1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Lord of the Rings: War in the North

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 18 mrt 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dus dat was je aan het doen? Nou, laat dat aub, zo haal je nooit die achievement. Ik ben offline gegaan omdat ik dit echt al te vaak en ten treure uit geprobeerd heb. Je hebt echt 3 nodig, serieus. ;)
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Well, so much for trying that.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    I know, maar een party was ook wel handig geweest ipv die berichtjes. Vandaar ook mijn invites, maar heb in deze achievement proberen te halen als net zoveel uur gestoken als de laatste twee COD games lang zijn. Ik heb uiteindelijk een vaste co op maat gevonden via 360achievements.org en in dat topic daar vind je gelijk gestemden. Als je daar posts krijg je binnen een paar dagen zo een aantal invites, of jij invite zelf.

    Dit is mij nota bena zo aangeraden hier op XBW en waarschijnlijk nog wel terug te vinden, inclusief links. ;)
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wil graag helpen met mijn level 1 character. :D Was erg ver, maar mijn save is corrupt geraakt en nooit meer afgemaakt. Overigens heb ik deze achievement ooit wel gehaald.

    Yellow voeg mij mij maar toe. Dan zijn we met z'n drieën moet te doen zijn dan.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2013
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Toegevoegd, maar weet niet of Graveheart nog online is. Ik doe mijn PC iig uit.
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ok dan!
    Morgen avond kan ik. Ook een pm gestuurd naar Graveheart. ;)
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hoe laat gaan we van start? :)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik stel voor om een uur of 21:00, want ik moet nu weg en weet niet precies of ik 20:00 uur kan halen. Later dan 21:00 mag ook, maar op die manier hebben we even de tijd nog.
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Prima! Ik ben dan online ,)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik ben over 10 minuten startklaar. Hopelijk lukt het, maar denk dat het beter is als we op een hogere stand spelen. En in een party, want ik ga niet weer op die manier communiceren, dat werkt gewoon kut. En liefst neem ik mijn strider mee, aangezien ik die het beste geleveld heb. Op sommige momenten zijn er veel vijanden en dan kun je het beste even snel een groepje afmaken voor ze ons afmaken.

    Neem btw ook voldoende Health Potions mee en Mana Potions. Heb zelf zo'n 180 health potions en de rond de 100 mana.
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Makkelijkste schijnt te zijn om met level 1 persoontjes te doen.
    Maar ik sleur m'n 38 Dwarf wel mee, ook goed. (Crit voor 100k met Cross-Bow) :cool:
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hulde aan Graveheart en Leis. Die Strength of our Alliance gewoon in 5 minuten gehaald nu, met de level 1 tip. En ook nog voorbij dat Bug moment in Ettenmoors kunnen komen dankzij mijn co op tip. _O_

    Deze game is ook zo fucking onvoorspelbaar als het op bugs en glitches aankomt. :emo:
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Graag gedaan! Was gezellig party chat. En bugs ja ongelooflijk, dat Graveheart bijna niks is tegen gekomen. :D
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Graveheart = Braveheart. :+:cool:
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Zou iemand me kunnen helpen met de "Well-Arrayed" achievement waar je een complete magical armor moet equipen? Ik mis van een aantal sets nog maar 1 armor piece..
     

Deel Deze Pagina