The maw met xbox dirty disc

Discussie in 'Algemeen' gestart door le_dion, 2 apr 2003.

1. le_dion

le_dion W00t!!

Leuk Bevonden:
    0
    ALS ik met halo the maw in cooperative wil doen dan zegt ie dirty disc heeft iedereen dat of??

2. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    misschien heb je wel een dirty disc :+

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol heeft iedereen dat? Tuurlijk niet dat komt omdat a: je disk is vuil of b: je disk is beschadigd.

4. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook wel eens gehad. Is best klote ja, het enige wat je geloof ik kan doen is de cd lade open en dicht doen.

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of misschien je lens vuil? (alleen dan zou die t bij meer levels moeten doen gok ik)

6. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij XBConnect gaat spelen heb je dat ook vaak, maar dan moet je ff op Y drukken (eigen game hosten) en dan naar ut scherm van waiting 4 other players, en dan weer terug. Dan doet ie ut gewoon. Beetje vaag maja:confused: .

K zou trouwens nie weten hoe dat van jou komt.

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja het zal wel aan jezelf liggen... dit probleem is zover ik weet niet algemeen bekend.

Dus gewoon stoffie op de cs op lens... anders ff lade open en dicht doen.

8. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, zo moet je het online doen, maar als je de game zelf speelt, wat moet je dan doen? Lade open en dicht doen lijkt me dan.

9. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dat probleem ook maar dan in een andere level. En aan me disk kan het niet liggen want dus was helemaal nieuw. En het komt altijd terug als je alleen naar die level gaat. In andere levels heb ik het niet.

10. lapdog

lapdog Master of Disaster

Leuk Bevonden:
    1
    Vaag probleem

Ik heb dit probleem ook gehad bij bepaalde circuits in Racing evoluzione. Heb toen de save options verwijderd van de harde schijf en hierna opnieuw save options opnieuw bewaaard. Hierna waren circuits weer beschikbaar.

11. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, veel mensen hebben dit met hun Xbox. Dat ie bij schijfjes die helemaal niet vies of beschadigd zijn zegt dat ze dat wel zijn. Ik ook. Als het maar af en toe is zou ik me er niet zoveel van aantrekken maar als het echt heel vaak of steeds op hetzelfde punt in een spel gebeurt zou ik maar ff m'n garantie aanspreken....

12. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het wel is met assault on the control room, alleen in co-op mode echt heel vaag, wat je kan doen is ff the maw loaden in single player, dan staat ie op je HD, je quit de game en start the maw op in co-op, zover ik weet, moet het nu werken.

13. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zelf nooit last van gehad, maar zoek anders ff op google.com Xbox +dirty +disc +error.

Ik heb er wel veel over gelezen

14. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook bij de maw die veld kan ik nietmeer spelen de rest wel

Deel Deze Pagina