jammer dat ze dit verhaal niet als eerste hadden uitgebracht dus in verhaallijn.. Jammer dat ze achteraf eerdere delen uitbrengen net zoals met Star Wars en die films van dr Lecter (Silence of the lambs, Hannibal enz.) dan raak je een beetje in de war.. Maja het is al weer bijna kerst en dan kunnen we gaan genietn van het laatste deel van LOTR :D

btw: Weet iemand wanneer LOTR TTT op dvd uitkomt??

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dunno, maar ik zou gewoon w88 tot ze alledrie te koop zijn en dan een 3-in-1 pakket kopen.

10. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem nog nooit in de vidtheek gezien :confused: Ook nog nooit reclame op tv datie al te huur was enzo.. Maar ik wil hem wel hebben omdat ik al het 4-dvd-disc-pakket-hoes-doos heb van LOTR TFOTR }:] :D :+ Duss wil ik ook dit pakke van TTT snappie? :)

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Oh, fuck. Ik ben helemaal gaar, ik had het over #1 :p

Sorry

12. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    whahaha :+ ik dacht al :D Wat heb je gehad? :p Een weedbiscui?
    Maar staat er misschien ergens op internet een release lijst van DVD's hiervoor?

13. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    -de normale DVD van TTT ligt op 26 augustus in de winkels
    -de extended editie (4 disc) ergens in november

edit: ik zie net dat de dvd op 19 juni al bij de FRS te koop is Link

wat ik van ROTK verwacht: goede actiescenes en mooie visuals, maar qua opbouw en verhaal minder dan FOTR.
    Op een of andere manier vind ik FOTR veel subtieler en met meer aandacht voor detail dan TTT. Dat zal ook wel komen doordat er in FOTR een hoop uitgelegd moest worden, maar toch denk ik dat FOTR mijn favo van de drie wordt.

14. Uber_Vamp

Uber_Vamp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    T-Box "One ring to rule them all, one ring
    to find them, one ring to bring them all and in the darkness bind them"

Was het niet: "One ring to find them, One ring to bring them, One ring to rule them all and in the darkness bind them"???

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    nee wat t-box zei was goed

16. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    yep idd, maar wat vonden jullie ervan om ttt voor de 2de keer te bekijken.
    Ik schaam me ervoor dit te zeggen maar ik vond hem een beetje saai worden.
    En wachte eigenlijk gewoon op de actie.

17. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt omdat in TTT de actie eigenlijk het belangrijkste is. In FOTR moest er veel uitgelegd worden en was het verhaal ook beter opgebouwd. In TTT vind ik het verhaal een beetje magertjes uitgewerkt in vergelijking met het boek.

18. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg er al geen goed gevoel over toen ik hem voor het eerst in de bioscoop zag, omdat het verhaal gewoon niet klopt.
    TTT heeft wel veel meer en betere actie dan FOTR, maar toch vond ik FOTR beter omdat het verhaal gewoon beter overeenkomt met het boek.
    Ik vond Gollem trouwens ook teleurstellend. Na FOTR had ik al een beeld van Gollem gekregen en de Gollem in TTT lijkt daar totaal niet op en ik vind hem slechter dan in deel 1.

Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  19. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Gollem slechter is in deel twee is best wel logisch hoor. Ik zal het proberen uit te leggen zoals ik het zie:
    in TTT komt Gollem er beetje bij beetje achter wat Frodo van plan is met de ring en daar voelt ie natuurlijk helemaal niets voor. Daar komt bij dat hoe langer Gollem in de buurt van de ring is hoe erger de drang voor hem wordt om de ring te bezitten, hij was immers een vroegere bezitter en omdat de ring van hem is gestolen heeft hij er nooit `afscheid´ van kunnen nemen en dus hij voelt de roep van de ring nog steeds.

De enige reden waarom Gollem Frodo in eerste instantie wil helpen is omdat als hij Frodo niet zou helpen Sauron de ring bijna 100% zeker in zijn bezit zou krijgen (Frodo weet de weg immers niet) en dat is iets wat Gollem nog erger vind dan dat Frodo de ring heeft en hij niet.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

wow de nieuwe collector set!

Lord Of The Rings: The Two Towers 4 Disc Special Extended DVD Content (18th November)

DISCS 1-2: THE FEATURE
    FEATURE (approx. 214 minutes) -
    A new version of the second instalment in the epic trilogy! The film includes over 40 minutes of never-before-seen footage incorporated into the film, made especially for this video release:
    Widescreen (2.35:1) version of the Special Extended Edition
    Dolby Digital EX 5.1 Surround Sound
    DTS ES 6.1 Surround Sound
    Stereo Surround Sound
    Four audio commentaries by director and writers, the design team the production team and the cast featuring more than 30 participants including Peter Jackson, Elijah Wood, Sean Astin, Orlando Bloom and Academy Award® winners Richard Taylor, Howard Shore, Randy Cook…and many more
    DISCS 3-4: THE APPENDICES
    Two discs with hours of original content including multiple documentaries and design/photo galleries with thousands of images to give viewers an in-depth behind-the-scenes look at The Lord of the Rings: The Two Towers:
    Adapting the book into a screenplay & planning the film
    Designing and inspiration for locations in Middle-earth
    Storyboards to pre-visualization
    Weta Workshop visit - See sculptors in action as they create the weapons, armor, creatures and miniatures from the film
    Atlas of Middle-earth: Tracing the journey of the Fellowship
    An interactive map of New Zealand highlighting the location scouting process
    Galleries of art and slideshows with commentaries by the artists
    And much more!
    DISC 4
    Sending actors to battle - preparation for sword fighting
    Principal photography: Stories from the set
    Digital effects including motion capture and "Massive" (a program to create armies of Orcs)
    "Bigatures" - A close-up look at the detailed miniatures used in the film
    Galleries of behind-the-scenes photographs and personal cast photos
    Post-production - editing it all together
    Sound design demonstration
    And much more!
    DVD-ROM CONTENT:
    Includes access to exclusive online features

The Lord Of The Rings: The Two Towers Collector’s DVD Gift Set Content; (18th November)

The following contents are presented in packaging illustrated by famed artist, Alan Lee:

4-disc Platinum Series™ Special Extended DVD Edition of The Lord of the Rings: The Two Towers
    Collectible Gollum polystone statue created by Sideshow Weta
    "The Evolution of Gollum" exclusive:
    Bonus DVD on the Weta Workshop and how the Gollum statue was created, featuring interviews with Peter Jackson, Richard Taylor, the cast and more!
    A printed companion piece showing how Gollum evolved from pencil sketch to sculpted maquette to digital character

_O_

Deel Deze Pagina